Előző részből:Felkészültem valamennyire a holnapi napból.
Most az egyszer nyugodtam keltem fel nem féltem valamiért semmitől csakis attól, hogy egy 21 éves férfihez fogok menni , de azért ez még nem veheti el a kedvem nem? csak annyi, hogy a hátralévő életemet egy maffia főnők mellett töltőm aki több ,mint valószínű ,hogy ölésre fog kényszeríteni .. nagyon jó lesz(irónia)
Felöltöztem és ki akartam menni az ajtón de hát akkor jutott eszembe ..,hogy a kedves Erik barátom rohadtul bezárta az ajtót .
-HAHOO VALAKI ENGEDJEN MÁR KI INNEN MINDJÁRT KIÜTÖM AZ AJTÓT ,KOMOLYAN-ordítottam , de senki sem válaszolt, kezdtem pánikba esni .. tudni lehet rólam hogy nagyon hamar be tudok pánikólni mindentől.
-Valaki kérlek- ekkor elbőgtem magam és az ajtóhoz dőlve leültem a földre és kezdtem nyugtatni magam..
Kisebb idő múlva hallottam némi lépteket a fojosón és féréb jöttem, hogy ki tudják nyitni az ajtót vagy nem tudom...
-Lisy fel vagy kelve???-hallottam egy ismerős hangot az ajtó túloldalán .
-Igen , Erik kérlek nyisd ki-mondtam neki ekkor egyből ki is nyitotta az ajtót és láttam rajta , hogy megint mérges kedvében van sajnos..
-Már nagyon vártam , hogy valaki kinyissa az ajtót -mondtam neki és ő csak annyit válaszolt hogy:
-Ne nyávogj annyit-
Nagyon feldúlta az agyam nem is tudtam, hogy mit válaszoljak erre.
-1O perc és megyünk ,legyél kész - mondta nekem és ezután meg kiment tudtam, hogy most megyünk a ceremóniára ahol megkéri a kezem mindenki előtt.. nagyon nem akartam menni de hát muszáj volt .
Kész is lettem hamar, így hát még csak annyi kellett, hogy lemenjek a földszínre.. nos amint be is zártam az ajtót ott hagyva a szobát lementem és megláttam , hogy már várt rám Erik az autóban.
Beültem mellé és csak vártam ,hogy mit szól a ruhámra de lehet ,hogy nem tetszett neki.
Ilyen volt a ruhám:
Igazából masnit is tettem rá, mert szerintem nagyon aranyos vagy, nem tudom.
Útközben végül Erik hozzám szólt.
-Nagyon jól áll ez a ruha , de ne vegyél fel többé ilyen ruhát ha férfiak társaságához megyünk világos?-fenyegetett meg- ez volt az utolsó mikor elnéztem-fojtatta .
Nos ezen igazából meg se lepődtem ,mert már megkaptam ezt néhányszór.
-Mond csak neked ,most nincs suli vagy nem tudom? -kérdezte tőlem.
-Magántanuló vagyok, ügyvéd akarok lenni-mondtam neki vissza .
-Miért is akarsz az lenni? Ki tudja ,hogy az leszel ha lesznek gyerekeink.???-kérdezte és ebben a percben összerezzent a levegő a torkomban , nem bírtam szuszogni.
-Nem akarok gyerekeket -nyögtem ki neki , rezzent hanggal.
-Majd megváltozik a véleményed 1-2 év múlva ,és ha akarsz ha nem akkor is lesz-jelentette ki komoly pofával.
-Végül is ha megakarsz erőszakolni csak nyugodtan de ne várd el tőlem ,hogy szeresselek-talán kicsúszott volna a számon?? nem tudom de ez a véleményem.
-Nagyon nagy kezdett lenni a szád , majd kinevelem belőled ha már a szüleid nem tudták.-
-NEM ARRA NEVELTEK , HOGY KÉNYSZER HÁZASSÁGBAN ÉLJEM LE AZ ÉLETEM HÁTRALÉVŐ RÉSZÉT-mondtam neki sírós hangon , igen elbőgtem magam de nem tehetek róla hiszen még 17 vagyok .
-KUSSOLJ MÁR EGYSZER KURVA-ordította rám . Ekkor a gyomrom összerezzent és éreztem , hogy a házasság után nagyon kemény életem lesz.
Ezután senki sem szólt senkihez , csak ott ültem és néztem ki az ablakon .. néztem ahogy a madarak milyen szabadon szállhatnak , én meg?? Mivel érdemeltem ki ezt??
Az út hosszú volt, nagyon hosszú .. mégis csak 2O perc de ez 2O perc mégis rádöbbentett mindenre..
Mikor odaértünk , kiszálltam az autóból és láttam , hogy milyen sokan vannak már .. rengeteg férfi volt , talán Erik barátai is itt vannak . Kevés nőt látok , kivel fogok én beszélgetni??
-Gyere köszöntsük BOLDOGAN a vendégeket- jelentette ki Erik ezután megfogta a kezem , és bementünk a váróterembe.
-Sziasztok- köszönt Erik mindenkinek.
Nagyon sokan voltak , egyszerűen rengetegen .Ebben a pillanatban odajött hozzánk Erik apja aki egyből kérdőre vonta fiát.
-Nos fiam , ahogy megígérted hát .. megbüntetted már?-kérdezte aztán megpaskolta fia hátát várva a választ.
-Nem apa-mondta és ezután az apja nagyon feldúlt volt.
-Akkor mégis hogyan fogja tudni ,hogy mit kell csináljon a nászéjszakán?-kérdezte és ezután rám nézett és láttam a furcsa fejét.
-Apa még csak 17 éves -
-Fiam köztem és az anyád közt 1O kerek év van, nem számít a kór .-mondta .
-Apa ,anya csak a pénzért ment hozzád-mondta Erik.
-LESZAROM, akkor is még az esküvő előtt megbünteted HA azt mondtam-fenyegette fiát , aztán komoly arcával tovább ment .
Hogy őszinte legyek , ezek után csak a vendégekkel foglalkoztunk elég sok ideig ... végül Erik a vacsoránál állt neki a nagy hírnek...
--------------------------------------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Maffia rabjának lenni
RomanceLisa Martinez egy szerény ,kedves lány volt amíg egy nap be nem ütött a káosz. Szülei az Olasz maffia fővezérei voltak, akik időközben összevesztek az apa legjobb barátjával ,mert nem akarták lányuk kezé...