Přítel nepřítelem

162 10 0
                                    

...vzbudil mě podivný šum...probrala jsem se roztřepaná...rozhlédla jsem se po pokoji a nikde nic...mrtvé ticho...pustila jsem polštář a vyklouzla jsem z pokoje......typuju že je tak 1 ráno....došla jsem ke dveřím které vedli do hlavní místnosti.... Prošla jsem dveřmi a lidé byli normálně v zhůru......začala jsem myslet na Peetu.......vzpamatovala jsem se a poklusem jsem běžela k Diodovi.....

Otevřeli se skleněné vrata do jeho pokoje a seděl u velkého stolu s počítači a kolem něho seděli Plutarch,Coinová a Haymitch....

,,Lariso ! dost že deš " spráskl ruce Plutarch .....

,,kdy se vrátí...." Řekla jsem s obavami...

,,už jsou tam 4 hodin ......ještě tam jsou a chtěli jsme tě vzbudit ......aby jsme nabourali systém tím že jejich obrannu přerušíme musíme natáčet proklamy živě......."

,,dobře ? A kdy začnem ?" Ospale jsem zývla....

,,právě teď ....." haymitch se otočil na židli a stoupl si .....

,,cože ?" Udiveně jsem si odkašlala...

,,ale ještě dneska budou zprávy z kapitolu....." Řekl Plutarch a zadržel Haymitche...

,,no a ?" řekl Haymitch...

,,za 14 hodin jsou tu ...cesta do Kapitolu trvá 5 hodin...." Coinová se vtrhla do konverzace...

,,jdem se teda dívat....." Odsekla jsem a odešla do hali Diodova pokoje...kde se zapla televize a zrovna jsme stihli hymnu a emblém kapitolu......

,,dobrý večer dámi a pánové ....právě se díváte na Kapitolské zpávy ....já jsem Caesar Flickerman....a dnešními hosty jsou výherci hladových her...dámy a pánové přivítejte Katniss Everdeenovou a Finnicka Odaira...." Přišli před kameru s já údivem si přiložila ruku na ústa ......

,,to není možné...." Šeptla jsem a nebyla jsem jediná...

,,takže Katniss co říkáš na vzpouru...." Caesar si uhladí své vlasy a podívá se na Katniss tázavě.....

,,hloupost....." Nesmysleně odkývala hlavou....

,,jenom hloupost ?" Caesar vybídal Katniss aby mluvila víc....

,,ano Caesare jenom hloupost...celá tahle komedie je jenom snůžka lží......všichni věří že vyhrají....místo toho je bodne smrtící prohra....tenhle systém neporazí..." Katniss zlomislně přihlídla na Finnicka....:

,,v systému je vždycky chyba....." Řekl Diod a já se na něj otočila ....jen jsem se usmála a podívala se zpět na televizi....

,,a co ty Finnicku...." Caesar se teď otočil k Finnickovi...

,,mám stejný názor ....tyhle boje jsou na nic když ví že nemůžou vyhrát...." Finnick zadržoval slzy ....

,,oh ano......kapitol bude vždycky s námi.......děkuji za pozornost a přeji krásný zbytek noci...váš Caesar Flickerman" mrkl do kamery a oddychl si....oběvil se emblém kapitolu a zazářili mi oči.....

Z POHLEDU FINNICKA

štve mě že musím říkat tyhle hlouposti........mám v hlavě zmatek a ani nevím proč jsem tu ani co tu dělám ......blázním a nejraději bych jel domů ......za Annie......nepamatuju si skoro nic .......pár věcí se ve mě změnilo ale netuším co.....jako kdybyste přeprogramovali rádio ....

Z POHLEDU LARISI

Zabrněla vysílačka na stole a ozval se hlas......ostře a prudce jsem trhla hlavou k vysílačce .....

Hunger games- Larisa DarkKde žijí příběhy. Začni objevovat