|22.|

2K 50 1
                                    

Előző részből: Miután megfürödtünk ,egyből elnyomott az álom.

A tegnapi nap rémálom volt ,az éjjel megálmodtam sajnálatos módon, próbálom feldolgozni a dolgot felnőtt ember módjára, de sajnos ez nem ment.
Egyrészt örvendtem, mert holnap van a születésnapom legalább ez valamennyire felvidított.Másrészt nem, mert ma az apám születésnapján nem tudok semmit sem csinálni.

Reggel mikor felkeltem észre vettem , hogy most nem Erik meleg kezei közt fekszek ... nem volt mellettem .
Hirtelen kipattantam az ágyból és elkezdtem készülődni.
Zajt hallottam lentről , valakik vannak itt. Ha jól tudom Erik azt mondta csak mi ketten leszünk ...na mindegy jobb lessz ha lemegyek és megnézem.

Felvettem egy egyszerű melegítőt és egy bő pólót .
Kisminkeltem magam, aztán elvettem a telefonom és kiléptem az ajtón .Furcsa látvány fogadott.
...
Mikor kiléptem mindenütt rendőrök fogadtak és ha jól ismerem itt a dörgést , nem szabadna rendőrökkel találkozunk ,mert mi maffiák vagyunk .
-Mi a fene folyik itt?-siettem oda Erikhez aki egy rendőr beszélgetése alatt ált .
-Erik ...-futottam oda.
-MOST HAGYJÁL BÉKÉN -ordított rám , nagyon megijedtem , hirtelen nem tudtam mit csinálni.
Nem tudtam mit csinálni ,ezért  elfutottam.

Nem tudtam beérni a szobámba , mert elém ált egy bizonyos ember akit még a legrosszabb rémálmaimba sem kívánnék.

-Nahát rég láttalak.-mosolygott rám egy ember fekete faja , izmos teste.
Nem szóltam semmit , megdermedt a testem.
-A-azt hittem , hogy meghaltál-mutattam rá Leora.
-Jaj csak egy ici picit bealudtam , de már jobban vagyok -közelebb jött és a falnak szorított.
-Engedj innen ki azonnal -néztem rá dühösen .
-Nana nem kell erőszakosnak lenni , olyan kívánatos vagy ebben a nadrágban -mondta majd megfogta a vállam .
Egy hirtelen mozdulattal belevágtam egyet a bordájába , majd elkezdtem futni a szobám fele.
Hogy lehet ez? Nem értek semmit... Hogy kerül ő ide? Miért ilyen mérges mindenki? Valaki segítsen nekem.

...

Miután bezártam , leültem az ajtóm melle , átkaroltam a térdeim majd sírni kezdtem... talán ez egy rossz álom, talán álmodok és hamarosan Erik felkelt egy pohár kávé társaságában , ez nem lehetséges .

Pár óra után ,már méltóztattam felkelni a padlóról és kinyitni az ajtót , nem volt már ott senki szerencsére ...de még hallottam zajt a konyhából , észrevettem két embert de azt már nem , hogy mégis kik lettek volna.
Felöltöztem és lementem az előszobába ahol észrevettem Eriket és Leót ahogy kezet fognak.Nagy szemekkel figyeltem őket .
-Akkor azt mondod csak baleset volt?-jelzi meg Erik.
-Igen haver, nem nyúlnám le a csajod , csak nagyon be voltam piálva .-megölelte Eriket majd rám nézett hirtelen elmosolyodott , azt hittem azon nyomban elhányom magam .
-Nahát itt is van.-jelezte meg Leo.
-Kicsoda? Ohh kincsem, szia -nem szóltam semmit.-figyelj Leo mindent beismert , csak ittas volt ...nem kell mitől félned. -mondta majd közelebb jött hozzám.
-Nem akarom , hogy megölelj...-jegyeztem meg neki , majd ellöktem magamról .Erik furcsán nézett rám , éreztem ,hogy ennek nem lessz valami boldog vége .Ez a nap már tényleg nem lehet rosszabb . Inkább felmegyek a szobámba .
...
Mély álom nyomott el engem , csak úgy feküdtem az ágyban ,mint egy kisbaba.
Nem tudom mire, de felkeltem.. este volt már  és még csak reggelivel vagyok szóval jobb lenne lemenni és enni valamit .

Felvettem magamra egy köntöst és kimentem az ajtón.
Kezdtem gyanakodni abban , hogy egyedül vagyok a házban , még az inasok sem voltak sehol .
Leértem a konyhába és csináltam magamnak egy rántottát , már előkészítettem a tányért amiben majd felverem a tojást .
Oda is tettem sütni vártam ,hogy kész legyen.Lépésekre lettem figyelmes.Megijedtem hirtelen , nem szóltam semmit csak álltam ott és vártam mi fog történni .
Becsuktam a szemem, a szívem hevesen vert .
Megállt a hátamnál és hátulról átölelte a derekam, ami nagyon jól esett.

-Nagyon jó estét szívem-puszilta meg a nyakam.
Becsuktam a szemem majd mellkasára eresztettem a fejem .
Megpuszilta a homlokom.
-Mit csinálsz? -kérdezi kíváncsian .
-Rántottát , te is kérsz? -kérdezem tőle.
-Nem kérek most , figyelj beszélnünk kell.-mondta.
-Tudom Erik , egy két dologról muszáj -
-Oke figyelj kezdtem én-mondtam-Miért volt itt reggel a rendőrség?-
-Leoval kapcsolatosan, jöttek ki kérdezni minket ... azért ordítottam rád , hogy nehogy bevigyenek ... figyelj, Leó egy nagyon kedves ember nem bántana senkit esküszöm nem tudom ,hogy mégis miről beszéltél, én nem tudok rá haragudni, ittas volt...-nézett rám .
-Értem szóval inkább neki hiszel ,mint nekem.. nagyon szép-mérgelődtem fel .
-Ne kezdjél el légyszíves hisztizni, utálom ha valaki hisztizik .-egyből elnyomtam magamtól.
-Nem Erik csak arról beszélek , hogy MAJDNEM MEGERŐSZAKOLT.-ezt már ordítottam rá, féltem a tekintetétől.

-Ne merj velem kiabálni Lisa elmondtam , hogy...-
-ERIK NEM TE VOLTÁL OTT HANEM ÉN , ÉN VOLTAM OTT -a düh már sugárzott belőlem.
-Nem tűröm el a kiabáló embereket , NE merészeld mégegyszer Lisa ,légyszíves beszéljünk ezt meg felnőtt ember módjára... -fenyegetett meg.
-Figyelj tudom , tisztában vagyok vele , hogy most a gyerek miatt dühös vagy  de ne fogd rá másra , mert Leo soha sem tenne ilyent, ittas volt.-
-Ma , ma is odajött hozzám és majdnem megcsókolt , gyorsan be kellett sietnek a szobámba , MERT KI TUDJA MIT CSINÁLT VOLNA VELEM.-Erik hirtelen a jobb kezével megcsapta az arcomat , egyből földre estem.

A sírógörcs kerülgetett.
-Nem akartalak megcsapni , de elviselhetetlen vagy ebben a pillanatban.Nem tűröm el , hogy a saját feleségem ordibáljon velem és még hazudjon is . Elismétlem, ittas volt ... ha ezt nem érted meg, a te problémád   és még ha vagy 600x is meg kell ,hogy csapjalak , hogy helyre gyere megteszem ...MEGÉRTETTED ??-nem szóltam semmit, felkeltem a földről és fele néztem a szemébe ,szerintem úgy nézhettem ki ,mint egy rohadt kisbaba.

-Nem.-
-Tessék?-
-NEM ÉRTETTEM MEG, na és most mi lessz?-néztem rá , még én sem tudtam , hogy mit művelek .
-Figyelj, nászúton vagyunk  ,nem akarlak bántani ráadásul holnap van a születésnapod. Ezt most arra fogom fogni , hogy mind a ketten álmosak vagyunk és aludnunk kellene.-jelentette ki majd megfogta az arcom.
-Na persze Erik , csak álmos voltál és azért csaptál meg mi?-
-Nem erről van szó!-
-Toxicus a kapcsolatunk ,  kurvára az, ROHADTUL nem ilyen egy komoly kapcsolat Erik.-levettem a kezét az arcomról majd felsiettem a szobába...leges legnagyobb pechemre nem volt más szobánk ezért elhatároztam , hogy leköltözök a kanapéra .
-Ne viccelődj velem.-monda, mikor meglátta ,hogy viszem magammal a takarókat is .
-Ma a kanapén alszok .-jelentettem ki.
-Akkor megyek veled én is ...-mondta.
-Nem kösz, kihagynám a társaságod-
-Lisa ...-rám nézett majd utánam futott .
-Hogyan fogsz így meg fürödni?-kérdezi.
-Gyorsan megfürdök és húzok ki a szobából.-így is tettem kb.
Nagyon gyorsan bementem , lefürödtem és ki siettem a hálóingemmel.
-Lisa így nem aludhatsz a kanapén , még valaki meglát ,átlátszó az a hálóing...na jó aludj te a szobában rendben?-ebbe különös képen belementem.
Gyorsan átcuccóltam és még mielőtt valaki szólt volna akármit is , bezártam az ajtót majd befeküdtem az ágyamba és betakaróztam ,sírni kezdtem.(megint)
Szerintem az egyik legjobb stressz levezető dolog az a sírás ,mert hiszen azt ha kiadod magadból már nem leszel olyan szomorú.

Próbáltam magam azzal nyugtatni hogy a holnapi nap kevésbé lesz lessz  szörnyű.
——————————————————————————

Maffia rabjának lenniWhere stories live. Discover now