,,utíkejteeee" Katniss nás pobudila a začala utíkat...první jsem se rozhlížela a pak jsem ji uviděla...bílá vlna mlhy....kyselina....pamatuju si ji z jednich her ...bylo mi asi 8.
Zala jsem Peetovu ruku a běželi jsme ....Finnick vzal Mags na záda a utíkal .... Drali jsme se dlouhou a hustou džunglí....Peetovi to hladilo nohy a postupně zpomaloval...,,já ho vezmu" Katniss nabrala Peetu na záda a utíkali jsme dál a dál ....
,,už ho neunesu" Katniss se podlamovali kolena...Finnick se zastavil
,,nedokážu je vzít oba" Finnick oddychoval..
Mags seskočila z Finnicka ...dala mu pusu a pustila se navstříc mlze...,,Mags ?" Řekla Katniss tiše...
Zaznělo dělo....,,musíme jít" řekla jsem...
Finnick vzal Peetu na záda a běželi jsme ....běželi jsme dlouho a už jsem cítila jak mě bolí nohy...
Před námi se objevil svah....skočili jsme aniž by jsme se podívali dolů....skutáleli jsme se do mítinky.....a mlha se těsně za námi zastavila a pak mlha stoupala nahoru....nevím co se stalo ....už jsem jen ležela na trávě a bolest mi kolovala krví...měla jsem vyrážky na krku,hrudníku a hlavně nohách...,,ta voda" řekne krpatě Katniss...
,,léčí" dodala...a plazila se do vody...potom tam vlezl i Peeta a já taky....nakonec i Finnick......ohromně se nám ulevilo....ještě chvíli jsem ležela a pak jsem rozhodla.
,,můžeme jít k rohu hojnosti...tam je jen Brut a Enobaria...sejdem dolů na pláž a pak to tam obsadíme...jsme 4 oni jen 2 ..." Řekla jsem nakonec abych je přesvědčila....
,,dobře...půjdem tudy ..musíme projít ten oblouk a pak směr k vodě.." Finnick ukázal směrem do husté džungle...
Všichni kývali na souhlas....vstali jsme a vyrazili ...přišlo mi hrozně povědomé že jsem slyšela praskoty větví ...ale to je hloupost ...větve na zemi nikde nebyli.... Pak jsem se podívala vzhůru....opice....uplně stejné jako jsou v Zoo u nás v Kapitolu....nenávidím opice...
,,měli bychom zrychlit" řekla jsme .
Zrychlili jsme asi 3x rychleji... Už jsem uviděla východ na pláž ....v tom se to strhlo...jako lavina se na nás řítili opice ze všech stran...prskali,syčeli a hlavně řvali....vrhli se na nás a první co házela jsem jeden po druhém nože....Finnick vzal svůj trojzubec a likvidoval je. Katnissiny šípy stříleli přímo do srdce a Peeta házel nože stejně jak já.... Tak tak jme utíkali...zaznělo dělo a já se otočila na Peetu ...ležela na něm mrtvá morfionička....
,,už jen 11 řekla jsem suše" ...
ČTEŠ
Hunger games- Larisa Dark
FanfictionHunger Games trochu jinak...tohle je příběh holky z Kapitolu co chce jít do hladových her...mladé Larise se to podaří a ve hrách potká slavnou dvojici Katniss a Peetu, co když ale to vše skončí jinak než čekáte ? Peeta možná udělá něco, co změní nap...