|20.|

3.1K 55 1
                                    

Előző részből: Lefeküdtünk és átölelt.

Úgy éreztem , hogy ezentúl már nem lesz szabad életem , döntéseket is ha hozni akarok akkor csakis vele kell , hogy megtegyem .. tulajdonképpen Lili felkészített engem a nászútra is nagyjából.. azt mondta , hogy a legszebb éjszakák lesznek számomra, bár én ezt erősen kétlem , hogy így legyen .

Erik egy olyan ember volt , aki nem hallgatott senkire, saját akaratából csinált mindent, őt nem érdekli semmi , szó szerint semmi az égvilágon.

Ez este folyamán csakis a nászútra tudtam gondolni, hiszen másnap este már ott is leszünk a szálláson.
Erik nem mesélt semmit , hogy mégis hova megyünk de annyit tudok, hogy a tenger mellé valahova nagyjából..jobb lesz ha talán inkább alszom és nem gondolkodok ilyeneken .

Reggel nagyon érdekes pózícioban feküdtünk Erikkel, én a meztelen mellkasán, ő pedig egyik kezét a fejemre a másikat meg a derekamra helyezve feküdt.Nem kellett ugyan sok , egyből kimásztam kezei közül , undorodva nézem rá valamiért ... nem tudtam elfelejteni azt amit tett velem , egyszerűen nem.

Kimásztam az ágyból, egyből a fürdő fele vettem az irány.. Mondjuk ezt még nem igazán gondoltam át teljesen.

-Hova mész Lisa?-kérdezte mély hangjával Erik.
-A-a fürdőbe..-mondtam neki szaggatott hanggal .
-Remek, figyelj beszélnünk kellene.-Fogalmam sem volt, hogy mégis mit akart . Hírtelen megállt bennem a lélegzet.

-Csak szerettem volna azt mondani, hogy ahhoz képest nagyon ügyes voltál az esküvőn...-jelentette ki..rám mosolygott .

-Köszönöm- picit én is elmosolyogtam .--most azt hiszem, hogy megyek a fürdőbe -Erik felállt és közelebb jött hozzám .

-Nem mehetnék veled Lisa Blech?? -nevetett fel, közelebb jött és megfogta az állam, magához húzott.Az egyik kezével a derekamat simogatta.

-Nagyon gyönyörű vagy kedvesem.-ezután megfogta még jobban az ajkam és szenvedélyesen megcsókolt .Próbálkoztam, próbálkoztam kiszabadulni de meggátolt benne.. hirtelen a bal lábát a lábaim közé helyezte.. így már szabadulni sem szabadulhattam...Kellemes érzés volt, de nem mertem elmondani neki.

Egyből egy nyögés hagyta el a szám mikor a bal lábát kicsit fenebb kezdte húzni.
Ő csak mosolygott és perverz vigyor hagyta el a száját .
-Tetszik kedvesem?-kérdezi meg perverz vigyorral .
Nem szóltam semmit, csak mosolyogtam és pirult arccal néztem őt tovább .
-Hahaha-nevetett fel-annyira aranyos vagy mikor elpirulsz-
-Ez, ez nem is igaz -mondtam neki.

Láttam az arcán a perverz vigyort , mondjuk kezdte felkelteni az érdeklődésem.
-Rendben akkor , ideje menni-ekkor próbált elengedni , de én meggátoltam benne.
-Kérlek , izé folytasd-mondtam neki oldalra fordított fejjel .
Ekkor felnevetett és a nyakamat kezdte szívni, élveztem .
-Rendben Lisa , figyelj itt az apám ideje lemenni...rendben? Ígérem , hogy este majd bepótoljuk életem szerelme -mondta csábítóan.
Erik egyből lement fogadni az apját , én szép lassan felöltöztem és elkészültem.

A ruhám:

A ruhám:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Maffia rabjának lenniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin