3....2....1
Skok ! Do vody jsem skočila nejrychleji co to šlo a kraulem jsem se hnala k rohu hojnosti....rukama jsem mávala rychleji a rychleji až jsem položila dlaně na kamenitý povrch...sedla jsem si na břeh a hned jsem vyběhla pro zásoby ....zebrala jsem sadu nožů....batoh který obsahoval...2 petlahve...sušenky,křesadlo,sušená jablka a obvazy spolu s termoskou kde byl led.
Dala jsem si ho na záda a v tom přiběhl Finnick...
,,já to vezmu" chytl můj batoh a hodil ho přes rameno...pak už tam byli moji spojenci...Finnick,já,Peeta,Katniss a Mags..ale kde je Johanna,Dratkie,Diod??
Začala jsem panikařit...
Katniss vylezla z vody a první co...
,,kde je Peeta ?" Zeptala se.
Rozhlíželi jsme se kolem sebe ...Finnick ukázal směrem do vody.
,,támhle!!" skočil do vody a plaval za nima ...
Peeta se rval ve vodě s tím klukem ze sedmičky. navzájem se potápěli...pak se oba ponořili...a chvíli se nevynořovali....zaznělo dělo........srdce se mi zastavilo a já slyšela jak oddechuju....,,Peeeeeetoooooooo" zakřičela jsem a skočila do vody taky...v tom na hladinu se vynořilo tělo......byl to ten podivín ze 7. Kraje...uslyšela jsem hluboký nádech a otočila jsem se zpátky k Peetovi...plaval a sotva dýchal....
,,díky bohu" Finnick ho vyndal na břeh...spadl mi kámen ze srdce...obejmula jsem ho.
,,tohle už mi nedělej" zavzlykala jsem...
,,no tak musíme vypadnout." Finnick se ozval v pozadí.
,,půjdem tudy ...katniss šla první a brodili jsme se džunglí 2 hodiny ....bez vody....měli jsme žízeň že bych vypila i jezero...v tom se ozval Peeta.
,,půjdu první mám meč...prosekám cestu" všichni souhlasili...
Peeta sekal jednu liánu za druhou...,,Peeetoo neeeeee"Katniss zaječela vyděšeně..
Odezněl veliký záblesk světla a na chvilku s eobjevil kousek arény a za chvíli zase splinul do džungle..
Peeta ležel omámený na zemi a netlouklo mu srdce.....
,,Peetoo prosím probuď se prosím...." Objímala jsem ho s pláčem... Finnick mě odhodil vedle Katniss stranou...než jsem stačila cokoliv říct vyděla jsem jak Finnick dával dýchání z úst do úst a taky masáž srdce....
,,no tak Peeto" povzdychl Finnick...
Nedokázala jsem plně vstřebat situaci...jen jsem seděla a pozorovala myšlenkama jinde...
Peeta se nadechl.....otevřel oči ale sotva něco uviděl a už měl moje vlasy v očích a byla jsem rtama přilepená ta těch jeho...,,děkuju ....děkujuu" děkovala jsem šepotem a slabím polovzlykem abych poděkovala že žije...
,,musíme jít dál" řekne Katniss
,,Jak si to věděla že tam bude ta Elektřina Katniss ?" Finnick začal přemýšlet ..
,,z prvních her...ošetřovali mi ucha a upravili ho tak dobře že slyším i zvuk arény." Katniss nejistě řekla....podívala jsem se na místo kde Peeta sekal ..a všimla jsem si čtverečku který se mihotal ve vzduchu....no jasně ....upravili ji uši ...hloupost to se učíme už v 2. Třídě že je to skrat ....chyba v systému...to sluchem neuslyšíme...ale její názor jsem nechala být...
,,tak jdeme" stoupla jsem si a vyrazila do čela ...tady se usídlíme...sedli jsme si ke stromu a Katniss šla na lov a já stavila přístřešek s Finnickem...umí uvazovat lana naprosto dokonale a pevně....
,,jdu se kouknout jestli tu není okolo nějaká voda" řekl Finnick a zmizel ...Mags zbírala nějaké bylinky a Peeta spal....sedla jsem si a přemýšlela...v tom přiletěl z nebe padáček....otevřela jsem ho....byl vněm kovoví předmět ve tvaru ruličky...ze všech stan jsem ho prohlýžela ....došla Katniss a ukázala jsem jí to...
,,to poslali sponzoři" ukázala jsem ruličku a podala jí ji.
,,co je to?" Řekla s údivem ..
ČTEŠ
Hunger games- Larisa Dark
FanfictionHunger Games trochu jinak...tohle je příběh holky z Kapitolu co chce jít do hladových her...mladé Larise se to podaří a ve hrách potká slavnou dvojici Katniss a Peetu, co když ale to vše skončí jinak než čekáte ? Peeta možná udělá něco, co změní nap...