~𝙴𝚁𝙸𝙺 𝚂𝚉𝙴𝙼𝚂𝚉𝙾̈𝙶𝙴~
~𝙴𝙶𝚈𝙱𝙴𝙽 𝙰 𝙵𝙾𝙹𝚃𝙰𝚃𝙰́𝚂~
~"Hosszabb rész következik"~
~Az életem talán azon pontjához értem , ahol tényleg azt éreztem ,hogy szeretem ezt a nőt de egyben megvan azaz érzésem is amikor annyira rühellem , hogy kitudnék futni a világból is .Ha az ember szeret valakit , nem az a célja , hogy megkeserítse az életet , ami nálam majdnem beteljesült hiszen olyan dolgokat érzéseket hoz ki belőlem, hogy még én magam sem tudtam uralkodni magamon .Néha nem bírtam ki azt , hogy ne üssem meg, nekem is fájt mikor hallottam őt ,mikor sírva fakadt miattam.
De egyúttal éreztem még valamit , hogyha nem adom meg neki azt ami neki jár , megutál , rám sem mer nézni amivel összetörné a lelkem milliónyi darabba.
Ezért is döntöttem úgy , hogy így fogok vele bánni , mind a két féleképpen , hogy teljesen 100%- a magamévá tegyem.
Apám sokszor mondta nekem "Fiam hasonlítasz rám"-bár mikor kisebb voltam nem is értettem ezt igazán , talán most van az a pillanat , amikor igazán tudom , hogy az anyám mit élhetett át .. miért nincs sajnálat érzetem? Szörnyeteg lennék? Talán... Le merem fogadni , hogy most éppen a fejedben azt mondogatod, hogy igen kurvára az vagy .. de nézzük azt az oldalát , hogy mégis miért tette az apám.. ekkor villant be nekem , hogyha esetleg megszökni próbált, mint Lisa talán meg is érdemelte .. nem tudhatom.Talán Lisa volt az, aki megváltoztatta az érzelmeimet , feltúrta ,mint egy virágos kertet a gyomromat kiszedte majd virágot ültetett bele . Bár még ő maga is tudta , hogy az üres földben nem élhet meg a virág, de mégis megtette.. és azóta él bennem az a virág .
Ami azt illeti , mellette tudok mosolyogni , nevetni sírni örömömben, de ez ellenben tudok mellette dühös , haragos és mondhatni idegbeteg is lenni .. hiszem ő ilyen, össze zavar mindenhogy.
Utoljára is , bevallom oké? Az én hibám volt , hogy elrabolták , nem vigyáztam rá igazán ,az én kedvesemre.Úgy érzem , hogy van néhány problémám , nem adom ki magamból az érzelmeket , a fájdalmat .. hallgatok csak és kiadom erővel kiabálással , ami nem egészséges egy kapcsolatba .
Néha én is rájövök miután megtettem , hogy mégis mit tettem .
Hogy őszinte legyek nem tudom, hogy mi jó és mi nem hiszen az eddigi barátnőim meg csaltak , elhagytak kegyetlenül .. idézem" Nem vagy elég jó hozzám"-ez mondat annyira meghatott , hogy egyszerűen azóta amilyen nővel voltam , mindig kiadtam rajta a dühömet , ordítottam , hiszen annyira mérges voltam rá akármit is tett.
Mikor Lisa hozzám vágta , hogy "Toxikus a kapcsolatunk"-abban a pillanatban jutott eszembe azaz exem, aki ugyanezt vágta a fejemhez , ezért is csaptam meg Lisát reflexszerűen .Nos mivel, hogy Lisa az az a nő akihez ezentúl a házasságom után hozzáérhetek ,próbálok úgy bánni vele ahogy megérdemli . Tisztázzuk le!
Mikor meglőttem a lábát , amikor futamodni készült majdnem elbőgtem magam , igen képzeld én is tudok sírni , rossz volt belegondolni és nézni is az én szegény Lisám szenvedését.
Hogy őszinte legyek , a fele fizetségem rá költöttem , legalább is amit az utóbbi hónapokban kerestem , még saját házat is vettem neki, mégis elégedetlen.. vagy nem is tudom hogy , hogyan fogalmazzak .Ekkor jöttem rá , hogy szeretem őt ,hiszem még soha sem aggódtam ennyire ember után mint miatta.
Megszakadt a szívem amikor hallottam , hogy miattam sír de valamiért örültem is , hogy ezt a dolgot sem fogja többé csinálni . Idézem ezt a pillanatot amikor levittem a pincébe , mert meg akart szökni , ezért is kellett a rosszabbik módszerhez folyamodnom . A sírása beleégett a fejembe . Mai napig hallom azt. Ha jól tudom ,akkor ismerte meg Sebastiánt. A legjobb barátomat , az egyetlen olyan barátomat , aki elfogadta amit teszek vele , mondjuk ez sem volt annyira szép.. és persze amit művelek vele.
Tulajdonképpen őt ezt annyira nem is izgatta, mindig is kedves volt mindenkihez, most sem esett nehezére az , hogy kedves legyen Lisával azután, miután kijöttem a pincéből.Bár legyünk őszinték rossznak tartotta .. mégsem állított meg soha , amit becsülök benne .. nem is tudom ,felmerült az is bennem , hogy talán félt tőlem, vagy talán tetszik neki Lisa, amit kizárnék ha nem gond .
ESTÁS LEYENDO
Maffia rabjának lenni
RomanceLisa Martinez egy szerény ,kedves lány volt amíg egy nap be nem ütött a káosz. Szülei az Olasz maffia fővezérei voltak, akik időközben összevesztek az apa legjobb barátjával ,mert nem akarták lányuk kezé...