|30.|

1.5K 32 4
                                    

Előző részből : Miután Erikkel 2 óra hosszat beszéltünk elhatároztam , hogy lefekszek aludni.

Nyugodtan aludtam, nem panaszkodhatok . Egyedül csak annyi aggasztott , hogy Sebi megcsókolt még 2 nappal ezelőtt.
Nagyon nagy bűntudatom volt ez miatt , ha megtud valamit is Erik megöli és az a baj , hogy ezt még viccből sem mondhatom.
Muszáj  megbeszélnem Sebivel ezt , de majd miután ettem és elrendeztem mindenemet . Lássa , hogy magabiztos vagyok .
Miután felkeltem és le húztam magamról a takarót felöltöztem egy egyszerű szettbe , most nem akartam reggelihez kiöltözni.
Szomorú hangulatom volt , nem is hívtam fel Eriket miután felkeltem .
Lementem a konyhába , megkértem a szakácsot csináljon valami különlegeset reggelinek.Imádom mikor meglep.

-Jó reggelt Charlie, kérlek készítenél nekem sushit?-egyedit csakis Lisa módra .
-Jó reggelt Blech kisasszony , készítem is kegyednek!-
-Köszönöm!-feleltem.
-Oh , kérem felhívná Eriket? Nem akarta ma felvenni nekünk a telefont!-mondta majd folytatta a kaját.
-Tessék? Nem akarta? -vágtam döbbenetes fejet.
-Úgy látszik...Tudja mindig fel szokta venni mikor reggel hívjuk!-
-Rendben ..köszönöm , hogy szólt felhívom én is most!-
Mi az isten? Ezzel most rám ijesztett ... Nem akartam reggel még felhívni őt ,de most már muszáj  lessz.
Felsiettem a szobámba majd előkerítettem a telefonom amit azután tettem el miután Erikkel beszéltem .
Féltem a kezembe venni, mi van ha baja esett?!.
Mély levegőt vettem és csak nyugtattam magam , "semmi baj Lisa"... fel is hívtam , ki csörgött a telefon...

ELUTASÍTVA

Mi? Rám nyomta a telefont ?? Ez most mit jelent? Lassan el vettem a fülemtől a telefont majd újra felhívtam , meg újra , meg újra .

ELUTASÍTVA

-Mi a ...-már lassan a sírás kerülhetett, mi történik itt? Soha sem nyomta rám a telefont..
-CHARLIE...-kiáltottam a konyhában lévő szakácsra.
Fel sietett gyorsan amennyire csak tudott .
-Mi a történt? -lihegett nagyokat .
-Miért nyomta rám a telefont ? Elérhető meg minden.-panaszkodtam.
-Nem tudom , nekünk csak simán nem vette fel!-
Mit jelentsen ez? 
Nem akartam hisztisnek tűnni .
-Oh... Oke ... semmi baj , majd felveszi később nem? -mondtam Charlienak.
-De igen ... hogyne ... kész a reggeli kérem jöjjön le !-mondta.
Lementem , de alig tudtam enni is valamit.

-Hol van Sebi?-
-Nem tudom de mondta ,hogy 12 re itthon lessz!-
Még csak 10 óra volt nem akartam itthon maradni.
-Hol vannak az őreim?-
-Azt hiszem talán a tárgyaló szobában!-
-El akarok menni a városba.-
-De Eriktől még meg sem kérdezte...-nem hagytam , hogy befejezze.
-Nem baj , nem esik semmi bajom . Amúgy is be akartam nézni a Gucciba.-nem akartam előtte sírni.
-Rendben hölgyem -erre már elmosolyogtam .
Talán csak 3 db. sushit ettem meg , azután már mentem is öltözni .
Gyomorgörcsöm volt mindenért.
Egyszerű ruha volt a mai választék.

Nem akartam túlzásba vinni , nem voltam abba a hangulatomba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nem akartam túlzásba vinni , nem voltam abba a hangulatomba .
-Akkor én most megyek , szia Char-
-Byebye-

Beültem a kocsiba majd beköttem magam.Azután kezdődhetett is a kérdezősködés .
-Mi történt Erikkel?-kíváncsiskodtam egy ici picit .
-Nem magára tartozik.-válaszolt bunkón.
-SZÓVAL TUDOD? Hogy MIVAN??-estem neki.
-Nem akarom elmondani.Erik kijelentette, hogy önnek szigorúan tilos ezt az információt megosztani -
Lessokoltam.
-Megsebesült?-
-Nem.-mondta majd elindultunk.
-De , de ugye nem lett baja?Kérem mondja el!!-könyörögtem neki.
-Nem-aztán láttam már az arcán , hogy tényleg nem akar nekem elmondani semmit.
Nagy kő esett le a szívemről, talán valami tartozása volt valakinek majd elment oda vagy nem tudom.
Annyira aggódtam, most már vásárolni sem volt kedvem.
Beértünk a városba , majd kiszálltam a Gucci előtt.

Maffia rabjának lenniWhere stories live. Discover now