Sedačka se později naplnila lidmi...vedle mě seděl Warus v tom zazněla hymna a obrazovka se rozsvítila erbem... ,,1. Kraj ...Zlatoň a Kašmíra"....neposlouchala jsem to ...až se tam objevyl peeta a katniss už jsem jen čekala ... ,, 12. Kraj ..Peeta Melark a Katniss Everdeen" ,,poslední soutěžící je dívka z kapitolu ...Larisa Dark" na obrazovce se ukázala moje fotka ...
,,tak to by jsme měli teď už jen trénovat a trénovat" ozve se neznámí hlas za mnou...počkat ten přízvuk ...prudce jsem se otočila v růžovích šatech se nademnou tyčila hubená dívka s růžovími vlasy...,,těší mě já jsem Cetkie Trinketová" usmála se na mě širokým úsměvem a podala mi ruku. Ale já jsem ruku nepodala a naštvaně jsem řekla ,,Larisa Dark...těší mě"
Stoupla jsem si a odešla jsem do pokoje...lehla jsem si na postel a pohrávala jsem si s pramínky vlasů. V tom uslyším hlasy na chodbě ...
,,No tak Haymitchi co naše dohoda ? Slíbil jsi že mu pomůžeš přežít !"
,,Katniss ...ale,..." Povzdychl Haymitch
,,žádné ale ...." Slyšela jsem kroky jak Katniss odchází.
Vyšla jsem ven ze dveří a uviděla Haymitche stát jako přikovaného..
,, děje se něco Haymitchi ?"
,,ále vůbec nic už běž spát..." Mávl rukou.
,,tak ...dobrou" zavřela jsem nesměle dveře a uvědomila jsem si že jsem celý den proležela v myšlenkách... Lehla jsem si pod přikrývku a snažila se usnout...nešlo to ...vstala jsem a šla do kuchyně ...dala jsem si sklenku vody vzala jsem si deku a šla jsem si sednout k oknu...dívala jsem se jak postupně uhasínají světla Kapitolu....
,,nemůžeš spát ?" Ozve se za mnou..
Otočila jsem se a všimla si jí...
,,ne ..." Otočila jsem se a pousmála se.pomalu ke mě přišla a sedla si vedle mě...
,,jaké to je ? ..." Katniss tázavě zamrkala.
,,jaké je co ?" Zeptala jsem se..
,,žít tu ...ani se ti nedivím že ses sem přihlásila dobrovolně..." Odpověděla s úšklebkem...
,,nesnášela jsem to tam..." Přejel mi práz po zádech když jsem si vzpoměla na to zrcadlo v koupelně.
,,aspoň něco máme společné" pousmála se a podala mi sušenku.
,,díky" řekla jsem .
,,a jak to je mezi tebou a Peetou?" Nervózně jsem zmáčkla sušenku v dlani a doufala že tohle není dobré téma na bavení s ní.,,Lariso ...víš...Peeta je úžasný ...vlastně já už nevím co si mám myslet ...je to...je to moc složité....nezasloužím si jeho přítomnost.." Katniss pokrčila rameny a oči se jí zableskly od slz..
Nic jsem jí na to neřekla ...nemám nic co na to říct ...místo toho si naplním ústa sušenkou a popadá mě únava ...
ČTEŠ
Hunger games- Larisa Dark
FanfictionHunger Games trochu jinak...tohle je příběh holky z Kapitolu co chce jít do hladových her...mladé Larise se to podaří a ve hrách potká slavnou dvojici Katniss a Peetu, co když ale to vše skončí jinak než čekáte ? Peeta možná udělá něco, co změní nap...