Előző részből:A mai nap szörnyűséges volt, de van egy tervem holnapra. Soha többet nem fogom engedni Eriknek , hogy így bánjon velem!
Ideje felvenni a kapcsolatot Erik apjával.Alig tudtam aludni valamit is, egyszerűen nem bírtam. Akárhogy is próbáltam de nem tudtam.
Miközben Erik aludt elgondolkodtam valamin.
Vajon miért viszi rá a lélek , hogy embereket bántson?! Persze saját magamat is bele értve. Nem vagyok az az aggódó típus de érdekelt.
Mindenre van megoldás , vagy válasz.
Nem bánhattak vele így kiskorában gondolom..legalább is ezt soha életében nem mondta el nekem.
Annyi mindenen gondolkodtam most . Annyi mindenre akartam választ.
Egyetlen egy embert ismerek aki ezekre 100%-an tudja a választ és az csakis Erik Blech édesapja lehet. Az az ember aki tönkre tette az életemet.Pár óra múlva:
Szerintem max 2-3 órát aludhattam az este . Nagyon nem nyomott el az álom. Viszont végül már a nagyon nagy fáradságtól nyomott el az álom.
Miután felkeltem arra eszméltem rá, hogy Erik meztelen mellkasát ölelem miközben a fejemet felemeltem onnan.
Ő még aludt viszont nem akartam felkelteni, ezért a leghalkabban próbáltam kivenni a kezem a mellkasa alól.
Próbáltam magamhoz térni , viszont elég nehezen ment . Elhatároztam , hogy elmegyek a mosdóba megmosakodni, hogy ébredjek fel valamennyire.
-Hova készülsz?-kérdezte azon a mély reggeli hangján. Bevallom ezt szerettem benne.
-A mosdóba készültem fürödni , na meg fel öltözni!-majd ránéztem.
-Nélkülem?-nevetett fel perverzen.
-Gyors leszek.-
-Megvárhatsz..-mondta Erik majd hamar kipattant az ágyból.
-Rendben.-nem ellenkezdtem ,semmi értelme nem lett volna. Bár nagyon nem örültem ennek ,de végül is a férjem ez valahogy természetesnek kellene lennie , még akkor is megcsalt.
-Mehetünk?-kérdezte kedvesen.
-Igen hát persze.-mondtam neki-De elfogsz fordulni ha én fürdők .-jelentettem ki.
-Dehogy fogok, együtt fogunk fürdeni . Mint egy normális pár.-majd megfogta a kezem.
-Ezt neveznéd normálisnak.?-nevettem az arcába.-Engedj el, ha szépen mondom.-
-Megint ezt játszuk?-nem engedte el a kezem még azért sem.
Hirtelen kikaptam majd mindvégig a szemébe néztem.
Megfogtam a ruháim és be sétáltam a fürdőszobába.
Nem bírta ki , hogy ne jöjjön be velem, de mostmár nem szóltam semmit csak tűrtem.
Bejött majd bezárta maga után az ajtót .
-Minek kell bezárni?-
-Hogy még véletlenül se zavarjanak meg minket kedvesem.-majd rám nézett. Azt hiszem, hogy ismerem ezt a nézést.
-Remek, sietek ami azt illeti szóval te addig moss fogat vagy ...-
-Miért akarsz ellökni magadtól? Olyan szánalmas vagy!-
-Mit mondtál? Oh szóval én vagyok a szánalmas. Hát bocsánat csak nem szoktam meg , hogy minden egyes kibaszott dologért kell szólnom neked .
Mintha az anyám lennél basszus. Nézz már magadra.-majd elfordultam.
Ő csak felnevetett majd utánam jött és megfogta a kezem.
-Én unom azt , hogy te mindig olyan vagy mint egy gyerek. Akire rá kell szólni. Te nagyon jól tudod a szabályokat. Ha kell 100x is de még akkor is felpofozlak ha kell. -majd elengedte.
-Maradtál volna annál a kurvádnál. Tudod akit dobtál és rajtam áll bosszút-szóltam vissza.
-He tudod mit? Az őszintét bevallva maradtam volna nála, ő legalább nyújtotta volna az igényeimet amire szükségem lett volna férjként. De te még annyit sem tudsz.-vágott vissza.
Oké ezt most a szívemre vettem.
-Rendben van, tudod mit? Maradj nála az engem már kurvára nem érdekel. Menj és dugogassad és ne zavarjon az , hogy van egy feleséged rendben? Legyünk így kvittek de ha te is megengeded , hogy azzal legyek akivel megcsaltalak. - azt sem tudtam ezekben a percekben , hogy mégis miket hordok itt össze.
Erre már nem szólt semmit sem. Meglepődtem mikor elengedte a kezem.
-Szóval nem vagyok neked elég. Igazam van? -jött közelebb.-Legyek durvább Lisa?? HMM?-
-Nem erre gondoltam.-
-Tudod mit? Megölöm az összes létező férfit aki hozzád mer szólni. Mit szólsz?-
-Félsz Erik? Félsz, mert talán jobb férfit kapok egyszer , mint te? Ezért óvsz ennyire? Gyenge vagy Erik Blech?-néztem a szemébe.
Elfordította a fejét majd a falra nézett.
-Hogy lehetsz ilyen?! Tudod mit!? Még azért is veled fogok fürödni.-ezután nem is néztem oda egy 5 másodpercre de máris az ajkaimnak esett.
Csak úgy csókolt engem , nem is vett levegőt. Mondtam neki , hogy álljon le de nem tette. Erősebben csinálta, mint eddig valaha . Jeleztem , hogy fejezze be de felvett az ölébe majd a falnak nyomott . Én megkapaszkodtam a nyakában majd ahogy telt az idő már én is élveztem.
Nem tehetek róla, kell nekem is a szerelem csak nem az ilyen fajta.
Megengedte a vizet majd levetkeztetett . Nagyon gyorsak voltunk , szintén felvett az ölébe majd még jobban csókolt.
Egy kis idő után megunta , máris áttértünk a lényegre. Kellett ez nekem kellett, hogy levezessem a belső feszültséget. Imádtam a nyögéseit és ahogyan a nevemet mondta közben.
Nagyon erősen szorított magához már majdnem alig kaptam levegőt . Én is a nevét mondtam közben néha azt is kérte , hogy hangosabban mondjam.
Egy kopogás zavart meg minket.
-MOST NEM ALKALMAS!-kiáltotta ki Erik.
-De nagyon fontos főnök sajnáljuk.-mondta egy ismerős hang.
-Charlie nélkülem nem fog menni?-kérdezte.
-Nem!-
-Jó legyen megyek.-majd rám nézett és a hajamat a fülem mögé rakta.-Este majd folytatjuk szépségem.-ezután gyorsba felöltöztünk és elkészültünk.
Erik megcsókolt majd kiment a szobából.
-Erik.-szólítottam meg.-kérdezhetek valamit?-
-Persze .-
-Ma elmehetnek az apádhoz? Egyet csak úgy.-
-Mégis miért akarsz elmenni az apámhoz?!-nevette.
-Csak úgy meglátogatni őket, amúgy se csinálnék ma semmit mást.-mentem közelebb.
-Persze , hogy el mehetsz. Utánad megyek. Rendben? Nekem is lenne egy két dolog amit meg kellene beszélnem az apámmal.-majd rámosolygott.-Lilivel mi a helyzet?-
-Vele holnap fogok találkozni. Ma a vőlegényével van.-
-Értem, na akkor ma délután utánad megyek .-ezután már csak ki kísértem Eriket , majd megvártam amíg elment.
Ennyire könnyen eddig még soha sem engedett el.
Nem is haboztam megfogtam a táskámat majd megkértem szintén a testőröm , hogy vigyen el Erik apjához.
Nem is tudtam , hogy mégis hol lakik . Szerintem életemben egyszer sem jártam hozzá.
Miután beszálltam a testőröm máris kikérdezett .
-Erik tud erről?-
-Igen.-
-Rendben akkor felhívom és megkérdezem-ezzel mondjuk nem lett volna gond csak az volt ebben a bökkenő , hogy Erik most el volt foglalva ezért nem vette fel. -Nagyon remélem , hogy kegyed nem hazudik.. megint..-mosolygott rám.
-Jaj neked ? Soha .-nevettem fel.
-Rendben!-
Mit ne mondjak kicsit sem volt sima ez az út , egyszerűen nem szerettem ezzel a testőrömmel menni olyan goromba.
Kemény 2 óra utazás után megérkeztünk egy kurva nagy házba szépen mondva.
-Mi a jó isten!-
-Igen Mr. Blech háza elég nagy .-
-Eriké miért kisebb? Ő lett most a maffiák vezére nem?-kérdeztem.
-Önnek szeretné majd ajándékozni a házat . Amikor majd megszületik az első gyermekük.-mondta majd behajtott a ház kertjébe.
-Okés akkor , Erik ma utánam jön úgyhogy te ma nem muszáj ezzel fáradozzál-ezután kiszálltam az autóból és oda mentem az ajtóhoz. Egyszerűen gyönyörű volt.
ESTÁS LEYENDO
Maffia rabjának lenni
RomanceLisa Martinez egy szerény ,kedves lány volt amíg egy nap be nem ütött a káosz. Szülei az Olasz maffia fővezérei voltak, akik időközben összevesztek az apa legjobb barátjával ,mert nem akarták lányuk kezé...