,,no to si ze mě nedělejte ani srandu" Katniss vystřelí očí přímo na ty moje.
,,Aaaaa Warusi" Haymitch se dokolébá s lahví rumu k Warusovi a uvýtá ho.
,,oh ...ahoj Haymitchi" Warus si zacpal nos a naznačil obejmutí.
,,co ta tady chce ?" Peeta se pootočil ke Katniss.
,,udělá nám jen problémy" Katnissin hlas zní nervózně a přiškrceně....určitě moc nemusí kapitol ani lidi v něm...sama ho nesnáším a to jsem tam žila.
,,Sama jsem celá problém" pohodím vlasy a zašklebím se.
,,jdu si lehnout" ...odfrkla jsem a podívala se na Waruse..
,,za támhle ten roh a vlevo chodbou dojdeš ke svému pokoji...uplně na konci." Pousmál se a popřál mi dobrou noc.
Zašla jsem do pokoje a hned co jsem si lehla jsem usnula....však později jsem se vzbudila ...jen tak jsem ležela a přemýšlela v tom slyším kroky na chodbě ...pomaličku si stoupnu. Vzala jsem nůž z kredence a plížía jsem se tmavou chodbou za těma kroky. V tu ránu uslyším děsiví výkřik z Katnissiina pokoje ...černá postava se rozběhne směrem k pokoji to však už stojím za rohem a pak vyskočím přimáčknu postavu ke zdi a nůž mu dám těsně pod krk. ,,kdo jsi a co tu chceš?" Zašeptala jsem.
,,Pusť mě ...ona mě potřebuje.."
,,Peeto ? " Zděšeně jsem pustila nůž na zem.
,,musím jít za ní prosím pusť mě" v očích mu vypleštila obava.
,,promiň" pustila jsem ho ze sevření a nechala ho jít.
,,v pořádku...na kapitolanku dobrý" řekl a široce se usmál.
,,v tom případě díky." Oplatila jsem mu úsměv..
Výkřik se ozval znovu a Peeta se rozběhl do pokoje ...už jsem ho ten večer neviděla...ale výkřiky jsem až do rána neslyšela.
Z POHLEDU PEETY
Nemohu spát ....jsem jako duch....plížím se chodbou do kuchyně a nalévám si horké mléko....podívám se z okna a pak jdu do pokoje....Katnissiny noční můry vykřikla tak nahlas že by mohla vzbudit celý panem.
Neváhal jsem a rozběhl se k ní..ochránit ji...někdo na mě skočil z poza rohu a ostří nože mi posladilo spodek brady.
Z POHLEDU KATNISS
Běžím džunglí a za mnou muti ...jeden z mutů je Routa...hnědé oči mě pohlcují....spadnu do vody ale muti za mnou neskáčou...už jsem málem vyhrála doplava jsem na břeh a vidím ji ...Routu....přiběhne ten kluk a už bylo pozdě....oštěp Routu probodl zkrz na zkrz ....vykřikla jsem a strachy se posadila do sedu...udýchaně jsem seděla a stékal mi pot po čele .... V tom doběhne Peeta ...
,,to je dobrý Katniss, to je dobrý..."
Řekne a sladce se na mě usměje.,,Peeto. Zůstaň prosím se mnou" řekla jsem.
,,dobře" poklusem se dostal až ke mě. Lehl si do postele a obejmul mě pažemi...
,,Zase jsem ji zklamala" zašeptala jsem...
,,koho?" Peeta mě pohladil po čele.
,,Routu" povzdychla jsem smutně.
,,uvnitř víš že jsi ji zachránila" řekl Peeta s jistotou.
,,na to nedokážu ani sama přijít" odvětím...
,,dobrou Peeto"
,,Dobrou" usměje se a zavře oči.
Z POHLEDU LARISI
Bože můj...právě jsi málem podřízla Peetu...ležela jsem v posteli a pomalu jsem usínala...ráno se mu omluvím.
Ráno:
,,dobré ráno" přiběhne vesele Peeta ke stolu a všechny nás uvýtá.
,,dobrý" řeknu.
,,hele Peeto promiň za ten včerejší večer" řekla jsem s nejistotou.
,,to je v pořádku náhodou bych ti za to dal 10 bodů, připadalo mi to jako by jsi byla už několik roků profík" zasmál se.
Všichni se otočili tázavě na Peetu. A hlavně Katniss ...jako by se ptali ,,co s tou holkou máš ?" ..
Usmála jsem se a začala jsem si nabírat housky ...snědla jsem jen jednu ...nebylo mi moc dobře ...
,,tak, dneska všichni povině k televizi budou se promítat vaši soupeři". Řekl Haymitch.
,,fajn" řekla jsem povznešeně.
Došla jsem k televizi a sedla si na kraj sedačky a zapla televizi..
=======================
Ahoj, moc děkuju jestli jste to dočetli až sem. Tento příběh je můj první a není nic moc ale do budoucna budou lepší. :D mimochodem celý děj se děje jako druhý díl Hunger Gamesu- Vražedná pomsta ....akorát jsem přidala Larisu a pár dalších postav. Tak se mějte s pozdravem ZZ ❤️
ČTEŠ
Hunger games- Larisa Dark
FanfictionHunger Games trochu jinak...tohle je příběh holky z Kapitolu co chce jít do hladových her...mladé Larise se to podaří a ve hrách potká slavnou dvojici Katniss a Peetu, co když ale to vše skončí jinak než čekáte ? Peeta možná udělá něco, co změní nap...