Előző részből: Az ital beszélt belőle, sokat ivott.
-Hallgass Erik.-löktem el magamtól.
-Mentem lefeküdni kedvesem, ha meggondolnád magad tudd , hogy várlak.-kacsintott rám.
Undorodni tudtam csak, az a tudat , hogy csak egy tárgyként kezel nagyon szar érzés tud lenni.
Talán kijelenthetem jobban szeretem így , mint józanon.Egy hét telt el azóta , amióta Erik megkínozta Erent. Bár mai napig nem árulta el , hogy mégis hol tartsa őt .
Egy nagyon hosszú üzleti útra ment el, így én egész héten egyedül voltam a házban persze a testőrökkel meg az inasokkal együtt. Nagyok féjt engem mostanában, minden egyes órában felhívott és kérdezgette mégis mit csinálok azokban a percben. Kinézi belőlem , hogy megint képes lennék megszökni tőle, mondjuk ebben igaza van.
Annyira rosszul éreztem magam a héten , hogy azt megfogalmazni nem lehetne. A hasam kurvára fájt és ezt többször elmondtam Eriknek, aki csak ignorált engem.
Nem akartam arra gyanakodni , hogy terhes vagyok ugyanis megjött a havim is viszont furcsálltam ,hogy csak 1 napra.
Azután egyáltalán nem jött semmi.
Nem akartam terhességi tesztet csinálni , ugyanis nagyon féltem . Ha terhes vagyok akkor bekövetkezik az amit Erik mondott nekem azon az estén.
"Keresek egy nálad sokkal szebb és csinosabb nőt"-a szívembe hatolt ezzel. De legalább az nyugtat , hogyha tényleg befog következni akkor válni fog ami jó.Néhány óra múlva.
Nagyon de nagyon boldog voltam ugyanis kiengedték Sebit a kórházból. Ezer éve nem láttam a képét.
Haza fele tartott éppen , a szakácsok készítettek neki kaját . Minden féle finomságot .
Beszélni szerettem volna vele, tisztázni mindent ami eddig velünk történt . Azt az estét amikor elvitt a hintához, a csókot . Mindent .Felvettem egy egyszerű ruhát , piros volt és egy fehér öv a derekán. Imádtam.
Amikor megérkezett a nyakába ugrottam és elkezdtem könnyezni bár tudtam, hogy fáj a lába ezért kicsit gyengédebben.
-Ohh, szia Lisám. Hé nyugi itt vagyok.-ölelt át. Még jobban bekönnyeztem.
-Sebi annyira hiányoztál.-suttogtam neki.
-Te is nekem szívem. Egyszerűen lesokkolt minden amit hallottam az elmúlt hetekben. Annyira sajnálom Lisa, te nem ezt érdemled. -mondta.
-Én egyszerűen Erent sajnálom kitudja, hogy most hol van. Kitudja mennyi szenvedést kell most eltűnjön.-nyögtem ki neki.-De most nem ez a lényeg, itthon vagy . Gyere enni. -mosolyogtam rá.
-Rendben, végre . Annyira kellett ez már nekem.-közölte ,majd neki álltunk enni.
Annyira jó volt hallani a hangját . Minden egyes mondanivalójánál mosolyogtam. Még soha senki iránt nem éreztem ilyent. Nem tudom mi van velem. Egyszerűen annyira elszédít ez a férfi.Körülbelül 3 órát beszéltünk amikor már lassan délután 4-et ütött az óra.
Említettem Sebinek, hogy menni fogok egy bevásárló központba néhány dologért viszont nem hagyott békén, ő is velem akart jönni minden áron.
Nem akartam , hogy velem jöjjön mert csak a terhességi teszt miatt mentem be a városba.
Miközben vezettem felhívtam Lilit is , akit néhány napja láttam utoljára ugyanis Erik megtiltotta , hogy találkozzak vele.
Szörnyetegnek tartom magam, hogy Lili ezt az egész mindent végig kellett hallgassa ami köztem és Erik közt lezajlott aznap este . De sajnos ez ilyen.-Mégis mi annyira sürgős Lisa?-nevetett fel Sebi.
-Semmi nagy. Csak megkívántam valamit és össze akarok dobni egy sütit holnapra Erik érkezésére. Ne az legyen, hogy most az asszony nem csinált semmit.-mondtam neki.
-Ohh, holnap már jön is haza? De kár, pedig több időt akartam veled tölteni.-
-Én is Sebi , ez most így alakult. -
-Megnézünk egy filmet este, kijött egy új netflixes szerelmes film. Azt mondják nagyon menő .-dobta fel az ötletet.
-Benne vagyok, egyébként is nagyon szar kedvem van. Ez most tényleg jól jönne.-közöltem vele.
Miután beértünk a szupermarketbe meg is vettem a rágcsálnivalókat, csak azt nem vettem meg amiért valójában jöttem.
-Ennyi?-kérdezte Sebi.
-Aha, egy tucatnyi van itt . És szerintem nem is lessz elég az estére.-mondtam neki.
-Hát mással leszünk elfoglalva szóval..-suttogta.
-Mi?-
-Semmi, csak tedd bele a kosárba és menjünk.-majd segített bele rakni a kosárba.
YOU ARE READING
Maffia rabjának lenni
RomanceLisa Martinez egy szerény ,kedves lány volt amíg egy nap be nem ütött a káosz. Szülei az Olasz maffia fővezérei voltak, akik időközben összevesztek az apa legjobb barátjával ,mert nem akarták lányuk kezé...