|27.|

1.7K 40 3
                                    

Előző részből :Bár először nem is hallottam semmit, sőt nyugodtan ettem tovább az ételem , bekövetkezett az a dolog amit már egyszer átéltem ... elraboltak.

Szédültem és éreztem azt, hogy felrobban az agyam annyira fáj. Hol vagyok ? Mi ez a hely? Miért van ennyire hideg? Félek ... hol van Erik ? Miért vagyok itt?
Milliónyi kérdés fogalmazódott meg bennem ezekben a pillanatokban.
Le volt kötve a szemem , emellett a lábam meg a kezeim is.
Éreztem , hogy annyira le vannak szorítva a végtagjaim , hogy rendesen zsibbadnak .
Fájt mindenem, de nem mertem sírni , mert azzal még ráteszek egy lapáttal , bár szerintem úgysem hallotta volna meg a sírásomat senki egy ilyen titokzatos helyen .
Lépteket hallok , közeledik és közeledik .
Arra lettem figyelmes , hogy kinyitják az ajtót , nem láttam semmit nagyon megvoltam ijedve.Nagyon gyorsan és hangosan kezdtem venni a levegőt , remegni kezdtem .
-Áh de szuper , fel is keltél -mondta egy mély hangú férfi , akinek az arcát nem láttam .
-Ki maga?.-nyögtem ki ijedt hangon.
-Becses nevem Treo Turto. -nevetett magában.-Te meg becses , gyönyörű Lisa Blech vagy, Eriknek a legféltettebb kincse ... jól mondom ??-éreztem a tekintetét a testemen, hallottam ahogy lélegez .
-Igen ...-nyögtem ki ezt is .
-Örvendek , hogy te nem vagy olyan ,mint mások .. mások eddig már kiordibálták volna magukat , te okos vagy kedves ,ezért is hoztalak el .-nevetett magában.
-Csak szerintem nem éri meg ,egy ilyen helyen akar 30 méterre is lehetünk a felszíntől , a páratartalom mindent elárul ... -feleltem .
-Nem hittem volna , hogy egy "Geniust" hozok le a bázisomra.-

Ő csak nevetett magában...hallottam, hogy valamit törölget de nem tudtam , hogy micsodát .
Közelebb jött ,majd levette a szemkötőt rólam , mikor kinyitottam a szemem , egy tengerkék szemű fiú előtt álltam.
A haja kócos volt , tele volt tetoválva a nyaka meg a kezei ,a szemén pedig egy sebhely , mintha megkarmolta volna valami.
Elpirosodtam  és szerintem ez meg is látszott .Bár nem bírtam elfelejteni ,hogy ő most engem tulajdonképpen elrabolt szóval már is rátértem a tárgyra.
-Mit keresek itt Treo??-vontam kérdőre .
-Oh máris a tárgyra térünk , remek .-máris szerintem az igazi énjét látom magam előtt .
-Nos , választ kérek erre az egészre .-sietettem.
-Figyelj kedves, volt egy tervem , de most így bele gondolva , lett egy még jobb .
Végül is mi izgalmas abban , hogy kedves Eriknek visszaküldöm a szerveidet , inkább tudod mit fogok csinálni ?!! -mondta majd megfogta az ajkam.-Segítesz megölni Eriket .-súgta a fülembe .
Na most volt az a pillanat mikor nem tudtam megszólalni .
Ilyen helyzetekben sosem tudtam , hogy mégis mit kell tenni hiszen féltem , nagyon nagyon.
-Nem tehetem ezt Treo. -mondtam neki.
-Úgyis megfogod , gyere akkor játszunk egy játékot kedves , mit szólnál ahhoz, ha be állítanánk , hogy hallott vagy , cserébe megadod magad nekem.-mosolygott .
Hogy mi van?? Hogy én megadjam saját magam neki??
-Hogy mi van???-kérdeztem rá.
-Nos?? Válassz...-megint elmosolyodott majd kisétált.
-Hé , Gyere vissza!-parancsoltam meg neki.
-Igen?? Nos döntöttél? Hallgatlak-
-Igen döntöttem és tudod mit?? Baszodj meg!!-egész végig a szemébe néztem , hogy érezze a törődést.
-Hehe.-nevetett kínjában.Bezárta maga után az ajtót , majd közelebb jött hozzám.
-Tudod , itt nem én leszek az aki meg fog baszódni.- vágta a fejemhez.
Közelebb jött majd konkrétan lesmárolt .
Én egyből lefejeltem ,amitől be is fejezte.
Megfogta a lábánál lévő baseball ütőt , majd egy mozdulattal elkapta ,megfogta majd a fejemnek csapta , egyből elájultam a fájdalom miatt.
Ébren voltam mikor kiment a véres ütővel , az orromból nem akart elállni a vérzés ... rettentően fájt!
——

Mikor felkeltem egy nagyon puha ágyban vettem észre magam, annyira kényelmes volt és kellemes .
A fejem rettentően fájt , nagyon sajogott . Egyből felültem mikor rájöttem ,hogy mi is történt.
Észre vettem, hogy máris egy másik ruhában vagyok , egy sokkal puhább és vastagabb ruhában .
-Hahoo.-kiáltottam , de semmi.
Kikeltem az ágyból majd az ajtó fele vettem az irányt . Zárva volt .
- Mi a fene .. HAHOOO VALAKI SEGÍTSEN MÁR EGYSZER NE MÁR!!!!-kiáltottam újra.
Oke valljuk be a szoba gyönyörű volt , de ez nem kifogás arra, hogy bezárnak egy lányt egy szobába.
A szoba:

Maffia rabjának lenniWhere stories live. Discover now