Előző részből:Megérkezett Erik apja.
Ahogy álltam ott és vártam elgondolkodtam, hogy mégis mit keresek én itt? Elrabolt egy férfi akit még nem is ismerek, ráadásul még az apját is meghívta ,hogy érezzem magam még rosszabbul.
-Nem kell még sokat várni apámra, hamarosan itt van- szólt nekem Erik , közben kihúzta magát és a kezeit a hátához rakva , állát felemelte, hogy még dicsőségesebben nézzen ki.
-Hát én remélem ,mert már meguntam itt várni egyfolytában -mondtam neki közben a telefonom elővéve próbáltam valahogy valami hasznosat csinálni.(még a tegnap visszakaptam, némi fenyegetéssel)
-Ne telefonozz annyit ,árt a tökéletes szemeidnek- mondta nekem.
-Te nekem nem mondod meg ,hogy mit csináljak-szóltam neki mit sem sejtve , hogy mennyire a szívére tudja venni a dolgokat.
-Nagyon tudsz feleselni, semmi baj majd lesz időd megtanulni nálam a fegyelmet..-
-Na persze milyen jó lesz egy olyan férfi mellett lenni aki 4 évvel idősebb nálam, pláne nem is ismerem, és még azt is hozzáteszem ,hogy konkrétan ez egy kényszerházasság ami azt jeleni , hogy te sem szeretsz engem és én se , szóval ez le van tudva jah tényleg lessz idő, jó hosszú időm....-mondtam neki közben könnyes szemmel álltam mellette.
-Hah, na idefigyelj nekem nincs türelmem ilyenekhez szépen kérlek , hogy ne most kezdj el sírni , mert elkenődik az a gyönyörű sminked, és ne nyávogj annyit-szólt nekem.
-Te rohadtul nem tudod ,hogy hogyan érzek most, te is férfiből vagy meg sem lepődők tudod?? Miért pont én lettem az a szerencsétlen? -mondtam neki könnyekkel a szememben csak úgy bőgtem ,mint egy kisbaba.
-Ha nem engeded, hogy megértsem nem is foglak megérteni..
-MEGJÖTTEM KEDVES FIAM-szólt egy öregember a kocsiból.
-Áh mi papa, isten hozott- ezzel a mondattal hátrafordult hozzám, és várta a válaszomat.
-Üdv-mondtam neki és próbáltam valahogy letörölni a könnyeim .
-ÁHH MELY GYÖNYÖRŰ TEREMTÉS. FIAM GYÖNYÖRŰ UNOKÁIM LESZNEK-mondta az öreg és próbált megölelni.
-Mi papa ne haladjunk így előre-mondta Erik és rám nézett ,hogy hadd lássa reakcióm-hiszen még nem is házasodtunk össze-
-Tudom fiam mi hamarabb megtartjuk a leánykérést a rokonokkal-mondta és a szemei csak úgy jártak a testemen nem értettem , hogy miért nézett meg annyira.
-Többet kéne mosolyognod kedveském-mondta nekem Erik apja, és besietett a házba.Közben az anyja is vele volt de ő valamiért nem akart kiszálni az autóból.
----------------------------------------------------------------------
Elkezdődőtt az ebéd:
-ÁHH FIAM INCSIKLANDÓ ÉTELEK VANNAK-mondta a papa.
-Köszönöm apa , felfogadtam egy új szakácsot-mondta Erik.
-Jaj édes fiam olyan jó téged újra látni-mondta az anyja.Szó szerint senki sem foglalkozott velem egészen 2O percig , csak ott ültem és néztem ahogy esznek hirtelen elment az étvágyam.
-Jaj kedvesem ,te miért nem eszel?? -kérdezte az anyja.
-Hirtelen elment az étvágyam-
-Fiam te ilyenkor nem szoktál rászólni ?? Én az anyádat még anno az ilyenért nagyon megbüntettem-kiabált rá az apja.
-Apa ..ne kiabálj kérlek-mondta Erik.
Én csak néztem ahogy veszekednek.
-FIAM UGYE NEM MONDOD, HOGY MÉG NEM BÜNTETTED MEG??-ekkor felállt az asztaltól az apja és elkezdett ordibálni a fiával.
-Apa kérlek ülj le-
-NEM , HOGY TEHETTÉL ILYENT ??-
-Drágám kérlek ülj le-szólt rá az anya.
-HADJÁL BÉKÉN ASSZONY -
Én csak ott ültem és hallgattam ahogy rólam veszekednek, amennyi csúnya szó elhallatszott ... nem akartam közbe szólni ,sőt legszívesebben otthon ülnék és tévét néznék a családommal nyugodtan .. közben Rosa teát hozna ,mint a régi szép időkben.
Elegem lett ezért is beleszoltam mondjuk lehet ,hogy nem kellett volna...
-ELÉG LEGYEN MOST MÁR EGYSZER-mondtam.
-TE MIT SZÓLSZ BELE KISLÁNY- ordibált rám az apja.
-ELÉG LEGYEN MÁR , MINDENRE MAGYARÁZATOT AKAROK ÉS HA NEM AKKOR AZ ESTE FOLYAMÁN ÖNGYILKOS LESZEK ÉRTETTE?!-ordibáltam rá az apjára .
-Mégis mire akarsz te magyarázatot??-
-Arra ,hogy mégis miért vagyok én itt ? -álltam fel a helyemről.
-Azért például, mert a rohadt apád nem akart házasságot , ezért megölettem őket ..és neked ebbe beleszólások NINCS, mert még nem vagy 18 éves .. és akartam volna a fiam mellé egy ''tiszta'' szűz lányt, aki tökéletes a házassághoz... és neked ebbe semmi beleszólásod - vágta a fejemhez ...-ezért is tudom állítani hogy biztos nem leszel öngyilkos ,mert egy gyenge senkiházi kislány vagy ...-
-Apa elég nyugodj meg..-szolt rá Erik.
-FIAM te engem ne nyugtass ... csak megmondom e kedves menyasszonyodnak azt ,hogy itt nálunk mi is a szituáció , és ezt muszáj lesz elfogadnia..-mondta az öreg és leült a helyére... csak én maradtam állva.
Próbáltam menteni a menthetetlent..
-És amúgy ön honnan tudja ,hogy szűz vagyokemég ?? vagyhogy...-ekkor belevágott a mondtaomba.
-Ne kéresd annyit magad eddig is eleget tettél ,ÜLJ LE ÉS HALLGASS-
Ez a drága családi vacsora is rohadtul hamar eltelt .. közben muszáj volt meginnom egy üveg bort, mert hála istennek náluk ez a szabály (remélem értitek az iróniát).
Eljött szerencsére a búcsúidő:
Amúgy vagy a felére nem emlékszem , mert részeg voltam..csak az apa és fia párbeszédre.
-Na idefigyelj fiam.. abban egyeztünk meg, hogy az első napon már megbünteted őt .. de mit csináltál?? semmit , ez itt a probléma..-
Nem értem ,hogy mi az mikor valakit megbüntetnek nem értettem egyszerűen.
El is búcsúztak és jött a lefekvés idő...
Próbáltam felmenni a lépcsőn de nem sikerűlt.
-Segítsek Lisa , látom nagyon nem boldogulsz-
-Nem kell senki segítsége én megvagyok FÉRFIAK nélkül is -mondtam miközben kúsztam felfele.
-Na jó figyelj nem akarok semmit ,csak felveszlek és beraklak az ágyadba-
-NEM -
Nem kellett sok idő , Erik felkapott az ölébe és felvitt menyasszony pózba .
Berakott az ágyamba és betakart .
-----------------------------------------------------------------—————
YOU ARE READING
Maffia rabjának lenni
RomanceLisa Martinez egy szerény ,kedves lány volt amíg egy nap be nem ütött a káosz. Szülei az Olasz maffia fővezérei voltak, akik időközben összevesztek az apa legjobb barátjával ,mert nem akarták lányuk kezé...