Jenom jsem tak seděla na Peetově posteli a přemýšlela o detailech...
Z POHLEDU PEETY
Jenom seděla na posteli ....
,,už půjdu tak zatím ahoj" stoupla si a odešla...
Hned co odešla jsem si ten Larisin obraz prohlížel znova ....díval jsem se na něj ze všech úhlů...a začal jsem mluvit sám se sebou...
,,Katniss....Larisa....miluju obě ....Katniss moje city neobětuje ...možná to je jenom ztráta času ....kdyby Katniss chtěla být se mnou ....nebylo by v sázce tolik...Katniss nic necítí ke mě ani ke komukoliv jinému ....cítím se provinile když jsem s Larisou ...ale cítím se ublíženě když jsem s Katniss" vzal jsem tužku a papír a napsal na něj.
,,Lariso v 0:00 počkej v obýváku na gauči P"
podšoupl jsem to pod dveřmi a rychle zmizel.Z POHLEDU LARISI
Došla jsem do pokoje ....dala jsem si horkou sprchu a sedla jsem si na zem a lehce jsem se procvičovala v tom něco zašustí a pochází to směrem od dveří ....pod dveřmi sklouzne bílá obálka zvedla jsem ji a ze všechn stran jsem si ji prohlížela. Jak mile jsem to roztrhla vytáhla jsem papír na kterém bylo napsané že mám schůzku o půl noci v obýváku ...zřejmě s Peetou.
Do půl noci byla 1 hodina ....čekala jsem celou hodinu ležením a čmáráním do bloku....odzněl budík na půlnoc...stoupla jsem urovnala jsem si tričko oprášila jsem si kraťase a vyrazila jsem ... Sedla jsem si na gauč a za chvilku se ozvalo ,,tak ty jsi došla" Peeta si sedl za mnou....sedli jsme si do tureckého sedu proti sobě. Vzal mě za obě ruce...
,,Lariso podívej ....já.... " Sklopil oči ...
A je to nic ke mě necítí ....myslela jsem si to ....je konec...
,,ano ?" Řekla jsem zvědavě.
,,já ...takhle to nepůjde " Peeta stiskl moje ruce pevněji ...
,,takhle nepůjde co ? " Už mi to bylo jasné...
,,víš cítím k tobě něco ....velkého....Katniss mi v tom ale brání ....nemůže za to ona ale já...moc mě mrzí jestli to nevidíš stejně " Peeta už málem pustil moje ruce ale já je chytla ještě pevněji.
,,moc mi na tobě záleží...mám tě ráda" málem jsem se mu tam rozbrečela...
,,proto tě chci upozornit na dnešní rozhovor s Caesarem." Řekl.
,,dobře" kývla jsem ...
,,poď ke mě" roztáhl ruce a já ho obejmula... V tom slyším kroky ale asi se mi to jej zdálo...
Z POHLEDU KATNISS
Ležím v posteli převaluji se z boku na bok...ale nemůžu spát bojím se že když zavřu oči uvidím to zase....arénu....stoupla jsem a šla jsem temnou chodbou do kuchyně....v tom slyším hlas Larisy....koukla jsem přes roh a vyděla jsem jak se objíma s Peetou.
Stihla jsem si dát ještě ruce před pusu abych nezaječela ale místo toho jsem běžela zpět do pokoje a skočila jsem do postele ....slzy se mi lili jako z konve ....,,můžeš si za to sama ....můžeš si za to sama" rozbrečela jsem se a nadávala si celkem dost nahlas....pak jsem přestala brečet utřela jsem slzy....možná to tak bude lepší.....jsem hloupá když jsem si myslela že na mě počká....
Z POHLEDU LARISY
,,tak už půjdem spát zítra ...no vlastně dneska je ten rozhovor" ...usmála jsem se.
,,dobrou" řekl potěšeně a odešel temnou chodbou zpět do svého pokoje....ráno mě budí Sigma a posílá mě k Warusovi ...asi budu muset mít nové šaty....
,,ahojky krásko jak ses nám vyspala ?" Řekl Warus.
,,šlo to" kývla jsem .
,,dobrá mám pro tebe tohle ..." Rozevřel závěsy a vynořili se krásné šaty s pavím peřím a měli krásný dlouhý závoj se vzorem ocasu páva ....završil to čelenkou na kterém bylo taky paví peří...nevím co tím chtěl Warus naznačit ale mám to moc pře pávované....však jak sem si je oblékla bylo to něco jiného...
,,co mám znázorňovat ?" Řekla jsem uraženě.
,,máš být jako páv ..." Usmál se.
,,a to je jak ?" Pozvedla jsem obočí zvědavě.
,,divoká ...ale krásná" ještě mi upravil čelenku a peří a bylo to ...
Musela jsem čekat než se vystřídá každý protože jsem poslední....
Pak šel na řadu on ....v bílém obleku došel na pódium a sedl si vedle Caesara...,,takže Peeto co nám řekneš o Kapitolu ...líbí se ti tu ? " Zeptal se s tím největším úsměvem.
,,je to tu krásné " řekl Peeta sebejistě a odhodlaně...
,,a co tvá dívka v plamenech ?" Kamery se otočili na Katniss...
,,no víte ...musím vám něco říct" ....Peeta se otočil na diváky
,,Milenci provázení osudem nejsou" řekl klidně a pomalu
,,jak to myslíš ?" Caesar napjatě cpe mikrofon Peetovi k puse.
,,je to výmysl .....keci....jenom přetvářka pro Kapitol a hlavně snůžka lží....já miluju Larisu...." Řekl na konec .... Dav údivem stichl...věděla jsem že to mám očekávat ale až tak ....dav chvíli přemýšlel co se vlastně
Stalo....po pár sekundách začal jeden z hlediště tleskat .....všichni se na něho podívali ale nepřestával tleskat hned byli 2 pak 3 nakonec 8 a pak celý sál stál na nohou a povzbuzovali Peetu....v hrdle se mi udělalo úzko a ucítila jsem dlaň na svém rameni....byla to Katniss....,,blahopřeju..." Usmála se a poplácala mě po rameni....
Odehrálo se to tak rychle že už byla na řadu katniss a Caesar se zeptal na tuhle událost.
,,tak Katniss tohle je vyloženě šok ...jak se cítíš ?" Caesar se zamračil a předal mikrofon..
,,líp než jsem čekala ...nemohu se zlobit na Larisu je to moje kamarádka ...a Peetu chápu" usmála se do hlediště a všichni odpouštivě kývali ....zaznělo pípnutí dav začal tleskat a byla jsem na řadu já .... Jakmile se objevila moje bota na pódiu dav začal hlasitě tleskat házeli na pódium růže ....
,,tak Lariso ...jaká byla tvoje reakce ...jsi překvapená ?" Caesar zmlkl aby mě slo slyšet co nejlépe.
,,ano ...opravdu jsem nevěděla že Peeta něco ke mě cítí ...protože kdybych to věděla tak bych řekla to samé.." Caesar se začervenal ...,,a co přesně by to bylo?" Caesar nedočkavě si přisedl blíž ...
,,cituj Lariso.."
,,miluju tě" řekla jsem tiše a očkem jsem se otočila k Peetovi...usmál se a omlouval se Katniss.
,,a Lariso ...tvoje šaty pání úžasné !!" Caesar řekl tiše ...
,,to děkuju hlavně Warusovi" usmála jsem se ...
Zaznělo pípnutí a Jak jsem odcházela potkala jsem Johanu....
,,páni když už né dívka v plamenech tak ze Zoo ?" Škádlivě se usmála .,,hele stromovko za to já nemůžu to se zeptej slečny táborák."
Doufám že tím pochopila že jsem tím myslela Katniss.
ČTEŠ
Hunger games- Larisa Dark
FanficHunger Games trochu jinak...tohle je příběh holky z Kapitolu co chce jít do hladových her...mladé Larise se to podaří a ve hrách potká slavnou dvojici Katniss a Peetu, co když ale to vše skončí jinak než čekáte ? Peeta možná udělá něco, co změní nap...