Előző részből:Elmentem végül lefeküdni a saját szobámba.
Az egész estét azzal töltöttem , hogy mégis hogyan tudnék ebből a rohadt házból kijutni .Mivel ,hogy ennek a faszkalapnak tele vannak őrrel a háza ezért esélyem se lenne rá, hogy ki jussak innen.
Végül hajnali 4 körül elhatároztam , hogy lefekszek feladom a kijutást..már ha egy nagyon kicsi is kellene hozzá, igazából ha mégis meg próbálnám akkor , biztos felkelne Erik is ami nem lenne túl jó találkozás.
Így hát valahogy eltudtam aludni a szobámban ami gyönyörű volt bevallom.. így néz ki pontosabban:
A ház sem volt semmi, tetszett az is hogy őszinte legyek:
Nem kellett sok idő miután felkeltem drága maffia vezér is bejött hozzám a kedves Erik:- Felkeltél Lisa?-kérdezte közben bekopogtatott hozzám.
-Igen , de éppen öltözök szóval ne gyere be-szóltam rá közben úgy tettem mintha valami fontos dolgot csinálnék.Pedig amúgy nem.
-Rendben, miután kész vagy kérlek gyere le mert az apám bármelyik percben megjöhet-mondta és ezután lement a lépcsőn . Inkább nem mondom ,hogy mennyire elkáromkodtam magam.
-Hát persze tegyem azt amit mond , még akkor is ha konkrétan elrabolt- mondtam gyülőlközve magamban... mivel hogy ismertem az apját, lenne majd egy két hozzászólásom afelől ,hogy elrabolt a fia na persze majd alaposan kérdőre vonom.
Hogy őszinte legyek én magamtól nem vettem volna fel semmi elegáns ruhát de mivel ,hogy elvárja ez a rohadt közösség ezért is muszáj lesz .
Ennél a ruhánál döntöttem.:
Sosem voltam az erőszak híve , sőt inkább mint mondtam is nyugott természetű voltam.. viszont most ha valaki megkérdezné ,hogy jól vagyoke akkor egyből szétlőném az agyát kettőbe egy BSA gumillővedékes muzeális fegyverrel .. most nagyon mérges vagyok..
A lépcsőn lemenve észrevettem ,hogy a drágalátos Erik is ki van csípve ami megdöbbentő látvány volt nekem.
-Nahát gyönyörű vagy Lisa-mondta közben le akart volna segíteni a lépcsőn de én elutasítottam.
-Nem kell a segítséged.. le tudok jönni egy lépcsőn-talán bunkó voltam ? nem hiszem.. talán igen de most leszarom..
-Ne BÁNJ velem igy ha szépen mondom ,mert én sem bántam veled ilyen formán .. ha nagyon kívánod akkor bánok de az fájni fog .. az apám 1O perc múlva itt van , az asztalokat már megteritette a komornyikom -mondta és azután elment hogy kinyítsa a kaput.
Hát persze nem bánt velem így , csak konkrétan elrabolt végül is...-Pff azt akarja, hogy féljek tőle .. hát az nem fog menni velem- gondoltam magamban mondjuk lehet, hogy még nem tudom felfogni a helyzet sújosságát..
Mikor leértem teljesen a lépcsőn , bementem a konyhába ahol megvolt terítve az asztal 4 főre .. nem tudtam ,hogy anyja is itt lesz velünk .. legbelül félek valamitől mondjuk nem értem hogy mitől ...
- Ha megkérhetlek ne viselkedj olyan bunkón az apám előtt rendben?? azért talált téged a megfelelőnek, mert benned meglátta azt a hasznot amit másban nem látott.-
-Értem szóval akkor azért öllette meg a ROHADT SZÜLEIMET, MERT NEM BIRTA FELFOGNI ,HOGY NEKEM IS LEHET NORMÁLIS ÉLETEM NÉLKÜLED HM?- nem akartam ordítani csak kicsúszott a számon véletlenül .
- Hah , ha az én feleségem leszel akkor az ilyen kiabálásoknál maximum megbüntetlek -nevetett fel akaratosan ..
-Csak úgy szólók , hogy rohadtul nem félek tőled , és tudom ,hogy úgysem mernél megverni egy lányt - mondtam neki közben együtt vártunk a kapunál az apját.
-Hehe, mégis ki mondta hogy megverlek kislány ??-nézett rám perverz mosolyával.
-Nem értelek , akkor mégis mire értetted?-
-Majd rájössz kincsem..-mondta közben meg igazította az ingjét.
Fogalmam sem volt ,hogy miről beszélt de valami olyant mondott, hogy majd rájövök .. na persze és ha nemet mondok akkor mi lessz? Na mindegy hadjuk ..úgy látom ,hogy megjött az apja..
---------------------------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Maffia rabjának lenni
RomanceLisa Martinez egy szerény ,kedves lány volt amíg egy nap be nem ütött a káosz. Szülei az Olasz maffia fővezérei voltak, akik időközben összevesztek az apa legjobb barátjával ,mert nem akarták lányuk kezé...