Hranice zmatku

253 17 0
                                    

Peeta se na morfioničku podíval tázavím pohledem....v tom přiběhli další opice....skočila jsem před Peetu a bránila ho...pak si stoupl a pomáhlali jsme si navzájem...s přehledem jsme házeli a běželi zároveň...vyskočili jsme na pláž a opice se zastavili....ještě chvíli běsnili ale pak odešli...Finnick odhodil trojzubec a skočil do vody....plaval si sem a tam ...otočila jsem se na Peetu....

,,proč to udělala ?" Zeptala jsem se nevysvětlitelně...

,,nevím" pokrčil ramenama a měl smutný pohled.

Moc dobře vím proč to morfionička udělala ....ta dohoda s Haymitchem ....chránit Katniss a Peetu....Finnick se vrátil se škeblemi....dal mi ji pod nos ...

,,né díky já ....já jsem vegetariánka" pokrčila jsem nos nad škeblí...

Finnick sebou ani nepohl...ani nemrkl...pořád mi ji držel u nosu....

,,zlato tady jsme v hladových hrách....myslíš že tu roste mrkev na stromě ?" Tázavě s trochj naštvaně řekl...

,,takže Lariso co jsi říkala ?" Ušklíbl se...

,,že moc děkuju mám hlad jako vlk" řekla jsem znechuceně...

Polkla jsem škebli....a nebylo to zas tak hnusné...

,,asi nebudu vegetariánka častěji..." Řekla jsem vesele...všichni se usmáli....

Zašustili stromy kousek vedle nás ...Katniss vyletěla jako raketa a hned měla nabitý luk a mířila tím směrem ...vynořili se 3 postavy celé do ruda...

,,Johanoo" zakřičel naráz Finnick..

,,Finnicku" vyběhli si na proti...

Stoupla jsem si..

,,nazdar" johana dala ruce v bok..

,,nazdar" zopakovala jsem ...

,,tak co slečna v plamenech jak je jí ? "Řekla ....

,,jde to ...o plánu neví" řekla jsem tiše...

,,výborně" usmála se ..

,,tik tak.." Došla Dratkie celá od krve.

,,co je s ní ?" Řekla jsem a Dratkie si sedla na zem.

Hunger games- Larisa DarkKde žijí příběhy. Začni objevovat