|9.|

2.6K 56 2
                                    

Előző részből: Erik végül otthagyott az ágyamon.

Igazából nem tudtam hogy hol vagyok , mert még nem jártam erre a helyre..

Talán ez lenne Erik új háza.. kár pedig a másik sokkal jobban tetszett...

Időközben tudatosult bennem , hogy mégis mi történt tegnap.. el lettem jegyezve.. nincs vissza út.. egy olyan férfihez kell hozzámennem aki nem is szeret és én sem szeretem őt.. mondjuk az igazat megvallva még mai napig nem tudom , hogy mégis mi az ha valakit keményen megbüntetnek .... Erik sokszor mondta nekem, én mindig is azt hittem , hogy meg fog verni vagy valami.. mindegy ma megkérdezem végülis már rohadtul a vőlegényem ezért is van jogom ilyent kérdezni.

-Gyere le enni-hallottam egy hangot... egyből felismertem , hogy Erik az.

Megint morcos ezért is szerintem ezt a kérdést estére hagyom...

Felöltöztem egy fekete feszülős ruhába , mert rohadtul nem volt más ruhám..egy egyszerű kontyban elindultam lefele a lépcsőn...

-Jó reggelt-köszöntem Eriknek aki csak nézett ki az ablakon.. kis idő múlva vettem észre , hogy beszélget valakivel.

Mindvégig egy gyilkosságról beszéltek.. hogy hogyan ölnének meg egy ártatlan férfit..majdnem elsírtam magam..

-Igen rendben akkor holnapra a géppuskát készítsék elé és a férfit meg ...hát mit mondjak hagyjátok meg még játszani akarok vele-ezután letette a telefont és felém fordult.

-Jó reggelt kedves MENYASSZONYOM.-hangsújozta ki és ezután csak a testemet bámulta.

-Bezzeg erre a ruhára nem szólsz semmit ugye?-mérgelődtem fel egy perc alatt.

-AZÉRT ,mert ezt a gyönyörű ruhát ÉN rendeltem neked .. nem csalódtam -nézett rám perverz mosollyal megint.

-Most nem akarok vitatkozni .. megyek enni-mondtam neki és ott hagytam.

Az asztalra nagyon sok minden ki volt pakolva..én csak egy tojást és egy pírítost vettem el..de máris jól laktam..

-Lisa....-szólt hozzám Erik.

-Igen?-

-Ma elviszlek valahova .. hozz magaddal egy zsebpuskát-parancsolta rám.. én nem szóltam semmit csak bólogattam .

Miután ettem gyorsan felszaladtam a táskám után és persze a puska után. Nem is kellet sok idő miután beültem ,Erik teljes gázzal előre hajtott.

Éreztem legbelül , hogy valahova rossz helyre fog vinni hah valahogy sejtettem egy lepukkant kocsi szer-vízhez mentünk ,ahol egy rejtek ajtó segítségével be tudtunk menni az épületbe ... csendes és félelmetes volt.

-Félsz?-kérdezte tőlem Erik.

-Igen - válaszoltam magabiztosan .

-Ha nagyon félsz belém karolhatsz..-ez mondat most meglepett.

-Oke -válaszoltam ezután gyengén a karjába karoltam .

Nagyon sokat sétáltunk , rengeteg síró embert halottam azt hittem , hogy megszakad a szívem az helyben .

-Meg is jöttünk-ezután Erik kinyitott egy ajtót ahol egy férfi állt megkötözve.Láttam a megkötözött férfin , hogy nagyon fél.

-Kérlek engedd ezt a férfit .. látszik rajta , hogy sír -próbáltam győzködni Eriket.

-Ha nem engedsz félre akkor NEM TUDOM , HOGY MIT CSINÁLOK-rám ordított és ezután egy gépfegyverrel szét lőtte a férfi agyát.. abban a perc minutumban elkezdtem pánikolni és összeestem a földre . Közben fogtam a fejem .

Arra lettem figyelmes , hogy egyik perctől a másikig összeestem és bevertem a fejem.. de keményen..

Lehet , hogy most Erik fogja a fejét és gondolkodik , hogy mit akar kezdeni az életével mellettem de az biztos , hogy nem utoljára lát majd engem összeesve...

---------------------------------------------------------------------------

Kisebb idő múlva egy ágyban vettem észre magam .. nagyon fájt a fejem ...

-Hol vagyok ? -kérdeztem kb. úgy mintha félkábúlt lettem volna.

-Végre felkeltél .. este 9 van .. -válaszolta mogorván Erik.

-Huh oke , most már jobban vagyok-

-Az szuper- Erikkel nagyon kifinomult a komulikációnk amúgy.

-Erik mi folyik itt, miért ölted meg azt a szegény férfit?-láttam , hogy ez kérdés után megint mérgesre váltott.

-Na jó először is letiztázunk valamit...JÓL FIGYELJ IDE .. előszőr is elsőlépés..ROHADTUL...NEM...SZÓLSZ..BELE,.. A.. DOLGAIMBA ..másodszor ...AZ A FÉRFI KURVÁRA NŐKET ERŐSZAKOLT.. ÉS LOPOTT AZ ÁRUMBÓL ...ezért is kedvesem..MÉG EGYSZER IS CSAK, HOGY MEGÉRTSD ...NEM SZÓLHATSZ BELE ..-

Ezután én kikeltem az ágyból , és a szemébe néztem .

-Hehe-kacagott.

-LEGYÉL csak durcás .. de én akkor is azt csinálok amit akarok.-mondta és megint végig stirőlte a testem.

Eztután éppen akart volna kimenni az ajtón mikor feltartottam még egy kérdésre..

-Hé Erik kérlek maradnál még egy kicsit-

-Mondjad?-

-Mit jelent az , ha valakit meg akarsz büntetni-kérdeztem és láttam az arcán , hogy beindult.

-Rendben talán megmutatom.. egy nagyon kicsi részletét..

Ekkor Erik közelebb jött és megint végigfutott a szeme a testemen ..Erik ekkor megfogta a bal kezem és közel nyomott a falnak ..

Először kisebb puszikat adott a nyakamra amitől én szagatottva vettem a levegőt.Mi ez az érzés .. jól érzem magam.

Ezután még egy gyors mozdulattal megfordított , hogy a fejem a falnak legyek támasztva.

Erik fojtata nyakam kényeztetését.. észrevettem , hogy a keze lejjebb megy .. ekkor megfogta a pólóm és fenebb húzta , legelőször ellenkeztem de azután a derekamra adott néhány puszik.

Láttam az arcán ,hogy már nem bírja tovább.

Erik ekkor elérte a melltartóm , és gyenge kezeivel egy mozdulattal szétoldta .. éreztem , hogy a melleim szabadabbak lesznek ..

Még mindig fent vannak a kezeim.. kezdtem én is azt érezni amit ő.. azt a melegséget.

Erik ekkor két kezével a pólóm alá nyúlt..eközben a fejét a vállamra helyezte és meghallottam gyenge sóhajait.

Percek sem teltek el mikor Erik gyenge körkörös mozdulatokkal kezdte maszírozni melleim.. ekkor felnyögtem.

-Ahh ... -ejtettem ki a számon.

-Gyerünk kedvesem adj ki mindent magadból...-

Ezt kb 1O percig ha csinálta ..ezután belefáradt , szintúgy, mint én is ... ekkor a fülemre adott egy puszit és segített felvenni a melltartóm.

-Milyen volt?-kérdezte tőlem.

-Jó-szerintem ebben a jóban minden megvan .. ahogy érzek .

-Akkor majd még fojtatjuk jó?-kuncogott.

Ezek után Erik felkísért a szobámba ,mert nem voltam hajlandó vele aludni...

Kíváncsi leszek, hogy mi lesz holnap..

---------------------------------------------------------------------------

Maffia rabjának lenniWhere stories live. Discover now