Lehce se zatřásla zem nevím jestli si toho někdo všiml..
,,cítili jste to ?" Řekla jsem ...,,cítili co? " Finnick mluví za všechny....
,,otřásla se země...opravdu jste to necítili ?" zeptám se znovu..
,,ne." Udiveně Johanna rozhazuje rukama a ohlíží se kolem...
Zažustili stromy a všichni se ohlédli...naproti nám přes vodu a pláž ...se položili stromy vodorovně uplně až na zem ....a vyřítila se velká vlna...voda se řítila až k rohu hojnosti tam se trochu srazila a k nám došla až lehounkou vlnkou která nám sahala sotva na kotníky.
Zaznělo dělo a přiletělo vznášedlo...vyzvedlo tělo a já přimhouřila oči abych věděla kdo to byl...
,,ó můj bože...." Povzdychla jsem ...všimla jsem si blond vlasů...
,,Co je ?" Peeta si stoupl vedle mě a díval se stejným směrem...ale furt nechápal...
,,to byla Kašmíra" řekla jsem a trhla jsem pohledem na Peetu...
Peeta němně stál...a díval se mi do očí....
,,v 11 vyjdem ...tak se poďte vyspat jdu na hlídku .." Řekne Johanna a všichni si spokojeně lehneme a spíme....johana mě o 3 hodinách ráno vzbudí a já jdu na hlídku...v tom si všimnu Finnicka na kraji vody...jak vzlyká...asi kvůli Mags ...nevím jestli to dělá každou noc ale děsí mě to ...musím mu pomoct ...stoupla jsem si a došla k němu...
,,Lariso ?" Utřel si rychle slzy aby zakryl pláč.
,,ano ?" ruku jsem mu položila na ramena....
,,díky" slza mu stekla po tváři a po dopadu mě zastudila na lítku....
,,běž spát" řekla jsem mu mile a soucitně...
,,dobrou" zalehl a usnul...
O 6 ráno jsem vzbudila Katniss ...šla hlídat a já lehla jsem si k Peetovi...
O 8 nás všechny budila ....
,,Katniss ty běž lovit třeba něco seženem a ty Finnicku zkus ulovit pár škeblí..johanno tady máš pípu běž napustit vodu...a já mezitím obstarám plán..a Lariso ...ty půjdeš okouknout zbraně k rohu hojnosti. Peeto ty běž s ní" Řekl Diod a už jsme byli všichni na cestě..
Došli jsme k rohu hojnosti... Pohrabovali jsme se ve zbraních...
,,mě se ten Diodův plán nezdá..." Řekl Peeta a sedl si na bednu se zbraněmi..
,,mě moc taky ne ..ale co chceš dělat?" Řekla jsem podivně...
,,utečem od nich...." Řekl zklamaně...
,,povede se jim to s bleskem a pak už budeme jen mi a náš "team" bojím se že jak to zkončí půjdou po nás.." Řekl a přišel až ke mě a pohladil mě po rameni...
,,máš pravdu ...jak to zkončí ještě chvíli s něma budem a pak utečeme..." Řekla jsem a dělala jsem všechno proto aby jsem to odvzdálila...stejně potom co udeří blesk přujedou vznášedla 13. Kraje...ale Peeta to nesmí vědět....
,,dobře" řekl a obejmul mě....
,,už by sme měli jít!!" Zavolal na nás Diod...
,,už jdeme" ruka v ruce jsme došli až k nim...
V tom se ozve výkřik...
,,Katniiiiiissss!!!" Zavolá dětský hlas z džungle...
,,Priim ?" Katniss zbystří pustí luk na zem a rozběhne se do džungle...
,,né Katniss to je jen Reprozob!!" Finnick se rozběhne za ní..
Katniss stále běží dál...a Finnick tak tak stíhá...Katniss se zmateně zastaví a sestřelí reprozoba šípem
,,máš pravdu ..." Oddechla si..,,Finnicku!!!" Ozve se kousek dál....
,,Annie ?" Finnick vystřelí jako ším sotva uběhne 5 metrů a Katniss střílí další...začnou se hlasy ozývat všude...všech koho Katiss a Finnick znají a milují...
Doběhli k nám...ale zastavilo je silové pole....jenom bouchali do prázdna a nebylo je slyšet.,,Katniss to je jenom jako !!! Neexistuje to !!!" Křičela jsem na ni přes silové pole ale neslyšela mě ....uplně jsem si vyřvala hlasivky....potom Katniss omdlela a Finnick ležel schoulený na zemi a měl zakrytí obličej...je v šoku...jak jsem byla opřená celou váhou do silového pole...tak jak povolilo ..spadla jsem vedle Katniss ...Peeta si ke mně klekl...
,,jsi v pořádku ? " Peeta mě hladí po hlavě...
Stoupla jsem si a držela si bolavou hlavu...Katniss najednou otevřela oči a Finnick už seděl ale furt se díval mimo do neznáma...Katniss jenom beze slov ležela...
,,měli byhom vyrazit o 11 hodině" řekl Diod...
Já jsme podepřela Katniss , Peeta a Johanna vzali Finnicka a vydali jsme se na pláž ....už jsme tam byli a první co jsme položili Finnicka a Katniss oba usnuli....
,,taky už půjdu ...dobrou" lehla jsem si a ukolébala mě melodie kterou furt Dratkie zpívá...občas přestane ale jinak si ji furt pobrukuje..
,,já jdu hlídat..." Peeta se nabýdl a všichni usly...
ČTEŠ
Hunger games- Larisa Dark
FanfictionHunger Games trochu jinak...tohle je příběh holky z Kapitolu co chce jít do hladových her...mladé Larise se to podaří a ve hrách potká slavnou dvojici Katniss a Peetu, co když ale to vše skončí jinak než čekáte ? Peeta možná udělá něco, co změní nap...