Előző részből: Erik az ölemben aludt el.
Nagyon kényelmesen aludtam aznap este, Erik is átölelt valamiért most az egyszer megbíztam benne .. talán nem kellett volna ezt tennem.
Felkelni sem volt könnyű , nem éreztem azt a melegséget mellettem, nem volt itt mellettem Erik .. előre kicsit megijedtem és kiszöktem az ágyból.
Gyorsan besiettem a fürdőbe ,ahol lefürödtem és átöltöztem tiszta ruhába, elvettem a telefonom és kisiettem a szobából.
-Hahóó..-kiabáltam a folyosóról hangosan, hátha meghallja valaki.
Nem láttam senkit , még a takarító nőnek is nyoma veszett gondolkodtam, hogy elszökök de csak néhány percig fordult elő ez a fejemben.
Lesétáltam a lépcsőn közben észrevettem egy férfit aki éppen telefonál,furcsa volt számomra nem igazán ismertem ezért is odamentem hozzá:
-Elnézést segíthetek?-kérdeztem az ismeretlen alaktól.
Fekete rövid haja volt vérvörös inggel, a szeme kék volt , mint a tenger.. nem volt rossz férfi.. nagyon jól nézett ki ahhoz képest .
-Hát persze..-nézett rám tenger színű szemeivel..közelebb jött és lehajolt hozzám... tudni kell nem vagyok az a magas alak.
-Te vagy Erik egyik kurvája?? Vagy csak káprázik a szemem..-nézett bele ,mind a két szemembe .
-Nem.. nem vagyok a kurvája.. a menyasszonya vagyok..-sajnos .Gondoltam magamban..
-Ohh nem tudtam, hogy egy ilyent fog elvenni.. -kacagott egyet és végignézte a ruhám minden egyes szegletét.
-Nem tudtam , hogy ki a menyasszonya sajnosss nem voltam ott a lánykérésen.. éppen nőket raboltam sikátorokban..-nevetett fel hangosan , egy psihopata emberrel állok szemben.
-Olyan bunkó vagyok még be sem mutatkoztam..-ekkor odanyújtotta a kezét és pedig kezet ráztam vele.
-A nevem Loren Blech-válaszolta.
Abban a percben azt hittem , hogy el fogok ájulni tehát ő lenne az a férfi .. akit Erik apja mondott volna?? Helyes de mégis olyan, mint egy psziópata sőt nem az ,hogy olyan az is.
-Na-nagyon örvendek Lisa Mar..vagyis Lisa Blech vagyok , leszek pár nap múlva..-szomorodtam el.
-Értem, örültem a találkozásnak kedves Lisa ..-csókolta meg a kezem, ezután kiment a nappaliból.
Hirtelen annyira lefagytam , hogy még megkérdezni sem mertem , hogy mégis mit keres Erik házában , hihetetlen volt elhinni is , hogyha nem fekszek le Erikkel , ez a pasas vett volna el engem és tett volna a sze+munkásának..Egyszerre megfagyott bennem a vér is és a lélek is..nem tartott ez olyan soká mire feleszméltem , hogy ez nem fog megtörténni.. ráadásul nekem már ő is a rokonom lesz pár nap múlva...Próbáltam valahogy kimenni a konyhába ahol ugyebár volt.
-Elfelejtettem kérdezni, hogy mégis mi szél hozta magát ebben a házban..-
-Jaj Lisa kérlek tegeződjünk , egyébként Eriket keresem.. nem tudod véletlenül , hogy hol van?-nézett rám ijesztően , közben a borát kortyolgatta .
-Nem.. én is őt kerestem -
-Remek-ezután rám nézett és elmosolyodott. Hogy őszinte legyek még rossz belegondolni is , hogy vele valaki lefeküdjön is .
-Hahaaa-kacagott-Miért vagy ennyire megijedve .. tőlem félsz vagy mi??-nézett rám.
Nem tudtam mit reagálni, próbáltam bátor lenni.
YOU ARE READING
Maffia rabjának lenni
RomanceLisa Martinez egy szerény ,kedves lány volt amíg egy nap be nem ütött a káosz. Szülei az Olasz maffia fővezérei voltak, akik időközben összevesztek az apa legjobb barátjával ,mert nem akarták lányuk kezé...