Strach

504 32 1
                                    

Z očí mi málem vytekly slzy ...nepůjdu do her ...nepůjdu nikam ..nemůžu už nic udělat.. Ale moje tělo neposlouchá myšlenky v tom jsem zakřičela ... ,,Dooooostttt" ...
Dav utichl a Snow sebou trhl mím směrem ...
,,Larisoo co to děláš ? " Chytl mě strejda Aleryk za rameno.
Ale neotočila jsem se ...naopak ..vytrhla jsem se mu a proběhla jsem davem skoro k pódiu. Bránili mě v tom boty ...tak sem je prostě sundala a odhodila je do davu ...strhla jsem paruku a černé vlasy se mi rozletěly . Lechce jsem se prohrábla a stoupla si na jeden schod k pódiu ...udýchaně jsem řekla .... ,,Snowe ...já chci do her!! "

Všichni udivením vypískli ....podívala jsem se mu do očí a naznačila odhodlání...

Z POHLEDU SNOWA

Zrovna jsem dočetl kartu krev se mi vhrnula do krku ..těžce jsem polkl...zazněl výkřik ... Otočil jsem se k davu...a viděl jsem ji ...utíkala směrem ke mě ...černé vlasy jí vlály ve větru ....mírotvorci ji nehctěli pustit na pódium

,, dost " řekl jsem. ,,nechte ji "

Ta černovlasá dívka se na mě zvědavě podívala a viděl jsem v ní strach...přistoupila ke mě a její modře pronikavé oči se jí zableskli....

,,Já chci do her" ...řekla ..

Málem jsem se polil šampaňským.
Narovnal jsem se a řekl....
,,Milá slečno..slečno? "

,,Darkness ...ale říkejte mi Dark" odvětila s prohrábnutím vlasů...

,,Milá slečno Dark" s úsměvem jsem mrknul jsem do kamer.

,,lidé z kapitolu nemohou do her"

,,ale já se neptala jestli mohu...já chci" našpulila rty a přistoupila blíž.

,,co když vám to nedovolím slečno Dark ?"

Se zadrhnutím polkla. Určitě tohle nečekala...

,,jak si to představujete slečno?" Povitáhl jsem obočí a upil jsem ze skleničky...

Z POHLEDU LARISI

,,představuji si to tak jak vy život" pousmála jsem se.

,,a to je jak ?" Stoupl si aby si dolil šampaňského a při tom se tázavě pootočil ke mě.

,,jako...samozřejmost" polkla jsem celkem nahlas ...ˇco to sakra dělám o co se snažím ? Vždyť mě může na místě zabít ˇ pomyslela jsem si..

,,nuže slečno Dark ...výtejte v Hladových hrách...nechť 3. Čtvrtohry započnou" zvedl skleničku k davu a dav mu to oplatil největším potleskem ...mírotvorci mě chytli za paže a odvedli mě do budovy kapitolu...

Hunger games- Larisa DarkKde žijí příběhy. Začni objevovat