,,měli by jsme jít..." Řeknu a nakonec bez sprchy odejdem ......
,,dost že dete..." Řekne Haymitch u stolu....má složené ruce a já si přisednu.
,,tak jaký je plán ? " Řekl Peeta ....
,,Katniss vrátíme k normálu jen když pojede s váma na misi" řekl Plutarch a mě se leknutím málem zastavilo srdce....
,,na misi ? Vždyť Larisu zabije jak se jí dostane svobody " řekne Peeta a naštvaně se podívá na Plutarcha i Haymitche.
,,né když nebude mít náboje ..." Řekne Haymitch ale furt se necítím v uplném klidu.
,,jak jako náboje ? Vy ji chcete dát do ruky zbraň ?!" Neudržím se a polovykřiknu...
,,neboj se lariso....tohle půjde..." Řekl potichu Plutarch a Peeta se nedůvěřivě koukl očkem po mě.
,,no dobře....ale co to bude za misi ? " Řeknu už uklidněně ...
,,pojedete do 12 kraje ....jenom okontrolovat jestli není někdo nablízko 13. Kraje..." Haymitch se díval zcela vážně...
,,a to je vše ? " Řeknu a už si odsedám od stolu....
,,ano ....pojede s tebou Hurikán,Katniss,Cressida,Pollux i Messale." Řekne naposledy a já stála s otevřenou pusou...
,,a kde bude Peeta ? " Řeknu zaskočeně..
,,bude tu pomáhat ....budeme vás radarovat..." Peetovi se to nezdálo ale poté přikývl...taky jsem přikývla...
Odešli jsme do pokoje.....
Sedli jsme na postel....
,,obávám se o Katniss..." Řeknu a trochu mě zabolí hlava...
,,neboj se nic se ti nemůže stát budou tam ostatní..." Řekl a přiměl mě aspoň k lehkému úsměvu...
,,Lariso...Katniss tě chce vidět.." Ozve se z rozhlasu v mém pokoji a já udivením stuhnu...
Němě jsem stoupla z postele a kráčela chodbami ke Katnissiným dveřím....
,,mám jít s tebou nebo ...?" Řekl a ukázal na dveře...
,,zvládnu to...díky..." Ještě se na něj usměju a pomalu otevřu dveře...nohou jdu napřed a poté vykouknu...Katniss už v klidu leží na posteli ale je přivázaná...
,,ahoj.." Řeknu tiše...a čekám to nejhorší.
,,čau..." Odfrkne a svýma očima si mě měřila od paty až k hlavě....
,,byla jsi už hezčí ..." Řekne a namyšleně dá ruce křížem...
,,cože ? " Polovýsměchem řeknu...
,,nechápu proč si vybral tebe ..." Zašeptá znovu tím hnusným tónem...
,,kdo ?....počkej ....co kdo vybral ? " Už trochu nervózně ucouvnu..
,,Peeta přece...." Řekne a už se neušklebuje ale naštvaně mi zírá do očí.
,,počkej ....děláš si srandu že ano ? " Řeknu a hlava mi znovu rozbolí spánky..
,,ne....jediný kdo si tu dělá srandu jsi ty...." Řekne a odvrátí zrak do stropu.
,,takhle si tě nepamatuju..." Řeknu zklamaně a už couvám o 2 kroky..už budu skoro u dveří...
,,lidé se mění zlato ..." Řekne a protočí oči v sloup....docházela mě trpělivost...nejraději bych ji uškrtila...
Jenom jsem tupě stála a nic neříkala ...
ČTEŠ
Hunger games- Larisa Dark
FanfictionHunger Games trochu jinak...tohle je příběh holky z Kapitolu co chce jít do hladových her...mladé Larise se to podaří a ve hrách potká slavnou dvojici Katniss a Peetu, co když ale to vše skončí jinak než čekáte ? Peeta možná udělá něco, co změní nap...