|6.|

2.8K 56 1
                                    

Előző részből: Valaki mellé beültem az autóba és elhajtottunk.

Láttam az arcán ,hogy mérges csak azt nem tudtam mégis miért.

1O perc autózás után odaértünk a hotelhez, nem tudtam mire vélni ezt. Arra lettem figyelmes, hogy kiszáll az autóból és felém közeleg...félek...

Mit csinál vajon? Miért közeleg hozzám? Jaj nee kinyitotta az ajtót..ennyit hallottam tőle..

-Rossz kislány voltál ma...-közölte és ezután felvett az ölébe és bementünk a hotelbe.Féltem...

Álmos voltam és szédültem nem tudtam, hogy most éppen mi is történik velem..

Az idegen férfi felvitt a szobámba és betakart..akkor esett le ,hogy Erik volt az és ,hogy majd holnap jól lefogja ordibálni a fejem  asszem erre fel kell ,hogy készüljek mikor felkelek.

Egyből mikor úgymond lefektetett , elnyomott az álom , mit ne mondjak abban a percben nem igazán érdekelt semmi ...

Nyugodtam tudtam aludni , nem is zavat semmi..

Reggel mikor felébredtem arra lettem figyelmes , hogy már alapból ki volt hozva a reggelim ami jó gesztus volt tőle..vagy a recepcióstól ..

Felöltöztem és lementem  nem számítottam volna, hogy mások is lesznek lent rajtam kívül... Egyből leértem a hotel konyhájába ahol megpillantottam Eriket és még tucatnyi barátját akik engem kezdtek el nézni..mint ahogy lehet tudni szürke belegitő volt rajtam .. kínosss.

-Jó ree.....-mondtam aztán észrevettem őket.

-Jó reggelt Lisa-mondta Erik és ezután odajött hozzám, hogy felvigyen megint a szobába.

-Na nyugi van már kik ezek Erik?-kérdeztem tőle.

-Ezek az emberek , segítenek a leánykérés terveiben ,ha minden igaz holnap eljegyezlek a család előtt-válaszolta.

-Értem-nagyon kerülgetett a síró görcs , éppen hogy valahogy vissza tudtam tartani.

-De még minden előtt ,este még letiztázunk egymást rendben??- kérdezte.

-Mivel rohadtul nincs más választásom ezért RENDBEN BASSZAMEG-mondtam neki aztán a szemébe néztem .. láttam, hogy nagyon felmérgelődött.

-Na idefigyelj KEDVES, akkor is eljegyezlek ha faszom tudja min múljon.. mert ezt várják el tőlem.. ezért is ha szépen megkérlek AKKOR este leülünk szépen beszélgetni HA TETSZIK HA NEM ... és nagyon nagyon őrülj ,hogy a tegnap estét ennyire megúsztad -mondta és ezután én is a szemembe nézett.

Kezdtem kicsit félni tőle és a családjától, hogy miért is? nem tudom .. de mint magamat ismerve visszaszóltam.

-Miért akarod elérni azt, hogy féljek tőled ??-kérdeztem .

-Idefigyelj te még nagyon nem tudod, hogy itt mit nevezünk mi TISZTELETNEK én nem akarom ,hogy félj tőlem de leszarom ha mégis félsz tőlem az még a hasznomra válhat. , a lényeg hogy TE ÉS ÉN holnap reggel eljegyezzük egymást ,.-ezután becsukta maga után az ajtót és bezárta , csak ott álltam ,mint egy félrevetett kutya..

Hogy őszinte legyek egész nap abban a szobában ültem és nem csináltam mást ,mint tévéztem és elgondolkodtam, hogy milyen életem lesz vele, szörnyű..

A telefonomat elvette és elrakta .. az ajtókulcsot meg magával vitte szintén .. nem volt mit csináljak olyan haszontalannak éreztem magam aznap.

Este olyan 8 óra kőrül kopogást hallottam , és észrevettem ,hogy valaki kinyitja az ajtót .. észrevettem azt is , hogy csak alsónemű volt rajtam egyből a fürdőbe rohantam.

-Lisa gondolkodtam ,hogy holnap.... Lisa hol vagy? csak nem megszökött ? HOL VAGY? -ordibálta közben kihajolt az ablakon..

-Bent vagyok a fürdőbe Erik, ne parázz csak nem vagyok felöltözve-mondtam és azután sóhajtottam egy nagyot és kibőgtem.

-Légyszi beadsz egy nadrágot?-kérdeztem , és a legvégén elpirosodtam egy kicsit .-légyszi- fojtattam.

-Persze , parancsolj-aztán beadott egy barna trapéz nadrágot . Láttam ,hogy nagyon megnézi a lábaim és a felső testemet.

-Köszönöm-mondtam .

Ezután kimentem a mosóból és odamentem Erikhez ..

-Oké rendben kész vagy .. oké szóval arról akartam beszélni ,hogy holnapra meghívtam az összes családtagomat és ezért is ne essél zavarba , érted na..-láttam az arcán, hogy nem bír magával miután meglátott engem a fürdőben félmeztelenül.

-Nem vagyok az a zavarba jövő típus-mondtam neki.

-Oké  akkor hát csak még annyi kéne legyen, hogy a többiek úgy tudják, hogy szeretjük egymást .. ezért is legalább tetesd meg valamilyen szinten ,hogy kedvelsz..-mondta és ezt után láttam, hogy feláll a székből és zavarosan kezd el sétálni.. vajon felizgult volna??Talán kicsit túl közömbösen jelentettem ki..

-Oké megpróbálom..-mondtam és ezután próbáltam nem rá nézni..

-Rendben akkor holnap -mondta , ezután kiment a szobából és megint kulcsra zárta az ajtót. Mondjuk nem is bánom, most ez egy kicsit felkavaró volt vagy nem tudom.. de végülis ő is férfiből van nem??

Na mindegy jobb lesz ha lefekszem , holnap nagy nap vár .. amit sajnos rám erőltetnek..

---------------------------------------------------------------------------

Maffia rabjának lenniWhere stories live. Discover now