Otevřela jsem oči a zapoměla jsem na toho chlapce.....Peeta pořád svíral své ruce kolem mě.....podívala jsem se na Hodiny a bylo půl 4 ráno....otočila jsem se obličejem k Peetovi a věnovala mu teplý a dlouhý polibek.....
Otevřel oči a jeho krásný pohled mi rozzářil den....uklidnil mě svím úsměvem.....
,,ahoj...." Zašeptal a já se k němu přitulila blíž...
Z POHLEDU HURIKÁNA
už od té doby na střeše nevím co si mám myslet .....je krásná....ale furt chovám city ke Katniss ....nedokážu si připustit že mi záleží na obouch.....nevím co chci ani to vědět nechci...protože vím že každé rozhodnutí se bude s kloňovat k tomu pekaři.....
Překulil jsem se z boku na bok a načechral jsem si polštář.... Zavřel jsem z novu oči a nechal to plavat...
Z POHLEDU LARISI
Zavřela jsem znovu oči a Peeta mě hladil po zádech....
Probudil mě až mráz po zádech jelikož Peeta vstával z postele ...
,,Jdu pro snídani....ještě klidně lež ..." Mrkl na mě a odešel za dveřmi...
Protáhla jsem se a posadila se.....promnula jsem si oči....a zachumlala se do peřin aby mi bylo teplo.....
,,ahojky zlatíčko .." Zazní Effie ve dveřích ale už na sobě nemá ty veselé barvy ....byla v béžovém úboru co tu nosíme všichni......a na vlasech měla podivný puntikovaný šátek.....
,,dobré ráno Effie" vstala jsem a obejmula ji...
,,co se ti stalo ?" Řekla jsem a obešla jsem ji pohledem....
,,žádné šaty...žádné řasy a žádné paruky..." Zavzlykala a já ji obejmula na útěchu....přitom mě to vůbec nezajímalo.....
,,tak se měj nebudu rušit.." Otočila se ke dveřím a vešel Peeta se snídaní s krásným a sladkým úsměvem.
,,dobrou chuť..." Položil tác na postel a Effie odcupitala pryč a zavřela dveře...
,,udělal jsem ti vajíčka ...." Usmál se a chytl mě za boky......opřela jsem mu ruce kolem krku a přitiskl si mě k sobě.....lehla jsem si na záda na postel a Peeta na mě ....políbil mě a líbali jsme se hodně dlouho.....průběžně jsme se smáli a já se cítila úžasně....
,,ale, ale ?.....hrdličky za chvíli je porada..." Překvapil nás Hurikán ve dveřích a mi si sedli vedle sebe s neviným pohledem ....
Z POHLEDU HURIKÁNA
Nakonec jsem zahnal myšlení a začal jsem konat .....
,,jen jí nabídneš jestli nechce naučit s kuší " zašeptal jsem si pro sebe a vykročil směrem k Larisinému pokoji.....otevřel jsem dveře a Larisa se líbala s Peetou na posteli....oba dva vyskočili jako střeli když uslyšeli jak jsem promluvil.....nebudu je rušit tak jsem jim řekl o poradě která bude dneska večer.....podle mě to věděli ale přišlo mi to blbé.....sakra pekaři neděláš mi to jednoduché.....musím si ji získat....chci ji .....a moc.....
Z POHLEDU PEETY
Přišlo mi to hloupé.....vtrhl do pokoje bez zaklepání....byl jsem naštvaný a došlo mi to že sem Hurikán nedošel kvůli poradě....něco mi na tom nehraje a chci zjistit kdo...
Zavřel Hurikán dveře a mi s Larisou jsme se začali neskutečně smát i když jsem poznal že i ona nebyla zrovna z jeho překvapení šťastná....
,,měli by jsme jít na tu poradu ..." Usmála se Larisa a odvedla mě za ruku do místnosti schůzek....
,,jdete akorát v čas ..." Alma Coinová nám pokynula ať si sednem.....
ČTEŠ
Hunger games- Larisa Dark
FanfictionHunger Games trochu jinak...tohle je příběh holky z Kapitolu co chce jít do hladových her...mladé Larise se to podaří a ve hrách potká slavnou dvojici Katniss a Peetu, co když ale to vše skončí jinak než čekáte ? Peeta možná udělá něco, co změní nap...