Előző részből: Erik nekiállt az asztalnál a nagy hírnek.
Mikor észrevettem ,hogy feláll egyből tudtam , hogy most jön az a pillanat amikor megkéri a kezem.Nem is tudtam , hogy mégis hogyan kéne erre reagáljak. Egyszerre szomorú és csalódott voltam..anyám mindig arra kért engem, hogy szerelemből házasodjak..sajnos nekem ez most nem sikerült.
-Kedves egybegyűltek-kezdte el-a mai napon egy nagyon nagy bejelentést fogok megtenni.
Ebben a pillanatban Erik letérdelt elém és mosollyal az arcán ami tudtom ,hogy csak állmosoly , megkérdezte a nagy kérdést.
-Kedves Lisa Martinez , hozzám jönnél feleségül.?-kérdezte meg.. egyből elkapott a sírógörcs ... de nem azért mert örülltem , mert az életem ezentúl egy káosz lesz.
-Igen-álltam fel és vártam amíg a gyűrűt fel nem húzta az ujjamra .
Ekkor Erik felállt és megcsókolt... nagyon váratlanúl jött ez az egész.. én nem csókoltam vissza .. ezért is mikor az emberek tapsolni kezdtek a fülembe súgta , hogy -ha még egyszer ilyent csinálok , akkor lezár a pincébe- ezt súgta nekem .. ő csak mosolygott ezek után , egész végig mosolygott ... talán mérges volt.. nem tudom .. de nem nagyon szokott mosolyogni észrevételeim szerint.
Teltek múltak a percek, nagyon hamar telt el minden . Ekkor szóba jött néhány velem kapcsolatos kérdés is az egybegyűltektől:
-Na és mond hány éves vagy kedves:?-kérdezte egy idős nő .. szerintem Erik nagyanyja volt az.
-17 hölgyem .. 1 hónap múlva 18-válaszoltam neki.
-Ohh kedvesem , még nagyon fiatalocska vagy..na és mond eddig milyen a kis party? -kérdezte meg tőlem .
-Nagyon tetszik viszont most muszáj lesz ,kimennem a mosdóba.-
Sajnos néha az ember ha elveszettnek érzi magát ,mindig távól megy másoktól.Én is ugyanígy tettem .. tehát kimentem a mosdóba.
Mindenkit otthagytam egy szempillantás alatt, még Eriket is ..valahogy én nekem nem megy ez az egész ...
Odaértem a mosdóhoz és gyorsan nekiálltam és megmosakodtam jéghideg vízzel , mit ne mondjak nagyon jól esett , most az egyszer éreztem magam felfrissülve a napok teltjén.
Mit ne mondjak megint támadt egy nagyon veszélyes ötletem ami miatt több ,mint valószínű Erik megölne..ugyanis az jutott eszembe , hogy megszöknék az ablakon keresztül és Erik kocsijával elhagynám a várost... Jézusom mik nem jutnak az eszembe .. de mondjuk nem lett volna rossz ötlet ...már vagy 1 órája itt vagyok és gondolkodok ezen a hülyeségen..
Ekkor mentem volna ki az ajtón mikor valaki elállta az utat .. Erik volt az ..nem tudom hogy mit akarhatott..
-Segíthetek?-kérdeztem meg tőle gúnyosan.
-Hát persze, sokat kerestelek HOL VOLTÁL?..-ez mondat után Eriken látszott ,hogy nagyon mérges volt.
-H-hogy érted ezt? egész végig itt voltam-válaszoltam.
-Ahh mennünk kell apám azt mondta -egy kicsit megilyedtem, hogy vajon miről van szó.
Ekkor közelebb jött hozzám,megfogta a kezem és kihúzott.
-Nagyon kihívóan öltöztél ma.-tette meg a megjegyzést.
-Ezt már egyszer elmondtad-
-TUDOM , ÍGY HÁT MEGTANULOD TALÁN HOGYHA A FELESÉGEM LESZEL ,AKKOR NEM ÖLTÖZHETSZ ILYENEKBE VILÁGOS?-ordította rám , mintha egy rossz kutya lennék.
-Basszameg , akkor vegyél el egy másik nőt ha nem tetszik végülis megteheted nem?? HOGYAN TEDD TÖNKRE EGY ÁRTATLAN 17 ÉVES ÉLETÉT TUTORIÁL-ordítottam vissza neki , és ebben a pillanatban megfogta a ruhámat és megmarkolta.
-Na idefigyelj kedvesem...EZT már többször is eljátszottuk .. ÉN nem fogok veszekedni .. minden egyes alkalommal mikor így viselkedsz tudod mit fogok csinálni:??HMMM ?? egy egész éjjelen át büntetni de keményen-ekkor leengedett én meg meg sem mertem szólalni...annyira féltem.
Ezután Erik az apjához ment ahol valamit beszélgettek ..
-Apa muszáj ezt? -kérdezte Erik.
-IGEN-válaszolta.
Ekkor megfogta a kezem és kihúzott, annyit mondott ,hogy most elmegyünk valahova.
Beültünk a kocsiba és elindultunk, Erik vezettet.
Az út nagyon hosszú volt el is aludtam , mondjuk nagyon csend volt ami kicsit zavart is .
Megérkezdtünk de arra lettem figyelmes ,hogy Erik megfog a kezeibe és elkezd vinni engem menyasszony pózban felfele a lépcsőn.
Lerakott egy ágyra és ott hagyott, végül így aludtam el.
---------------------------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Maffia rabjának lenni
RomanceLisa Martinez egy szerény ,kedves lány volt amíg egy nap be nem ütött a káosz. Szülei az Olasz maffia fővezérei voltak, akik időközben összevesztek az apa legjobb barátjával ,mert nem akarták lányuk kezé...