Obraz smrti

380 28 2
                                    

,,7. Kraj ...stromy...jak originální mě namalovat na stromovou kůru " držela jsme se abych nevyprskla smíchy.

,,a co ty dvanáctko ...jaké to je když s tebou chce spát celý svět ?" Podívala se na Katniss vyčítavě.

,,ale se mnou nechce spát celý svět" Katniss dara ruce v bok.

,, sklapni ...tebe se nikdo neptal" obrátila oči v sloup.

,,prosím rozepneš mi to ?" Otočila se zády k Peetovi a vlasy si dala na stranu.

,,jo jasně" peeta se usmál a podíval se na Katniss a později sklouzl pohledem na mě.

Pak stáhla celé šaty dolů a stála před námi nahá ...uplně nahá.
Výtah se zastavil a Johanna zamrkala na Haymitche

,,někdy si to zopakujem" s pomalím krokem odešla...

,,radši ne." Už jsem to nevydržela a smíchy vyprskla.
Ještě něco řekla ale neslyšela jsem ji rozpůlila nás dveře od výtahu.

,, Johana Masonová ...7.kraj" Haymitch se opřel o zábradlí a usmál se.

,,no výborně ..." Řekla jsem ....
Došla jsem do pokoje a lehla si na postel ....zavřela jsem oči a vybavil se mi polibek od peety ...v tom jsem je hned otevřela abych se ujistila jestli tam opravdu není....
Tak kdo se mi líbi ? Finnick nebo Peeta ? Už ani nevím ...rozhodně chci Peetu ale Finnickův pohled ....oba dva jsou úžasní ...

Ale Peeta je nedostupný a Finnick mi prostě nestačí ...vždy budu chtít to co nemůžu mít ....v tom došla Sigma a opřela se o dveře a napsala mi na papír že dnes večer to nejde aby u mě přespala...jenom jsem kývla ...

,,dobrou" napsala fixou na blok a vypla světlo...usla jsem hned.

Ráno mě budilo slunce co mě zářilo do očí .... Stoupla jsem si a šla do kuchyně ....na gauči spal Peeta ...byla mi hrozná zima ...tak sem si lehla vedle něj ...nevím co mě to napadlo ale prostě jsem si k němu lehla ...nevím jestli si myslel že jsem Katniss ale jeho ruka mě obmotala jako had ....a sevřel mě v objetí....

Stuhla jsem ...ale nebránila jsem se ... Naopak ...spíš sem se tulila blíž a blíž ...pak jsem se otočila tváří v tvář a já ho pozorovala jak spí ....je úžasný...naklonila jsem se a dala mu dlouhý polibek ...měl horké rty ...bylo to úžasné ...pak se začne budit a já zavřu oči a dělám že spím ...cítím že sebou trhne když si uvědomuje že nejsem Katniss ...ale ruku neoddělal spíš ještě víc objal a řekl dost ospale : ,,dobré ráno Lary" řekl a rukou mi přejel po vlasech...

,,chceš něco vidět ?" Řekl a pošoupl mě abych si stoupla.

Chytl mě za ruku a zatáhl mě do svého kupé. A posadil mě na postel ...
,,počkej chvilku" pustil mou ruku a pohraboval se ve skříni ....vytáhl velký obraz dívky sedíci na parapetě okna...všimla jsem si černých vlasů a té deky co jsem mám já ...
Moment ...to jsem já...

,,To jsem já...!" Potichu jsem s údivem věnovala úsměv Peetovi....
,,ano..." Povzdychl a pohladil plátno.

,,a dívej na tohel "vytáhl další obraz na kterém byl mut se zelenýma očima ...

,,maluju jen to co se mi zdá" ...podíval se na mě jako by něco očekával...v tom mi to došlo...když namaloval mě ...musí se mu zdát o mě...

Hunger games- Larisa DarkKde žijí příběhy. Začni objevovat