Előző részből: Erik felkísért a szobámba, mert nem voltam hajlandó vele aludni.
Hogy őszinte legyek , az este folyamán nagyon hamar elaludtam.. még mindig nehezemre esik feldolgozni ami tegnap történt,talán tényleg ez lenne az amiről Erik mesélt? a megbüntetés?Nem tudom de azért holnap megint kérdőre fogom vonni.
Másnap reggel megint arra keltem, hogy kopognak az ajtón , hogy menjek le enni ...tudtam ,hogy Erik az .. úgy hallom megint mérges.
Gondoltam ma felveszek egy szexibb ruhát , és leszarom ,hogy mit fog szólni Erik hozzá.
Erre a ruhára jutottam..
Éppen lefele mentem mikor meghallottam, hogy beszél éppen valakivel, közelebb mentem.
-Igen akkor ma elmegyünk magához és rá fogom szoktatni még ha az életem is rajtamúljon-mondta és ezután letette a telefont.
Nem tudtam , hogy miről beszél ezért is tovább mentem.
Leértem az asztalhoz és pont akkor ért le Erik is... mérges volt.
-MEGINT MI A FASZ EZ A RUHA-ordította nekem, én meg csak álltam ott néztem őt mint egy ártatlan bárány.
-ööh öhm -
-Azonnal le fogod venni-ezután elment megint fel a lépcsőn. Kisebb idő múlva visszajött.
-Tessék, ezt vedd fel - mondta , és a kezembe adott egy lábszárig érő ruhát.
-Bocsánat Erik?! Mi az isten-néztem rá.
-MONDTAM MÁR NEKED...nem.. veheted.. fel...EZEKET A RUHÁKAT..-láttam a mérget az arcában , valami nagyon nyomassza de vajon mi??
Ezután nem volt más dolgom , felmentem és átvettem a ruhám ... nagyon kényelmetlen volt, nagyon szűk és a melleim is kint voltak erőst.
-Végre lejöttél, gyere ülj be a kocsiba elmegyünk valahova -parancsolta nekem .. megvárta míg lejöttem .. végig a melleimet bámulta .
Kimentem és beültem a fehér mustángjába.
-Erik..-mondtam.
-Mi van?-
-A tegnap este...-ez szó után belevágott a mondandómba .
-ESTE NEM TÖRTÉNT SEMMI, ITTAS VOLTAM DROGOS NEM KELLETT VOLNA MEGTÖRTÉNNIE -ordította rám megint .Láttam , hogy keményen szorítja a kormányt.
-Én tegnap este jól éreztem magam.-jelentettem ki és ezután ránéztem.
Semmit se szólt csak úgy nézte az útat ,mint egy rossz kutya.Kisebb idő múlva nekidőltem az autó ablakának és sírni kezdtem. Talán tényleg a drog kell neki , hogy gyengéd legyen hozzám?!
Nem kellett sok idő megálltunk egy lepukkadt helyen.. tudtam, hogy ez egy valami titkos helyiség lesz.
-Szállj ki-mondta nekem és egyúttal ő is kiszállt , közelebb jött hozzám és a fülembe súgta , hogy maradjak mellette én így is tettem mellette maradtam és egyúttan be is mentünk az épületbe.
Láttam , hogy az ott lévő emberek köszönni kezdtek Eriknek kisebb meghajlás is társult hozzá.
-Jó napot uram az alany a 39-es szobában tartózkodik legyen óvatos ,mert most fogtuk be.-
Úgy beszéltek , mintha állatokról tárgyakról lenne szó de nem rohadtul nem.
-Erik nagyon meleg van-
-Ne nyávogj.-ez volt az egyetlen mondata hozzám ezután bementünk egy szobába.
-Nos gyere bejeb Lisa-
-Mi ez a hely-kérdeztem tőle.
-Nos ez itt az 39-es alanyunk.. egész nap rád várt kedvesem-mondta nekem és ezután rám nézett.
-Mi?-elkezdtem félni.
-Mivel azt mondtad , hogy még nem öltél embert azt szeretném , hogy megöld ezt az embert a szemem láttára-nevette el magát.. asszem, hogy egy igazi psziopatához fogok hozzá menni.
-Tessék?- nem bírtam feldolgozni amit hallok tőle.
-Tessék itt egy kés arra kérlek, hogy öld meg -nevetett fel.
-E-Erik én ezt nem akarom..-
-Nem érdekel , figyelj most itt hagylak és addig nem jöhetsz ki amíg szépen lassan nem végzel vele.-nevetett újra.
-Neee-h-elkeztem könnyezni.Ekkor kiment az ajtón és bezárta nem tudtam , hogy most éppen figyel vagy sem.. de azt tudtam , hogy van egy kamera ebben a szobában.
Ekkor hozzám szólt az a bizonyos alany.
-Hehhh...-sóhajtott.-nehéz az életed ugye?-kérdezte.
-Igen...én én én nem akarlak megölni-könnyeztem megint .
-Jaj édes szívecském-nézett rám- ha megtudnád , hogy miért vagyok itt egyből leszúrnál-mondta.
-Miért miért vagy itt??-
-Több , mint 1oo nőt bántottam, és csak most tudtak elkapni... vicces nem??-nézett a szemembe láttam , hogy fáradt.
-Nem , nem vicces-mondtam.
Ebben a percben felállt , közelebb jött , lehajolt és a szemembe nézett.
-Tudod , akármikor megtehetem veled is szépségem-nézett ajkaimra, ekkor megfogta őket és közelebb húzott.
-De , hogy tudd csak felvilágosítlak egy kicsit... éppen géppuskák állnak ki a falból ,csak te azt nem látod ..-
-Na és ?- kérdeztem.
-Ha egy ujjnival is bántani merlek ... a kedves VŐLEGÉNYED lelövet a puskákkal... azért ,mert nem bízik benned és ,mert féjti az egyetlen menyasszonyát tőlem.. szóval tegyél meg egy szívességet jó??-fojtatta-maradj távol oké?-
Már kb. 1o perc telt el , csendbe volt ő is és én is nem tudtam, hogy éppen mit kellene tegyek.
A percekből órák lettek, mikor egyik perctől a másikig hozzám szólt.
-Szúrj le jó?Legalább te élj már, én ígyis-úgyis meghalok szóval tedd meg.. vagy ha nem erőszakhoz kell , hogy folyamodjak mert amint látom a melleid beindulok.-mondta nekem tök nyugodtan.
Be páníkoltam és dörömbölni kezdtem az ajtón.. semmi... hogyan tehette ezt velem Erik??
Kisebb idő múlva az idegen felállt és közelebb jött.
-Bocsáss meg kedves de most bántani foglak-jött közelebb .
Egy másodpercbe sem telt , a falból kiálló puskák fejenlötték az illetőt.
-Aaaaa.......-néztem rá.Ahogy láttam a fejét azt hittem , hogy elhányom magam.
Ebben a percben bejött Erik csalodótt arcával.
-Csalódtam-mondta.
-TE SZEMÉTLÁDA.....-ezután nekiugrottam és elkezdtem ütni a hasát.
-TE MOCSKOS.....-még erősebben csináltam ... amikor megfogta a két kezem és megcsapott.
-Semmire se vagy jó, HASZTALAN LIBA-ordította rám.Ezután megfogta a nyakam és kihúzott a szobából. Egészen az autóig húzott.
-ERESSZ EL-kiabáltam neki,
-MA ESTE MAJD MEGKAPOD -mondta és berakott a kocsiba.
---------------------------------------------------------------------------
ESTÁS LEYENDO
Maffia rabjának lenni
RomanceLisa Martinez egy szerény ,kedves lány volt amíg egy nap be nem ütött a káosz. Szülei az Olasz maffia fővezérei voltak, akik időközben összevesztek az apa legjobb barátjával ,mert nem akarták lányuk kezé...