|16.|

2.3K 51 5
                                    

Előző részből: Az orvos végül bejött hozzám és csak annyit mondott, hogy pihenjek nagyon sokat.

Az este alatt nagyon kényelmetleül aludtam, nagyon fájt mindenem és mellesleg meg is dagadt a szám.Még mostanáig sem tudtam feldolgozni a dolgot , még mindig nehezemre esik azt bevallanom, hogy Erik bántott egy lányt ...na ettől a pillanattól kezdtem hinni abban , hogy már soha sem leszek boldog itt ,  főleg Erik mellett.

Nagyon nehéz volt felkelni az ágyból , Sebastisan hozott nekem egy olyan szerkezetet amivel tudok járni, nagyon hálás voltam neki. Tény és való , hogy ezt a fiút én nem ismerem de azt hiszem, hogy megtudok benne bízni.

Szépen lassan kimentem a folyosóra és lenéztem az előszobára , onnan nagyon jól leláttam az előszobára .Egyből kiszúrtam Eriket aki éppen valakivel beszélget  nem nagyon láttam , hogy kicsoda de azt nagyon jól láttam ,hogy Erik elegánsan van kiöltözve de nem is értem mégis  miért nézem őt.

Egyik perctől a másikig Erik megfordul és rám néz ezzel együtt az ismeretlen alak is , én hirtelen elnéztem és elkezdtem visszaindulni a szobámba .  Reménykedtem ,hogy nem jön utánam.

Nem kellett rengeteg idő  mikor kopogást halottam, nem mertem kinyitni az ajtót féltem .
Végül is kinyitottam de nagyon nagy szerencsémre nem Erik volt az :

-Jó reggelt hercegnő-köszönt nekem Sebastian nagyon jól esett ,hogy ilyen kedvesen szólt hozzám.

-Jó reggelt Sebastian-mosolyogtam rá. Látszódott rajta, hogy nem valami jó hírt hozott nekem.

-Jaj kedvesem szólíts csak nyugodtan Sebinek.Figyelj megkért Erik, hogy szóljak neked  öltözz fel. Ugyanis mentek esküvői ruhát nézni .. huh figyelj tudom, hogy most nehéz de a legfontosabb dolog , hogy ne mondj neki nemet még soha nem vert meg lányt-tette hozzá, de az utolsó felét már halkabban mondta.

-Soha nem fog már a szememben egy férfinek látszan..-jegyeztem meg.

-Figyelj idő kell neki is ... de ha bármi baj van én itt vagyok -mondta és ezután rám nézett és elmosolygott.

-Oke..-nyögtem ki legvégül.Nem is kellett sok valahogy fel tudtam öltözni és elkészülni, természetesen Sebi segítségével .Valahogy lesegített és beültetett az autóba , ahol még éppen nem volt mellettem senki.

Nem is kellett sok idő beült mellém Erik, aki még rám se nézett legelőször, megigazította a tükrét és elkezdett tolatni a kocsival.Én valahogy az ablaknak dőlve próbáltam aludni, de ezt sem sokáig:

-Hogy hívják azt a városi barátnődet??-kérdezte aztán rám nézett.

-Honnan tudsz...-

-AZT KÉRDEZTEM , HOGY HÍVJÁK A KIBASZOTT LÁNYT BAZDMEG??-ordibálta nekem.Láttam, hogy nagyon erősen szorította meg a kormányt.

- A-a neve Lili Charlios , Spanyol származású.-válaszoltam aztán minél jobban kihúzódtam a kocsi szélére.

-Miért?-kérdeztem tőle.

-Meg akarom hívni az esküvőnkre , LEGALÁBB valamennyire őrülj -válaszolta .

-R-rendben köszönöm-szinte tisztán hallatszott már a hangomon ,hogy félek . Nem akartam , hogy tudjon róla , szerintem most már egyértelmű mégis miért .

Útközben nagyon csendesek voltunk, így hát én is valamennyire elaludtam...legalább is nem emlékeztem az utunk 8O százalékára.Mondjuk nem is bánom.

-Hé Lisa kelj fel - ébresztett fel Erik-Megérkeztünk a helyszínre.-szólt rám, nem is haboztam egyből felkeltem .Gyorsan eligazítottam a hajam és eltakartam a kezemen lévő sebeket amiket Erik okozott nekem.

Maffia rabjának lenniWhere stories live. Discover now