Előző részből:Nem tudom hogy hogyan, de Erik mellett most az egyszer biztonságban éreztem magam.Bár tudtam , hogy ezt már kis milliószor mondtam el magamnak.
Ahogyan a földön feküdtünk és néztük egymást , mintha elfelejtettem volna mindent ,mindent ami velem történt eddig. Tizennyolc éves létemre , már azt érzem hogy kedvelem...Mi ez az érzés , ez ez amit érzek mellette .
——
-Jó reggelt!-köszöntött vígan Erik én közben próbáltam magamhoz térni azt sem tudtam ,hogy hol vagyok .
-Hol vagyunk? -kérdeztem tőle .
-A repülőn édes , jó sokat aludtál már el is felejtetted ,hogy haza fele tartunk??-nevetett fel vígan .
-El , az este furcsa volt .. miután elaludtunk ,nem emlékszem semmire .-feleltem.
-Jaj te lehet ,hogy elaludtál de én nem .. megvártam amíg álomba szenderedsz ,majd beraktalak a kocsiba, aztán a magán reptérünkre mentünk .Ahol már várt minket a repülő. -simogatta meg a homlokom.
-Értem , furcsa volt a tegnapi nap-mondtam neki, majd teljesen kikeltem a fotelból.
-Tudom, rettentően sajnálok mindent és már vagy 100x elmondtam nekem a ribanc csak irigy volt rád , mert neked mindent megadtam ,neki viszont nem. Mivel utálatos egy kurva, tudod ebből él mióta elhagytam.-
-Nem szeretnék vele többet találkozni, viszont volt ott még egy nő...Elizabet vele jól kijöttem , talán találkozhatnának még vele , mit szólsz?-kérdeztem.
-Húha nos nem vagyok jóban a férjével , Mikellel tudod volt egy kis konfliktusunk , csúnyán össze vesztünk .De azt most nem részletezném. -mondta , majd közelebb jött és megölelt , ölelésről meg áttét csókra.-Szeretlek.-mondta lehetséges ,hogy várta a válaszom de én meg sem mukkantam.
-Most mennem kell Erik, még nem is ettem semmit .-bár lehetett látni az arcomon mennyire kétségbe voltam esve , gyorsan be szaladtam a mosdóba majd bezártam az ajtót . Leültem a kagyló mellé ,majd sóhajtottam egy nagyot , nyugalomra meg csendre volt szükségem .
Nagyon rosszul lettem , bár ez várható volt ,mert utalok repülőkön utazni , egyből kidobtam a taccsot.
——
Kis idő múlva ki sétáltam az első térbe megfigyelni , hogy mégis mennyi idő kell a leszállásig.
-Erik merre vagy?-kiabáltam.
-Itt vagyok , a vezetőnél .-egyből oda rohantam .
-Mi történt ?-kérdeztem Eriktől .
-Oh semmi nagy , csak MEGINT ELSZÖKÖTT EGY ROHADT RAB.. és nagyon mérges vagyok ,megint Liza .-nézett rám tudtam, hogy megint miről van szó.
-Mikor érünk földet ?-
-10 perc múlva , menj a helyedre most!!-parancsolta, én úgy is tettem , egyúttal be is csatoltam magam.
—-
Ami azt illeti Erik nagyon ki volt borulva úgy érzem ,hogy ennek megint nem lessz jó vége és megint én szívok minden faszságot .
Erik nem igazán hagyja ,hogy telefonozzak ezért maradt a tévé ,végülis miért ne? Hallgatni az uncsi híreket , amikben több ezer ember halálát híresztelik , na és igen , furcsa még nekem is elhinnem de a gyilkosok irányítójának a felesége vagyok . Maga a nagyhatalmú Erik Blech nője ... Milyen király.Miután leértünk , Erik beszállt egy másik kocsiba és elhajtott , bár nem tudtam ezt mire vélni , furcsálltam azért.
-Hé , hova viszik Eriket ?-kérdeztem az egyik őrzőmet.
-A bázisra , megszökött a 179 alany , az egyik legveszélyesebb, reménykedünk , hogy még a városban van . De ha nincs akkor az NAGYON nagy baj asszonyom .-mondta nekem.
-Miért nem mehettem vele?-kérdeztem.
-Veszélyes lenne és a főnök nem szeretné még magát is veszélybe sodorni . Jobb ha nem tud az alany a maga létezéséről , mert ha tudna, vagy valami féle képen rájönne , hogy Eriknek van egy felesége aki tud majd gyereket szülni neki , magát megölné , vagy rosszabb elrabolná .. ezért kötelességem megvédeni.-válaszolta .
-Rendben megértettem , most vigyél haza, kicsit elkezdtem félni.-
-Nem kell ,otthon testőrök védik a hazát mindenhol és ott lessz Sebastian is hölgyem.-ezután elindultunk az otthonunk fele .Valljuk be , kicsit uncsi volt az út ezért is kérdőre vontam a kis fuvarozómat néhány dologról.
-Erik hol tartja ezeket az embereket ??-
-Egy nagy épületben, amit a föld alá építtetett .-válaszolta .
-Ohhh, szóval ez az a hely , ahova egyszer elvitt .-mondtam magamban .
-Gondolom már járt ott , jól mondom?-
-Igen ... sajnos -
—-
Kis idő múlva már meg is érkeztünk , ahol egyből Sebi várt engem mosolygó tekintetével . Oke valljuk be helyes srác .
-Isten hozott .-köszöntött .
-Nahát szia Seb -kisegített az autóból , majd bekísért.
-Picit több odafigyelésre lesz most szükséged egy darabig, rendben?-
-Miért?-kérdeztem ijedt arcommal.
-Egy nagyon veszélyes ember szökött meg és már tudja ,hogy konkrétan létezel .Ezért nem akarlak megijeszteni szépség , de meg akar ölni.-fogott magához.
-Mivan??-estem pánikba.
-De figyelj megvédünk ,mert erre utasítottak minket .Szóval nem kell aggódj szépség!-ölelt magához.
Olyan kedves és szerény fiú, meleg volt az ölelése és nyugtató.
-Most már jobban vagy?-kérdezte.
-Igen, miután megöleltél ... Miért vagy velem ennyire kedves?-kérdeztem.
-Nos , tulajdonképpen erre kértek meg engem Lisa.Őszinte leszek,tudod nevezhet az engem a védelmeződnek. Tulajdonképpen az vagyok.-nevetett kínosan.
-Az jó, szerintem most felmegyek.-mondtam neki.
-Várj csak úgy emlékeztetőnek.Erik apja ma eljön hozzátok...Kérlek olyan este fele legyél elkészülve , ha nagyon kérhetlek.-mosolygott .
-Rendben , de előbb veszek egy meleg fürdőt.-mosolyogtam rá vissza.
Felsétáltam a lépcsőn majd be mentem Erik szobájába , ott sokkal vagányabb a kád és sokkal nagyobb ...
Bementem hát , majd megengedtem a vizet jó sokat ,majd öntöttem bele cseresznye illatú tusfürdőt .
Levetkőztem majd kiengedtem a hajam és belefeküdtem a meleg vízbe . Teljesen ellazultam , de annyira, hogy még az időt sem néztem.
YOU ARE READING
Maffia rabjának lenni
RomanceLisa Martinez egy szerény ,kedves lány volt amíg egy nap be nem ütött a káosz. Szülei az Olasz maffia fővezérei voltak, akik időközben összevesztek az apa legjobb barátjával ,mert nem akarták lányuk kezé...