Előző részből:-Hirtelen felkapott a vállára és kivitt az autójába.
Az életem során történtek velem olyan dolgok miket egyedül sem voltam képes elvégezni...ezt éreztem , a férfi kezei között ... remegtem féltem a karjai között arra lettem figyelmes, hogy betett engem egy autó leghátsó ülésére és hagyta , hogy szenvedjek a paprika spré miatt.... csak úgy égették a szemem ...
-Nem kell félned kedvesem , az én kezeim közt semmi bajod nem lessz... én azt garantalom- mondta egy mély férfi hang ... nem ismertem fel .. pedig annyira ismerősnek hangzik Áhh.
-Ki a faszom vagy??-mondtam neki. Nem nagyon szeretek csúnyán beszélni , de ha muszáj.
-Jaj jaj nem kell ilyen hamar csúnyán beszélned velem és, hogy megnyugtassalak a megmentőd vagyok személyesen..-válaszolta közben megfogta a combon ez által erotikus hang hagyta el a szám.-Izgató vagy.-
-Engedj el amíg szépen mondom .-fenyegettem, közben elhúztam a lában és az autó széllére terpeszkedtem.
-Velem nem fog működni ez a játék , azt fogod tenni amit mondok , hogy szépen fejezzem ki magam kedvesem... nem akarok az első napunkon ordíbáni veled.-
Hallatszott a férfi hangján , hogy nemesi származású ... ami azt jeleni , hogy ő is maffia családból érkezzett.. mi a fenét akar tőlem..
-Velem se fog ez ÍGY működni HA AZZONAL NEM MONDOD EL HOGY KI VAGY AKKOR ..LELŐLEK..-ordibáltam,mondjuk lehet , hogy még megbánom ezt.
- Heh , vicces vagy nem hittem volna, hogy van kemény feled is de ha ez kell...-
Ebben a pillanatban megérkeztünk a helyszínre ahol ki is szálltunk.. nem is akarok belegondolni, hogy mit tett volna velem ha nem érkezünk meg ebben a pillanatban.
Túlságosan féltem , hogy fenyegessem...
- Gyere - szólt nekem egy kísérő .. nem is tudtam ,hogy hol vagyunk féltem rettegtem.. mit csináljak?? szökjek meg?? jaj te jó ég és ha meg akar erőszakolni?? mit fogok én kezdeni??
Amikor véglegesen levehettem a szemkötőt és bemehettem a házba ,nagyon érdekes látvány fogadott...
Egy óriási nagy ház tele fényképekkel, nagyon bízar és őrült mi a fasz...
-Hol a picsában vagyok?? -kérdeztem a hátamnál álló kísérőnek..
-Gyere csak bejjeb, bemutatkozok neked.- szólt egy mély hang a nappaliból.
Mikor bementem , megláttam őt a férfit..kigyúrt teste magas alkata, kócos haja ...
-Ki vagy te??-
- Kedves Lisa Martinez , a Martinezek családfájából az egyetlen nő... köszöntelek a házamban ,Erik Blech házában ...-
E név hallatán összerezzentem .. a Blech családfa az életem megkeserítöje.
6 éves lehettem mikor anyám és mostani apám összeházasodtak.. ekkor a híres Blech család alkut kötött velük.. miszerint engem Lisa Martinezt, hozzá fogják adni akkori 1O éves gyermekükhöz ..a családom nem egyezett bele ..ekkor kezdődött a vita mindenki között ... megesküdték, hogy amikor a lány vagyis én , betöltöm a 18 életévemet hozzáfognak adni..a családom azóta úgy vigyázott rám ,mint a szemük fényére ...persze érthető , hogy miért voltak kiakadva amikor nem mentem velük embereket ölni, hiszen most meg nem tudom , hogy hogyan kezeljem le ezt a helyzetet.
-Te....- mondtam miközben közelebb mentem és meglöktem a mellkasánál keresztül.
-MIT TETTÉL A CSALÁDOMMAL TE FASZ?? -ebben a pillanatban sírni kezdtem .
-HOGY TEHETTÉL ILYENT ??-mondtam neki és mondhatni összeestem a földre , és elkezdtem sírni.
-Meg tudjuk beszélni ezt a dolgot felnőtt modjára is gondolom..- mondta és felsegített.
-Csakis a mi szép életünk érdekében tettem ezt - ekkor megpróbált csókolni de ellöktem magamtól..
-Csókolgasd anyád seggét ,te mocskos szemétláda..-ekkor felálltam és a szemébe néztem.
-Majd kihevered itt nálam nem de??-kacagott büszkén , mintha valaki jól végezte volna dolgát.
-Figyelj kedvesem , felkísérlek a szobámba és...-
-Saját szobát akarok most azonnal...-vágtam a szavába.
-Rendben saját szobád lesz ,ahogy te akarod rendben??-
Mit is éreztem ilyenkor? megkönnyebbültem miért? A családom úgy is mindig a testvéremmel foglalkozott, miért vagyok szomorú..szerettem őket , na várjunk nem is ..inkább csak Rosát .. őt sajnálom , nagy vagyok felbírom fogni a halált de mégis , kurva gyorsan történik minden ..
Apám sokat mesélt a legjobb barátjáról a Blech család egyik örököséről..akikkel viszonylag nagyon jól állt egy darabig .. viszont soha nem említette Eriket .. talán azért , hogy ne féljek tőle .. Most már értek mindent ...
Persze ezt már Rosaval megbeszéltük rég.-Miért öltétek meg őket..-kérdeztem Eriktől..
-Idefigyelj , a családom házasságot akart volna , viszont a te családod ezt ellenezte .. valamit mégis tennem kellett..holnap eljön az apám ,hogy lássa hogy végeztem a munkám hiszen ő kért meg erre .. szépen fogalmazva kinézett téged ..-mondta közben leült a kanapéra.
-Az apám nem akarna kényszer házasságot ezért kérlek szépen tegyél úgy mintha te is szeretnél engem -mondta és közben felállt a helyéről és töltött magának egy kis italt.
-Soha nem fogom azt tetetni ,hogy szeretlek , SOHA .. ezt nagyon vésd a fejedbe ..-
-Jaj édes szivem nagyon akaratos vagy, na idefigyelj de keményen .. én is ha tehetném mást választanék a kényszerházasság helyett ..de nem teszem ezért elfogadom a helyzetet ahogy van ... most pedig szépen megyek és lefekszek , mert leesteledett .. ajánlom hogy , te is feküdj le ha kell valami ott a komornyikom ..jah és biztos nem akarsz velem aludni? -mondta közben letette a poharát az asztalra és felment a lépcsőn.
Úgy viselkedik velem mintha minden rendben lenne , ez beteges.
-ELMONDTAM ,HOGY NEM, .-mondtam neki magas hangon .
Még vajon mik fognak kiderülni?? mindegy megyek én is lefeküdni..
---------------------------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Maffia rabjának lenni
RomanceLisa Martinez egy szerény ,kedves lány volt amíg egy nap be nem ütött a káosz. Szülei az Olasz maffia fővezérei voltak, akik időközben összevesztek az apa legjobb barátjával ,mert nem akarták lányuk kezé...