|37.|

1.1K 26 16
                                    

Előző részből: Át akartam gondolni a dolgokat , mégis mi van most. A feleségem terhes , és az apám meghalt . Ennél tényleg nem jöhet rosszabb. A sors az szar. Valami nagyon nagy terve lehet velem...
-Uram ezt látnia kell ...-viharzott be Jeremy egy kamera felvétellel . Lisa volt az... de nem egyedül , volt valaki vele.
Ez nem lehet igaz..

LISA SZEMSZÖGE;

Életem egyik legnehezebb napján vagyok túl, pedig nehezen mondható el , hogy a történtek után jöhet még valami olyan dolog ami az életemet fogja meghatározni.
A tegnapi nap szörnyű volt , a sírásomat már lassan megszokhatnám. Eriknek pedig egy csepp izzadság sem gördült le a fejéről. Nem sírt ,inkább csalódott volt.
Nem nagyon hihettem azt , hogy a kisbabámnak lehet szép jövője. De abban biztos vagyok , hogy én megpróbálom kihozni magamból a maximumot.
Erik apja meghalt, gyászolni fog most egy kevés ideig. Sok információ érte egy napra, de nem csodálkozom ha kiborul.
Tegnap este egyedül aludtam, kellett a nyugalom. Próbáltam csendben maradni ezek mellett .
Erik egész este a szobában volt ki sem jött onnan csak várta , hogy valami sorsdöntő dolog történjen vele . De annak esélyét nem láttam.
Erik.. ó Erik. Mit mondjak.
A reggelem zökkenőmentes volt , felkeltem és megsimogattam a hasamat. Azért nagyon nehéz most nekem is .
Csak szuszogtam körülbelül húsz percig és gondolkodtam. Mi történhet ezen a napon. Talán egész nap aludni fogok, vagy Erikkel leszek, vagy meghallgatom a monológját megint valami olyan dologról ami nem is érdekel . Csak a szokásos .

Hogy biztonságban érzem magamat? Nem mondanám, nem érzem. Annyi olyan ember van még Olaszországban akik meg akarják keseríteni az életemet . Majdnem meghaltam, azért ebbe belegondolni elégé rossz érzés. Egy tizennyolc éves lányt öltek meg, mert a férje ( aki ráadásul az Olasz maffia feje) nem volt képes kifizetni valami szart. Ezért ő itta meg a levét.
Nem akarom , hogy az emberek így emlékezzenek rám.
Sebivel akarok lenni, ő számít most nekem. Ő kell.
Olyan érzéseket vált ki belőlem amit még soha életemben nem éreztem. Nem hogy bele szerettem, bele bolondultam. Őt akarom azt akarom, hogy ő legyen a gyermekem édes apja . Ez a vágyam , ezt kérem az égiektől.

Erik rontott be a szobámba, annyira megijedtem. Lelegezz Lisa , lelegezz.
A fején látszott , hogy zaklatott de nagyon. Ideges, bántani fog. Megint. A lélegzete felgyorsult , hevesen vert a szíve. Éreztem.
Féltettem a kisbabámat, bántani fogja őt is . Nem bírtam ezt épp ésszel .
Közelebb jött és a vállamnál fogva a földhöz vágott . Nagyon estem. Ordított egyet , amitől én csak távolodni akartam. Kúsztam a földön , mint egy gyerek . Az ajtó fele. A szemem már tele is lett könnycseppekkel.
Összeszorította a kezeit és a falba vágott dühében, a fal meg is repedt. Kipirosodott arca megrémített, sejtettem mi fog jönni.
Csakis nevetett magában.
-Meg sem említem,hogy miért vagyok ilyen ideges. Szerintem KURVÁRA tudod , hogy miért Lisa Blech. Így még ember nem látott engem , ha ki sétálsz azon a kurva ajtón észre veszed a kárt amit tettem. CSAKIS MIATTAD BASSZA MEG. -fogta meg  fejét. Majd közelebb jött és le hajolt.-Késsel fogom kiszedni azt a kurva magzatot belőled.-súgta . Mondanom sem kell mennyire megvoltam ijedve. Hirtelen ledermedtem de nem sokáig, mert Erik lábát éreztem meg a hasamban. Belém rúgott amitől egyből magzatpózba kerültem . Rettenetesen fájt a hasam.
A kicsikémet akarom megvédeni, a kisbabámat. Miről beszélt, mit vétettem.? Jaj ne...
Sírni kezdtem és csak tűrtem ahogyan rugdos a földön. Egy mondat zajlott a fejemben. " védd meg ami a tiéd."
-Olyan nő aki megcsalja a férjét , AKI RÁADÁSUL ANNYI MINDENT ADOTT NEKI. Szánalmas és undorító. És most nem azt fogom csinálni mint a többivel, mert a legjobb barátomtól van szó így addig fogom kínozni amíg megbánja , hogy a világra jött.-jelentette ki. -Én befejeztem veled, és még engedjem meg azt a kurva gyereket... egyáltalán az enyém te utolsó kurva?- ordította a fejemhez. A földhöz csapott minden létező tárgyat ami volt a szobában.
Én csak feküdtem a földön és néztem ahogyan hajigálja a dolgokat. Könnyebb lenne ha megfosztanám magamat ettől a kíntól?. A gyerekemnek is könnyebb lenne?. Tényleg az öngyilkosság lenne a legjobb megoldás?.
Nem adhatom fel olyan könnyen.
-Heh , így már minden össze áll bassza meg. Minden este amikor késtem vagy amikor el voltam menve hosszú utakra , áthívtad és basztatok.-nevetett magában.-Hogy én mennyire hülye voltam. - valaki segítsen.
-Erik beszéljük meg, ne bántsd . Erik szeretem , kérlek. Figyelj meg tudjuk beszélni, elküldöd és többet nem jön vissza. Vagy ... vagy ...-dadogtam idegesen.
-A picsába is , a legjobb barátomtól van szó . BASSZA MEG.-káromkodott. -te utolsó szajha.- nézett rám úgy mintha tényleg az lennék.
-Ne bántsd, Erik ne tedd. Kérlek!-álltam fel lassan, bár alig bírtam ezt megtenni.
-Innentől fogva minden este egy kurva fog feküdni az ágyamban, többet rám nem számítasz. Nem érdekelsz, egyedül fogod azt a kölyköt felnevelni. Rám nem számíthatsz SOHA. Érthető voltam?.-körülbelül 10 cm-re  álltam tőle , de nem mertem a szemébe nézni.- Sebastiant pedig ma este megölöm. Örülj , hogy nem a gyerek életét veszem el. Ezentúl csak az örökös anyjának foglak venni az életemben. Semmi más, semmi "szerelmem" semmi "élettársam" SEMMI. - ekkor kiviharzott a szobából.
Hát így érne véget köztem és Sebastian között a nagy varázs. Ez lenne a vége?. Nem, nem akarom. NEM AKAROM.
Ennél tényleg lehetne rosszabb az életem?. Nem tudom de egyet tudok, utálom a gyerekem apját.
                                                 ...
Este fele arra a keltem , hogy Erik beront a szobámba. Azzal a mondattal, hogy húzzak ki a konyhába.
Kimentem lassan, még mindig fájt a hasam a reggeli dolog miatt.
Megpillantottam sok-sok embert , fekete öltözékben voltak.
-Jöttek részvétet nyilvánítani az apám fele , ma kimegyünk a sírhoz, és te is jössz. -jelentette ki.
-Rendben van Erik. -mondtam. Nem ellenkeztem , gyorsan felvettem magamra valamit és kisétáltam az emberekkel együtt . Rám sem néztek, elmondta volna nekik?
Miután oda értünk az apja sírjához nagyon sok ember fogadott, de egy nőt sem láttam az anyján kívül.
Jó hosszú monológot hallgattam végig , ez nem is volt annyira szörnyű . Most láttam először sírni Erik Blechet.
Ott álltam mellette és néztem ahogyan apja sírja előtt itatta az egereket de nem úgy ,mint egy nő. Ő nem törölte le a könnyeket.
-Nagyon sajnálom Erik...-szóltam oda.
-Az apám volt a legfontosabb ember az életemben, és ő is marad. Mindig is azt akartam , hogy gyerekeim is így tekintsenek rám. -majd megfordult. -Kié a gyerek Lisa?.-
Hevesen dobogott a szívem,mégis  hogyan  mondhatom most azt neki, hogy nem ő az.
-Tiéd Erik.-
Majd megfordult és nem szolt semmit.
-Nem öltem meg Sebit, nem volt már arra szívem. Az egyetlen igaz barátom. Nem tehetem ezt a családjával. -ekkor orbitálisan nagy kő esett le a szívemről. Köszönöm.
-Erik én nem akarom azt , hogy ilyen agresszió érje a gyerekünket.-fejeztem ki magam.
Ő erre nem szolt semmit.
-Nem foglak többet a szerelmemként tekinteni rád, nem foglak tudni szeretni ezentúl. És te sem, ez volt az utolsó amikor bántottalak.-fejezte ki magát.
-Ahogy érzed Erik, nekem most a legfontosabb ember a szívem alatt van. Nem akarom , hogy baja legyen.-jelentettem ki. Nem akarom azt hinni , hogy ez tényleg igaz. Még csak tízen nyolc vagyok, ez nem igazságos .
-...sajnálom...-ekkor Erik megfordult és a kijárat fele vette az irányt . Ezzel befejezte a témát.
Haza fele úton nem beszéltünk semmit. Az otthonunk előtt egy nő állt aki elégé csicsáson volt felöltözve. Szerintem Erik egyik kurvája.
-Tűnj innen Cintya, nem kellesz. Hívok taxit.-mondta Erik.
-Erik baba tudom, hogy akarsz. Gyere szívem, menjünk be.-nyávogott a szajha.
-Ha mégegyszer el kell mondjam.. .-majd rágyújtott egy cigire. Nem is cigizik.
-Ó bazdm*g , pedig a legszebb pizsamámat hoztam el. Tudod azt a szexit.-izgatni próbálta de Erik a cigit a bőrébe dörzsölte.
-Vagy elmész vagy levágom egyesével az ujjaidat.-súgta oda.
Ekkor megijedt a csaj és tovább ment. Nem nagyon volt neki sem más választása .
-Miért küldted el?- érdeklődtem. Közben be mentünk a házba .
-Egy ideig nem kell senki...-jelentette ki.
-Miért akarsz mindenkit ellökni magadtól?-kérdeztem rá.
Nem válaszolt csak meggyújtott még egy cigit . Nagyon fáradt szemei voltak.
-Apám arra nevelt , hogy ne szeressek bele senkibe. A szerelem hátrány ha az ember el akar érni valamit az életbe , ezért is csak egyetlen egy barátnőm volt rajtad kívül. Aki megcsalt .
Megtanultam a leckét , ezért nem tudtalak téged annyira szeretni. Nagyon fiatal vagy még ahogyan én is Lisa Martinez.-ekkor megfagyott bennem a vér.- Sokkal boldogabb lettél volna a családoddal , és kerestél volna egy normális férjet nem igaz? -majd megint bele szívott.-Tényleg boldogabb vagy Sebastiannal?-nagyot dobbant a szívem.
-Erik nem erről vagy szó...-
-Válaszolj légyszíves!-vágott közbe.
-Boldogabb vagyok bele Erik, mindig is boldogabb leszek.-vallottam be neki.-
Ekkor egy nagyot sóhajtott , mintha már tudta volna a választ.
Lehet, hogy egy kicsit meg enyhült a szíve a történtek után?.
Kimentünk az erkélyre , és néztük az eget. Ő közben cigizett mellettem és gondolkodott.
-Nem én rontottam el az életem. Talán az apám volt vagy talán az anyám... de nem tehetek arról , hogy nem tudok szeretni.-hajtotta le a fejét.- Nem lessz meg annak a pici babának az apai szeretete Lisa, és nem akarom úgy nevelni ahogyan engem neveltek. Nem akarom , hogy öljön nem akarom, hogy meneküljön. Egyszerűen azt akarom neki , hogy egy egyszerű kertes házban éljen ahogyan minden gyerek. Legyenek barátai , legyen szerelme. Legyen meg neki minden olyan dolog amit egy maffia nem engedhet meg magának . Én ezt akarom neki a legjobban. Még meg sem született de tudom , hogy nagyon erős ember lessz belőle Lisa. Mert te vagy az édesanyja.-ekkor bekönnyeztem. Nem szóltam semmit sem, talán az apja halála ébresztette rá mindenre?.
-Erik, szeretlek. De nem fogok tudni ÚGY rád nézni soha. Sajnálom. - csalódott volt, de beletörődött , mert tudta miről beszélek.
A bántalmazó kapcsolatokban mindig van egy olyan mely pont ahol mindketten éreztek valamit, amit eddig még soha sem. És furcsa ez az érzés a másiknak is. Aki mindig meg akarja védeni a másikat rá ébred , hogy most az egyszer nem fogja tudni megvédeni . Hogy lessz így tovább velünk?.
-Életben van!.-furcsán néztem rá. Kiről beszél?
-Ki van életben Erik?.-
-A dadusod, Rosa. Emlékszel még ugye?.-ekkor óriásit dobbant a szívem. Hirtelen elkapott a szédület , hogy mivan?.
-Hogy... mi ... van?.-kérdeztem rá még egyszer.
-Nem halt meg a lövöldözés napján. Életben maradt Lisa. Csak Amerikába küldettem féltem ,hogy  járni fog a szája. Nagyon sajnálom , hogy csak most mondhatom el neked.-hevesen dobogott a szívem.
-Életben hagytad?.-
-Igen, neki volt családja.-szívott még egyet.-Ez az egy év alatt nem hallottam felőle semmi sem. De érdeklődni fogok, amire megszületik a baba. -jelentette ki. -DNS tesztet fogunk készíteni holnap, készülj fel légyszíves.-ekkor bement a házba .
Nem vártam többet tőle , de ez most nagyon meghatott. Nem is értem miért nem mondta el hamarabb.
Lefeküdtem ezek után, és aludtam egy jó nagyot .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 09, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Maffia rabjának lenniWhere stories live. Discover now