előző részből: Végül így aludtunk el Erikkel..
Úgy éreztem , hogy az este elrontottam valamit.. talán nem kellett volna azt csináljam amit csináltam vele .. nem szerettem volna annyira engedékeny lenni .
Reggel, mint mindig nem volt mellettem szerintem munkába ment vagy nem tudom.. na mindegy jobb ha lemegyek enni a konyhába ..gyorsan felöltöztem és elkészültem.
Néha megfordult a fejemben , hogy milyen lenne megszökni .. ebből a börtönfészekből , de egészen mostanáig teljesen reménytelennek láttam az egészet ... mikor egyik perctől a másikig megláttam , hogy senki sincs a házban megragadtam a kabátom és kiszaladtam az előszobába..azután pedig felhúztam a cipőm , és kifutottam ... éreztem egy égi jelet, hogy most ha kiszökök akkor biztosan hazatalálok és éss....na igen ez volt a pillanat mikor rájöttem , hogy nincs senkim csak egy barátnőm Lili aki biztosan halálra agódja magát ... ő volt az a személy aki egyedül érdekelt .
Éreztem ... Éreztem, hogy most jól megragadtam a lehetőséget és , hogy most végre elmehetek... nos tévedtem.
Mikor kiléptem a kapun észrevettem valamit nem voltam egyedül .. valaki figyel.. egyből reflexszerüen megfordultam.. megláttam valakit aki a kocsiból figyel engem , egy olyan embert akiért a testemet is adtam...Erik volt az.
-TÉNYLEG LISA, pedig én megbíztam benned-mondta az utolsó szavakat halkan.
-Ez ez nem az aminek látszik Erik tényleg-könnybe lábadt a szemem ,mert tudtam , hogy ennek nem lesz túl jó vége .
-Ez hiba volt "kedvesem."..-mondta, aztán közelebb jött és rám nézett...Én egyből félrenéztem, még a szemébe sem mertem nézni..-Ezzel most feldühítettél.-
Egyik kezemnél fogva elkezdett húzni egy ajtó fele és egyhamar rá kellett , hogy jöjjek, hogy az az ajtó mögött egy lefele vezető lépcső volt a végén két vasajtóval.Mikor leértünk a lépcsőn ki volt nyitva az egyik ajtó félig és egy matrac volt abban. Tudtam és tisztában voltam vele , hogy ők szervkereskedők, dehogy ebben a pincében is szoktak embereket rakni.
-LÁTOD EZT ITT?-ordibált velem.-tudod te , hogy mégis miért van egy ilyen szobánk??-ordította el nekem.
Abban a pillanatban elindultam annak irányába ,de elrántott a másik felé.
Mikor bementünk egy olyan helyiségbe találtam magam szembe aminek az egyik oldalát eltakarta ,egy nagyon hosszú üveges szekrény ,amibe fegyverek és kések voltak.Egyből felismertem az összes fegyvert.Vissza akartam fordulni megkérdezni, hogy mégis miért hozott ide, de amint felé fordultam egyből felpofozott. Mivel , hogy rengeted ezüst gyűrű volt rajta ezért fel is hasította a szám.Az ütés erejétől egyből a földre kerültem ..Oda nyúltam a számhoz és mikor észrevettem a vért már le is gördült az első könnycseppem.Oda jött hozzám és a hajamnál fogva állított fel .
-Na most nagyon jól idefigyelj kedvesem...lehet hogy eddig kedves voltam veled sőt , őrülhetsz te kurva , hogy nem erőszakoltalak meg .. hogy lehetsz ennyire haszontalan?? és tudod mi a vicces?? hogy én bíztam benned .. egyedül benned bíztam meg te te...ribanc... IDEJE ,HOGY RÁJÖJJ ÉN A MAFFIA FEJÉNEK A FIA VAGYOK.. ÚGYHOGY NEHOGY MÉG EGYSZER MEGPRÓBÁLJ MEGSZÖKNI-vágta a fejemhez..és ezek után is legördült még egy könnycsepp az arcomon.
Még jobban bele markolt a hajamba és neki vágott a falnak . Nagy erővel csapott volna a falnak , de az utolsó pillanatban magam elé tudtam tenni a kezem, de még mielőtt elléptem volna a faltól, még jobban nekinyomott és két kezével a csuklóimat lefogta ..-Megértettél??-mondta, de én nem válaszoltam.
Arrébb lépett és a hajamnál fogva hátrarántott , amitől a földre estem .Nem volt erőm felállni, ezért tovább feküdtem, rá ült a derekamra és megint felpofozott . Lefogta a karom és közelebb jött és úgy ordította az arcomba :
-MEGÉRTETTÉL?-
-IGEN-válaszoltam.
-Helyes-
Felállt rólam és én is megpróbáltam felkelni, de búcsúzóul még gyomorszálon rúgott, amitől visszakerültem a földre .Itt már végképp eleredtek a könnyeim és magzatpózba összegömbölyödve ott hagyott a földön. Ekkor elhatároztam , hogy UTÁLOM ŐT , minél jobban.
Csak fekszek a földön és úgy potyognak a könnyeim ,mint a záporeső. Nem tudom felfogni , hogy volt képes megverni egy nőt.
Ő az én szemembe már egy senki nagyon fáj a szám, ahol felrepedt,de a hasam ezerszer rosszabb. Hirtelen , hogy milyen erősen rúgott bele a földön fekvő emberbe, egyszerűen nem bírok felállni a fájdalomtól és közben könyörgök, hogy érjen véget ez a nap.. nagyon nem volt jó ötlet ez az egész.Nem bírok tovább ilyen férfivel lenni , de sajnos már eljegyzett szóval nincs más választásom..muszáj lesz hozzá mennem..Talán valamennyire nézem a jó oldalát is ha van.. nem erőszakolt még meg egyszer sem.. örülök annak az egy ténynek, hogy a szüzességem nem úgy vesztettem el , hogy megerőszakoltak..Nem értem meg a mai napig sem , hogy mégis mivel érdemeltem meg ezt.
Néha azt kívánom bárcsak megölne , és legalább elfelejteném ezt az egészet..nos most rájöttem , hogy ezek után nem fogok tudni boldogan a szemébe nézni, sőt még vele sem fogok aludni soha többé..Nagyon fájt mindenem , ordibálni is haszontalan lett volna ,senki sem jött volna le értem .
Egyedüli dolog ami életben tart az nem már , mint a szüleim akik meghaltak.. még mindig nem tudtam feldolgozni ezt az egészet.
Már vagy 2O perce vagyok a földön , mikor lépteket halottam ... hirtelen görcsberándúlt a gyomrom, reménykedtem , hogy nem Erik lesz az.Szerencsére nem.
-Jó napot-köszönt nekem egy 2O éveiben járó férfi..
Nem mondtam semmit csak figyeltem rá..
-A nevem Sebastian Morty-mosolygott rám a férfi..
-Hello-nyögtem ki valahogy .
-Erik küldött le érted ,hogy felvigyelek a szobádba ..felveszlek a hátamra jó?-mondta, szimpatikus volt a férfi.
-Rendben-ezután szép lassan felsegített és felvett a hátára.. azt mondta, hogy kapaszkodjak meg én így is tettem.
Elkezdtünk indulni a lépcsőn, a fiú nagyon lassan ment ,hogy ne fájjon semmim.
Felértünk a szobába, és bevitt a saját szobámba .. a fiú letett az ágyra és leguggolt hozzám és rám mosolygott.
-Figyelj Lisa én már nagyon jól ismerlek, bennem megbízhatsz rendben?? ..-nézett rám aranyosan.
-Miért tette ezt velem..-kérdeztem meg .
-Mindig is ilyen volt Erik, nem szereti ha valaki megszegi a szabályait ..Küldök fel neked egy orvost, rendben??-ezután megfogta a kezeim , és vala hogy megmelegítette a kezeivel.
-Jaj szívem nagyon hideg a kezed , figyelj aludj egy keveset , betakarlak , hozok fel neked egy kis pirítóst és teát rendben??-nagyon kedves volt velem.
-Oke , köszönöm.-mosolyogtam rá.
Ekkor kiment , és otthagyott magamra.. nagyon kedves volt velem, ez egy kicsit feldobta a hangulatom.
Felhozott nekem enni, és evés után lefeküdtem,betakart .. Az orvos csak órák után jön ,szóval addig aludhatok egy keveset.
---------------------------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Maffia rabjának lenni
RomanceLisa Martinez egy szerény ,kedves lány volt amíg egy nap be nem ütött a káosz. Szülei az Olasz maffia fővezérei voltak, akik időközben összevesztek az apa legjobb barátjával ,mert nem akarták lányuk kezé...