|25.|

2.1K 38 2
                                    

Előző részből: Külön aludtunk , mert én így láttam jónak.

Nos hogy őszinte legyek, a tegnapi nap nagyon felkavart , Istenemre esküszöm megkeresem azt a ribancot és ha kell puszta kezeimmel ölöm meg. Végülis ezt tette ő is , megölte a szeretteim, mint ahogy mondtam ezelőtt is ,nem tudtam még feldolgozni kurvára, de hülyének néz ez miatt engem , ami eléggé megalázó.
Nem tudok senkivel sem  beszélgetni rendesen , sosem tudtam Erikkel őszinte lenni.
De most csakis arra kell koncentráljak , hogy ez az utolsó nap a nászutunkból , ha jól tudom Erik ma is tervez valamit nekem.
Ami azt illeti, nagyon sok pénzt költött rám ami miatt eléggé rosszul éreztem magam, de ennyit megérdemlek végülis. (Nem?)
Nyugodtan keltem fel , nem zavart semmi, csend volt a szobában és ha jól hallom akkor lent is .

Kényelmes volt az ágyban , nem volt kedvem felkelni sőt ,nem volt kedvem semmihez . Na igen ez sem tartott sokáig.
Kopogásra lettem figyelmes, hirtelen megijedtem és felszöktem az ágyból .

-Hahoo, Jó reggelt életem -jött közelebb Erik a kezében egy tálcával.-Hoztam neked reggelit-letette a tálcát a közeli asztalra és be mászott az ágyba.
-Jó reggelt - rám mászott és megcsókolt.
-Ma van programunk , elviszlek egy itteni partira még így a nászutunk végén a Karib Tengereken rengeteg ilyent rendeznek.- mondta majd jó étvágyat  kívánt és kiment .
Nem haboztam hát elkezdtem enni , közben bekapcsoltam a tévét és néztem híreket .
Úgy látom itt is megy hát a maffiaskodás , rengeteg embert elkaptak nem értem ,hogy mégis hogyan jöttek rá a rendőrök .Az én családomban is volt egy valaki a nagybácsim, aki lebukott konkrétan nem mondott semmit ,hogy hol van a családunk többi része , ezért is megöltek őt.
A rendőrök nagyon kegyetlenek, kurvára.
Felöltöztem és kisminkeltem magam, nem akartam durva sminket feltenni , nem szerettem volna olyan kihívóan kinézni.

-Kész vagyok Erik-mondtam neki , közben le mentem a lépcsőn.
-Gyönyörű vagy , mint mindig -mondta miközben beszélt valakivel .-Szállj be kérlek a kocsiba , én is jövök 5 perc-mondta nekem , én így is tettem .
Beszálltam a kocsijába és vártam rá, miközben megint hallom ,hogy Erik veszekedik valakivel.
-Elmondtam Tomas, hogy a szállítmányt rakjátok a 4-es számú hajóra , a drog nem szakítja el saját magát.-ezután letette.-Bocsánat szívem, csak beszédem volt az egyik ügyfelesemmel , a bulin ott lesz Leo is, tudom hogy utálod őt ezért is keresek neked valamilyen társaságot Oke? Szerencsédre lesznek ott nők is akikkel tudsz majd beszélgetni , nem kell velem legyél , de persze ha nagyon velem akarsz akkor csak gyere oda, rendben??-mondta nekem.
-Rendben...Nem akarok mindig a nyakadon lenni, ezért is nem foglak zavarni-válaszoltam neki .
-Te sohasem zavarsz engem, ne feledd el kicsim.-ezután elindultunk arra az eseményre .

Nagyon sokat utaztunk , tippem sem volt hogy hova megyünk. Erik említett egy kastélyt , szerintem az lesz az.
Közeledtünk a helyiséghez , óriási volt ami azt illeti.

Eléggé meglepődtem és ami érdekes volt , hogy nagyon kevés autó volt a kertben talán ilyen kevesen lennének bent is ?!Mikor ki szálltunk az autóból Erik hozzám szolt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Eléggé meglepődtem és ami érdekes volt , hogy nagyon kevés autó volt a kertben talán ilyen kevesen lennének bent is ?!
Mikor ki szálltunk az autóból Erik hozzám szolt .
-Figyelj csak néhány tudni való attól ,hogy egy ilyen helyre megyünk lehetnek pedofilok, ezért is ha valaki rád szállna csak szolíts meg , ha jól tudom a nők közül te leszel a legfiatalabb de ne aggódj jól el leszel velük , nagyjából ennyi , ó és légyszíves ha lehet , ha véletlenül találkozunk Leoval, akkor ne beszélj vele olyan csúnyán Oke?-mondta nekem.
-Nem is szándékoztam Erik, hiszen ő hozott haza tegnap , elfelejtetted?- mondtam neki.
-Mi? Ezt nem is mondtad, vagy talán csak elfelejtettem na mindegy, a lényeg hogy próbálj meg jól szórakozni , mert én megpróbálok és lehet hogy részeg leszek , csakhogy szólok.-ezután bementünk a házba.
Jazz zene hallatszott , mindenhol inasok, öregek és fiatalok, gazdagok voltak mindenhol és egy csaj kinek a ruháját Mini gyémánt darabok díszítették , nem semmi.
-Jó napot uram , fel is írom a könyvbe a Blech családot , további jó szórakozást !-mondta az ott levő fogadó .
-Köszönöm!-mondta Erik ,majd bementünk.
-Erik nagyon sokan vannak.-
-Ne félj kedvesem, oda vezetlek ahol a nők vannak rendben? Szeretném ha barátkoznál, legyen egy társaságod-mondta majd elkezdtünk menni a kert fele , á igen ott is vannak.
Erik mosolygott , én is .
-Na jó én itt fel is megyek a lépcsőn kedvesem , te addig menj oda hozzájuk, az én társaságom fent van a 3 emeleten a bárban .-ezután megcsókolt és otthagyott .
Húha Oke Lis nyugi, menni fog, oda is sétáltam .
Láttam ,hogy lehetnek olyan 10-en ott.
-Igen igen, szerintem is .... OHH Hello.!!-köszönt nekem egy velem egyidős nő.
-Öm Hello, nahát nem hittem volna ,hogy hozzám is fog szólni valaki.-mondtam nekik, közben leültem az asztal mögé .
-Hát persze ,hogy hozzád szólunk, hiszen te vagy Erik Blech felesége.-
-Ohh szóval ismertek?-nevettem kínomban.
-Hát persze , ott voltunk az esküvőtökön , annyira gyönyörű egy nő vagy.-
-Oh köszönöm -
-HUU de hülyék vagyunk mi, még be sem mutatkoztunk , először kezdem én hölgyeim , a nevem Elizabet Norla...a nyugati egység vezető maffiának felesége -mutatkozott be nekem .
Ezután kb mindenki bemutatkozott nekem és megtudtam olyan gazdag maffia egységeket is , akiket még nem is ismertem.
-Kedves Lisa, mesélnél te magadról ?-kérdezte Norah.
-Nem is tudom , hogy mégis mit kellene mondjak.-nevettem el magam.
-Figyú, itt a nők között nincsenek titkok, mi már tudunk mindent egymásról , mondjuk azt, hogy mikor vesztetted el?-szerintem látta rajtam , hogy ideges lettem-Oh ne aggódj barátnőm, mint mondtam itt nincsenek titkok , na jó mondom én , én 16 évesen , ha jól tudom akkor 15 évesen kerültem ide.-mondta nekem .
-Nos én 17 évesen kerültem ide és szintén annyi évesen vesztettem el . -mondtam nekik.
-Lisa figyelj , csak gondoltuk szólunk ,hogy nem vagy egyedül , engem is elraboltak .-mondta nekem Eliza.
-Annak örülök , hogy nem vagyok egyedül.-mondtam neki.
-Viszont egyikünk szüleit sem öltek meg, ami azt illeti mikor mondta Erik , hogy felesége lesz egyáltalán nem említette ,hogy kényszerházasság lesz belőle ... mégis hogyan ismerted meg őt?-érdeklődött az egyik csaj Moon, aki nagyon nem volt színpatikus nekem.
-MOON-szólt rá Eliza.
-Nem nem, nincs semmi baj , tulajdonképpen a családjaink miatt , nem tudtak megegyezni , már mikor 6 éves voltam , már akkor kezdték a viszályt , apám nem akart a legjobb barátja fiához adni, csakhogy a "barátja" ezt nem hagyta annyiban . 10 évre rá megölette a szüleimet ..nagyjából ennyi a "nagy történet" .-nevettem el magam, közben belekortyoltam a boromba.
-Jaj annyira sajnálunk...-mondta Eliza.
-Minek sajnálni őt? A fő maffia főnökünknek a fiának a felesége , kurva gazdag lehetsz sőt gazdagabb mindegyikünknél ... nem is értem , hogy mégis mi nem tetszik neked ... -mondta Moon.
-Moon, kérlek..-
-Ne kérj , amúgy randiztam még 6 évvel ezelőtt Erikkel, vagy 5-szer is lefeküdtem vele.Tudom milyen Erik, KURVA GAZDAG.-úgy érzem ez a Moon irigy ràm.
-Moon , nem kell irigy legyél rám.-mondtam neki.
-Én irigy ?! Soha, csak nagyon jól tudom, hogy Erik menyire durva tud lenni , inkább sajnállak.-nevette el magát.
-Nem kell sajnálni , én inkább téged sajnállak , hogy nem vagy megelégedve a párod testével ezért is az enyémet hozod fel példának , pedig az már vagy 6 éve történt .-nem gondoltam volna , hogy így este ennyire eldurvulhat minden.
-Kikérem magamnak,  a párom is tud az ágyban csak nem annyira mint Erik, még mai napig meg tud lepni.Tudod csak én vagyok az egyetlen ember , aki megfelel neki , akin kitudja tölteni a dühét.-ekkor elállt a lélegzetem, szóval ő lenne az.?!
-Mi lett most kedves,elállt a lélegzeted?!-nevette el magát Moon.
-Nem , nem csak meglepődtem ... Erik említett valami ilyensmit.-mondtam neki.
-Na igen , rólam mindig nagyon ritkán beszélt a barátainak, ezért is hagytam ott csak, hogy tudd elvett volna DE NEM CSINÁLTA.Oké őszinte leszek , mikor megtudtam ,hogy felesége lessz nevetettem egy nagyot , hogy már pár hét után tovább rakta magát rajtam Mi minden nap dugtunk Lisa , csak meguntam a fejét.-mondta, felállt az asztal mögül és elment .
-Ne aggódj Lisa, Moon mindegyikük pasijának lefeküdt régen ... tudod kurva volt.-mondta nekem.
-Picit rosszul érzem magam .-mondtam nekik.-Megkeresem Eriket .-ezután felálltam és elkezdtem felmenni a lépcsőn.

Nem is tudom , hogy most sírjak vagy nevessek kínomban hiszen elhatároztam, hogy megölöm Erik kurváját.
Nem , nem Lisa te nem vagy ilyen.. nem leszel olyan mint ő, egy szélhámos , egy ... egy ....
Nagyon nem érzem magam jól mióta ittam abból a borból , olyan világos minden és szédülök.
Ki is töltötte azt a bort? Bazdmeg , BAZDMEG.
Oke bedrogoztak , nem kell megijedjek, nyugodjak meg , nyugi nyugi ...Úristen , Erik hol van?
Nem vagyok jól, nagyon fáj a hasam.

Összeestem a lépcsőn, nem tudtam meg mozdítani semmimet sem.. nem érzek semmit,de fel kellene menjek Erikhez , sírni kezdtem.

Pár óra múlva:
Felkeltem nagyon fájt a fejem  nem tudtam ,hogy hol vagyok de azt igen ,hogy nem otthon.
Kikeltem az ágyból és arra lettem figyelmes , hogy még rajtam van a ruhám és nincsenek fájdalmaim ... nem bántottak.
Az ajtó nyitva volt , kimentem .
-Hahooo.-ordítottam .
-Itt vagyok lent .-mondta egy mély hang.
Lesiettem a kígyózó lépcsőn, a konyha felé vettem az irányt.
Egy izmos ember ált előttem , póló nélkül .
-Ki vagy te?-kérdeztem.
-Ohh szia Lisa Blech.-fordult meg.-a nevem  Ramun Blech, őrvendek a találkozásnak , Eriknek az unokatestvére vagyok-mosolygott , hallottam már róla , mikor beszélgetett valakivel.
-Miért vagyok én most itt, hol van Erik?-kérdeztem.
-Erik a partin van megkért ,hogy hozzalak haza hozzám.Remélem , hogy nem nagy gond -nevetett.-Nagyon rosszul voltál.Erik balhét csinált azzal aki bedrogozott, hozok neked vizet-mondta majd elment vízért.

Hát mit ne mondjak , eléggé meglepődtem kedves ismerősei vannak Eriknek. De meg mindig ott voltam elakadva, hogy mégis hogyan tudott engem Erik volt kurvája bedrogozni, hogy merészelte egyáltalán.
Nagyon ki voltam akadva .
Végül Ramun hozott nekem vizet és megsimogatta a fejem , aranyos volt .
-Remélem , hogy most már jobban vagy kedves.Erik nagyon aggódott miattad ,de muszáj volt maradnia.-mosolygott .
-Jobban de aggódók miatta.-
-Ha fázol ,van fent a feleségem szobájában ruha.-mondta.
-Rendben de én most .. oda szeretnék menni , ahol Erik van, most !-mondtam neki.
-Nem tudom , hogy ez jó ötlet lenne ... -
-De igen-
-Rendben akkor jobb ha odaviszlek.-
Nagyon hamar történt minden , beültem az autójába  és el hajtottunk .
-Itt is vagyunk mindjárt , Erik bent van-mondta.
Nem haboztam hát bementem.
Mikor bementem megpillantottam valakit, Moon volt az . Elvettem egy közeli asztalról egy kést és közelítettem fele .
-Hello Moon-köszöntem neki.
-Oh te.. (nevetés ) ..mit keresel itt te ribanc.-nézett rám.
-Ne hívj annak , hol van Erik ?-
-( nevetés ) olyan undorítóan buta vagy, nem változott semmit az ágyban ,ugyanolyan, mint eddig .-ekkor betelt betelt nálam a pohár .
-Mi?-
-Nem mi , hanem csak te egyedül ..ribanc-elővettem a késem és közelítettem.
-Tedd le azt , ne közelíts-mondta.
-HOL VAN ERIK?-még közelebb mentem.
-Egy bárban ... megint más nőket kur.-nevetett.
-Ne hazudj.-
-Nem hazudok , nézd meg hát te magad fent van az emeleten csak ,hogy tudd - mondta.
Felsiettem az emeletre .
-Erik.-kiáltottam.
-Lisa??-odaszaladott hozzám.
-Szerelmem.-ordította.
Megölelt és megcsókolt.
-Annyira aggódtam kicsim, mit keresel itt?!pihenned kellene, Ramun hol van?-kérdezte.
-Nem tudom, mit jelentsen ez az egész Moonal?-
-Nem hazudott , tényleg ő volt a volt barátnőm és le rendeztem vele a drogos ügyet . Figyelj amit mondott ,hogy régen milyen voltam hazugság , kb minden az volt a barátnős részen kívül kicsim. Annyira sajnálom én csak azt akartam, hogy jól érezd magad az utolsó nászúti napon ... menjünk valahova .. csak mi ketten gyere.-mondta.
-Most , pont most ? Hova tudunk menni pont most??-nevettem , közén húzott le a lépcsőn.
-Elviszlek egy nagyon különleges helyre , gyere-
Beszálltunk Erik kocsijába , majd el hajtottunk ,
Erik megállt egy nagy domboldal mellett.
-Gyere kicsim -kihúzott az autóból ,majd felszaladtunk a domboldalra.
Erik leült a földre majd engem is leültetett .
-Olyan gyönyörű az ég -mondtam neki.
-Tudom szívem, ezért hozzalak ide.-mondta.
A hajamat a fülem mögé rakta , majd megcsókolt .
Én vissza csókoltam .
Nagyon bele éltük magunkat , Erik hátra nyomott majd lefogott.
-Ne fogj le annyira , légyszi-
-Rendben kincsem.-csókolt tovább.
Erikkel helyet foglaltunk , most én kerültem felül .
-Szeretnél most te irányítani?-kérdezte Erik perverz pofával .
-Igen. -ezután már csak csókoltam tovább.
Jó lehet , még sosem kezdeményeztem de most megtettem és tetszett.
Erik azért megmutatott egy két dolgot, amit tennem kell ha én kezdeményezek.
Mikor végeztünk lefeküdtünk egymás mellé  és csak aludtunk . Oda bújtam hozzá majd átöleltem meleg testét. Bár egyáltalán nem érdekelt minket ,ha valaki meglát mégis aggódtam azért ha valaki észrevesz , de Erik mellett most az egyszer nem szégyelltem magam.

——————————————————————————

Maffia rabjának lenniWhere stories live. Discover now