Előző részből: Lefürödtünk és egymást ölelve elaludtunk.
Őszinte leszek , a legőszintébb .. jó volt , kellemes mert azt tudtam érezni , hogy felszabadulok végre .Mellette úgy éreztem , hogy nem kell szégyellnem magam, nem kell takargatnom a testem.Az este olyan volt ,mint egy álom .. úgy érzem , hogy megváltozott, megváltozott értem, vagy ha nem is értem legalább a mi érdekünkben ..
Reggel nagyon boldogan keltem , észre vettem ,hogy a hasán fekszek meztelenül . Azt is észre vettem , hogy már ő is felkelt.
-Jó reggelt !! -mondtam neki.Ő elmosolyodott és rám nézett.
-Jó reggelt neked is hercegnőm !!-szeretem mikor így hív .
-Mióta vagy felébredve ?-kérdeztem.
-Már vagy 1 órája kincsem-
-Miért nem költöttél fel .-kérdeztem kicsit vékonyabb hangon.
-Olyan szép vagy mikor alszol ! -jegyezte meg.
Ekkor egy kicsit elszomorodtam, visszajöttek a régi emlékeim . Emlékszem ,hogy a barátom akit Erik megöletett ,ugyan ezt mondta.Minden egyes reggel..
-Kellene menni enni.-parancsolom.
-Dehogy, ha azt akarod akkor az inasaim felhozzák a kaját .-mondta jó nyugodtan.
Közben én kikeltem az ágyból és kicsit mérgesen öltözni kezdek.-Jah és tudod kedvesem-közben ő is kikelt az ágyból és közelebb jött.-Amíg nem lessz kész a kaja , addig csinálhatunk akármit-súgta a fülembe perverzen , átölelte a derekam és szívni kezdte a nyakam .
-Most , most nem akarok ...-jelentettem ki.Eltoltam magamtól , ő közben furcsán nézett rám .
-Valami rosszat tettem?-kérdezte kíváncsian .
-Nem, nem dehogy csak most nincs kedvem Erik-egyetlen mondat megtudja változtatni az egész napot .Bár nem hittem volna , hogy ennyire .
-Jó, öltözz fel és készülj el . Félkor megyünk valahova .-jelentette ki, úgy éreztem ,hogy megint kezdődik megint minden elölről.
-De meg nem is ettü...-
-Nem érdekel ... siess-ekkor bevágta az ajtót és kiment .
Meg hogy én hisztis vagyok, akkor ő micsoda? Most őszintén..!Siettem az elkészüléssel ...bár próbáltam felvenni a legkihívóbb ruhámat , még csak azért is.
Ez mellett döntöttem:Imádtam ezt a ruhát nagyon jól kiemelte a fenekemet legfőképpen .Tudtam ,hogy ezért még megöl Erik, de magasról leszartam.
Kimentem a kocsihoz , ahol már várt engem.. egy fekete Audival.
-Itt vagyok -köszöntem.
-Ja jó ez a büntetésem édesem? Hogy ilyen ruhában jössz?? Legszívesebben letépném rólad.-mondta , tudtam ,hogy kanos dehogy ennyire.
Útközben sokszor megemlítette ,hogy hova megyünk, valami puccos helyre , ha jól tudom valami összejövetel lessz egy ismerősének .
-Holnap lessz az apám szülinapja aztán pedig az enyém .-említettem meg .
Nem szólt semmit csak hallgatta , szerintem nem is érdekelte ... ezen elszomorodtam.Az út csendes volt, Erik mindig beszélt valakivel .. ami idegesített kicsit .
Megérkeztünk a helyszínre, egy színes szép kastély volt ,tele limuzinokkal és szökőkutakkal .
-Szállj ki kérlek és várj meg .-mondta.
Így is tettem , Erik mikor kiszállt nagyon bombázóan nézett ki.
YOU ARE READING
Maffia rabjának lenni
RomanceLisa Martinez egy szerény ,kedves lány volt amíg egy nap be nem ütött a káosz. Szülei az Olasz maffia fővezérei voltak, akik időközben összevesztek az apa legjobb barátjával ,mert nem akarták lányuk kezé...