Ráno jsem otevřela oči bylo ještě brzo ráno tak jsem natáhla ruku vedle sebe ale nahmatala jsem jen polštář...sedla jsem si a zkoušela prostěradlo...hmm...bylo studené ...to znamená že Peeta musí být už asi 1 hodinu vzhůru.
Prohrábla jsem si vlasama a stoupla si ... Zamotala se mi hlava. Přichytla jsem se stolku...a prudce jsem oddechovala... Prošla jsem celý pokoj ale Peeta nikde...asi bude v obýváku.vydala jsem se ven ale i v obýváku nikdo nebyl ...jenom Warus...
,,ahojky zlatíčko...jdeme na to ?" Zamrkal.
,,na co ?" Zmateně jsem šilhala pohledem...
,,nachystat tě všichni už jsou dole a chystají se.
,,fajn" Warus mě vzal za rámě a jeli jsme dolů... Byl tam obleček do arény ...oblekla jsem si ho..a dívala se na sebe ze všech stran...a tady tohle. Dal mi můj náramek co jsem dostala jako malá od matky...
,,děkuju" vzala jsem náramek do ruky a bez váhání jsem ho nasadila....
,,A teď se běž rozloučit máš na to 20 minut"Warus poklepal na hodinky.Rychle jsem se rozběhla chodbou k Peetovi... Zřejmě chtěl jít taky za mnou ...protože jsme se během minuli na chodbě ...pak jsme se zastavili a otočili se k sobě....
,,Ahoj" v objetí jsem ho pozdravila.
,,ahoj" stiskl mě pevně. Sotva jsem dýchala...
,,poslouchej mě dobře Lariso....v aréně se setkáme ...budem spojenci..za každou cenu v aréně jak budou odpočítávat ...nevbíhej k rohu hojnosti..." Řekl a očima naznačil lítost.
,,dobře" pohladila jsem ho..
,,ještě se stavím za Haymitchem" rozloučila jsem se s Peetou.
,,tak dobře ...pá v aréně" zamával..
,,Ahoj Haymitchi.." Pozdravila jsem ...
,,Tady jsi Lariso poslouchej mě ....musíš za každou cenu ochránit Peetu a Katniss...." Vyhrkl.
,,cože ?" Tázavě jsem vyprskla.
,,musíš ....pak uprostřet hry ...Diod má plán jak vyhodit arénu do vzduchu...za každou cenu musíš pomáhat...potom jak se to stane ...Johana,Ty,Finnick,Peeta,Katniss,Diot,Enobaria a Brut ....vy přežijete Hladové hry..." Řekl na konec.
,,jak ?" Udiveně jsem stála v pokoji.
,,podilvej se všichni to ví až na Katniss s Peetou...nesmíš jim to říct ...chceme vás vysvobodit a potom tradá do 13. Kraje."
,,13. Kraje ? on existuje?" Málem jsem se zhroutila.
,,ano....a musíš se držet plánu...všichni co jsem řekl dělají všechno podle plánu ale Peeta se to nesmí dozvědět stejně tak Katniss....rozumíš ?" Důležitě odvětil...
,,dobře ..." Nerozhodně jsem zvážila...
60 SEKUND DO ZAČÁTKU
Řekl hlas který odezníval z repráků na stěně ...
Šla jsem do mojí místnosti ...rozloučila se s Warusem ....moje dveře se zavřeli...byla jsem uvězněná ve skleněné trubce...nade mnou se otevřel poklop a já vyjela nahoru.....kolem mě byla všude voda a roh hojnosti byl ostrůvek uprostřed...rozhlédla jsem se po splátcích....
10 SEKUND DO ZAČÁKU
Hmm plavání ? Jsem nejlepší plavec z mojí školy v Kapitolu...předženu i splátce ze 4.
Nevím to jistě ale doufejme...věci u rohu hojnosti mě lákají ale co Peetova slova ? ...mám ho chránit takže má smůlu...natočila jsem se k rohu hojnosti a čekala6....5...4...
ČTEŠ
Hunger games- Larisa Dark
FanfictionHunger Games trochu jinak...tohle je příběh holky z Kapitolu co chce jít do hladových her...mladé Larise se to podaří a ve hrách potká slavnou dvojici Katniss a Peetu, co když ale to vše skončí jinak než čekáte ? Peeta možná udělá něco, co změní nap...