Előző részből : Nyakamat átölelve Erikkel mentünk haza .
Bár ez a nap sem telt el annyira hosszan ,mint a hét .Csak úgy elszállt mellettünk .Nagyon megijedtem amikor Erik kijelentette , hogy csináljunk terhességi tesztet . Nem is tudom , hogy egyáltalán tisztába van-e vele , hogy ilyen hamar még nem tud kiderülni , hogy terhes vagyok-e egyáltalán. Ami azt illeti nem is értem, hogy mégis miért gyanakodott rá.
Hiszen semmi okát nem érzetem magamon. Nem akartam megcsinálni, de sajnos egyhamar muszáj volt , mert Eriknek a lelke nem hagyta ezt nyugton.
...-Látod szívem?! Negatív...-jelentettem ki, erre mondjuk egy hangyányi nyugalom is elszállt bennem.
Mondjuk tudtam magamról , hogy nem vagyok terhes.
De most komolyan , így logikusan is bele gondolva nem is lehetek , hiszen amíg 2-3 hét telt el azóta . Még tüneteket sem éreztem .
Ő mondjuk csak nézett engem és nem mondott semmit , bár nem is vártam nagyobb reakciót tőle . Talán ő is megnyugodott egy nagyon keveset és legbelül meg sóhajtozott nagyokat.
Nem is értem , mikor hazajöttünk az útról egyből ezzel állt elől .
Megrémített először mondjuk , de inkább nem elleneztem .Elég volt az , hogy én tudtam magamról.
-Megnyugodtál??-kérdeztem.
-Egy nagyon kicsit .-láttam az arcán azt az aggodalmat , mondjuk nem számítottam többre .
-Remek -el is tettem a tesztet, majd elvettem a ruhám.
Mentem volna ki , mikor Erik megint fenntartott bár most már komolyabbra fordult a téma.-Jövő héten elutazok és sajnos 1 hétre .-
-Hova?-faggattam.
-Üzleti út.-mosolygott , Hmm gyanús .-Mi az most miért nézel így rám??-nevette el magát , aztán mind a ketten elnevettük magunkat .
-Semmi semmi.-
-Sebi itthon lessz, egész nap vele leszel ezért is légyszíves ne aggódj értem és ne csinálj semmi olyant amit majd vissza kell hallanom Sebitől-megint felnevetett.
-Megleszek vele , jól ki jövünk -mondtam neki.
-Annak örülök , legalább van akivel beszélgess ,nem de?-
-De , hidd el te sem kell aggódj miattam.-majd meg csókoltam.
Valamiért mindig a vasárnapi napok telnek a legjobban .
.....
Kisebb idő múlva végre szándékoztam lemenni a konyhába majd megkeresni Sebit .
Kisebb idő múlva már nem is kerestem többet , szerintem Erikkel volt és azért nem találtam.
-Sebi.-kiáltottam meg az ajtóban álló fiút.
-Igen ?!-szólt hozzám gyengédebb hangon.
-Jövő héten akkor ketten maradunk nincs igazam?-nevettem fel.-Csinálhatnánk egy csomó programot ... Mondjuk mozi , pláza meg ezek ,na mit szólsz?-kérdeztem meg tőle .
-Nekem okés és igen már tudtam róla pont most mondta Erik is ...- látszottak a szemein , hogy ő is örül mint én. Nagyon boldog voltam, hiányzott a társaság.
Erik már vasárnap este elkezdett készülődni, konkrétan annyi papírt vitt ,hogy vagy 5-6 dokumentum táskát vitt magával .
Nem tudtam , hogy mik vannak benne de szerintem nem is kell , hogy tudjam. De picit bizar volt az, hogy voltak olyan dolgok miket titkolt előttem és nem mondta el nekem és egy kicsit zavaró is ami azt illeti .
-Azokban a táskákban mik vannak?- kérdeztem rá miközben pakolt össze.
-Nem kell tudj róla és jobb is ,hogy ne tudsz róla .-egy kicsit flegma volt velem.
-Hé ,én sem titkolok semmit sem előtted , te mégis miért csinálod?!...-
-Hogy megvédjem a céget és persze téged édesem-ennyit mondott majd kiment a kocsihoz .
Miután kiment én egyből nekiálltam meg fürödni , meg akartam lépni valamivel mivel , hogy jövő héten úgysem látjuk egymást.
Egyből nekiálltam és megcsináltam az ágyat, és raktam rá rózsa szirmokat.
Oké lehet , hogy egy kicsit túl romantikus lessz de ez a legkevesebb.
Meg fürdőben majd átöltöztem egy kicsit másba.
Majd az ágyon vártam Eriket amíg be nem toppant .
Egyből észrevett bár előbb nem esett le neki, aztán rájött mit kell nézni .
(.......)Egyébként nagyon jól aludtam , hogy őszinte legyek nagyon aranyos volt Erik ugyanis átölelt , majd megpuszilt .
Egyszerűen imádtam .
Nagyon hamar elment , ugyanis már hétfő reggel pakolt és készülődött az útra amit még mindig nem mondott el , hogy mégis hova tart .
Megsem kérdeztem , hogy vele meheteke ugyanis tudom, hogy biztosan nem engedné.
-De biztosan???-faggattam.
-Nem , veszélyes lenne jobb lessz neked itt Sebivel ő vigyáz rád ...-mondta , majd komoly pofával ment tovább.
-De Erik tudod ,hogy nagyon fogsz hiányozni -mondtam.
-Tudom és te is nekem , de most egy hétig kibírod-mondta.
-Jójó..-
VOCÊ ESTÁ LENDO
Maffia rabjának lenni
RomanceLisa Martinez egy szerény ,kedves lány volt amíg egy nap be nem ütött a káosz. Szülei az Olasz maffia fővezérei voltak, akik időközben összevesztek az apa legjobb barátjával ,mert nem akarták lányuk kezé...