_______________________________
~*~*~
|Pov. Bakugo|Usłyszeliśmy jak ktoś wchodzi do pokoju, był to Kaminari.
- Kurwa chłopaki wy mieliście tu posprzątać, a nie bawić sie w księżniczki!
- Wypierdalaj i daj porozmawiać w spokoju! - Krzyknąłem podnosząc się do siadu.
- Ooo, a o czym?
- Wypieralaj!
- Bakugo się zako- - Mieszaniec nie dokończył ponieważ szybko jebnąłem go w tył głowy, tak że sie skrzywił, ale nic poważnego mu sie nie stało.
- RYYYJJJJJ!!!
- Bakugo sie zakochał?!?!?!?! - Ładowarkę podbiegła do naszego zamku i kucnęłam przed wejściem. W Y P I E R D A L A J!
- NIE! POPIERDOLIŁO WAS DO RESZTY!
Nagle Denki dotknął leżącego obok mnie telefonu, a ekran sie zaświecił pokazując moją tepete.
- Kurwa...
- W DEKU?!?!?!??!?!?!
- ZAMKNIJ MORDĘ PATAFIANIE JEBANY! Nie kocham tego niedojeba! NIENAWIDZE GO!
- Wmawiaj sobie... - Mieszaniec uśmiechał sie wrednie i spojrzał na mój telefon. Nie kocham Deku... jebany gremlin.... namieszał mi kurwa w głowie! Kurwibąk zjebany!
Chwyciłem za telefon i zmieniłem tapetę na zwykłą czarną. Chuj wam w dupe szmaty! Już mi ciśnienie podnieśliście pojebusy.
- O mój Boże... wściekły pieso-jeż zakochany w uroczym zielonym króliczko-brokule... - Ładowarka spojrzała gdzieś w dał jakby wyobrażała sobie mnie z Deku na łące wśród kwiatków i motylków jak bierzemy ślub. Ble...
- N I E. K O C H A M. T E G O. N I E D O J E B A. U M Y S Ł O W E G O!
- To czemu miałeś go na tapecie? - Znów popatrzył na mnie.
- Nie interesuj sie - Mówiąc szczerze to sam nie wiem... po prostu dostałem to zdjęcie od Miny i żeby zrobić na złość Deku, ustawiłem je na tapetę.
- Czyli go kochasz! - Denki wykrzyczał nagle z dupy.
- Nie.
- Czyli go nie kochasz? - Denki kurwa głupszy być nie możesz? Ale w sumie... dobre pytanie.... Czy ja kocham Deku? NIE! Czy zależy mi na nim? NIE! Czy ja go w ogóle lubie? NIE! Czy ja go nienaiwdze i chciałbym żeby zdechł? TAK! No i wyjaśnione.
- Dokładnie! Nienawidzę go! Chciałbym żeby zdechł!
Niespodziewanie do pokoju wbiła różowa razem z Deku, Kirishimą i Sero.
- Co wy tak drzecie te pizdy?
- Nie intesreduj sie kosmitko!
- Fajny zamek! - Taśmociąg spojrzał na naszą twierdze z materacy, ale nikt nie zwrócił na niego większej uwagi.
- Bakugo? Kto? - Wypalił totalnie z dupy Gównowłosy.
- Co?
- Powiedziałeś „Nienaiwdze go. Chciałbym żeby zdechł" Kogo? Kto?
- ... - Zamilkłem. Popatrzyłem ma lekko smutną twarz brokuła, który chyba domyślam sie o kogo chodzi. Spojrzał na Mieszańca, a później znów na mnie. Po sekundzie jednak smucił wzrok. Kurwa...
- Odpowiesz? - Kirishima popatrzył na mnie spod usniesonej brwi.
- Co cie to kurwa obchodzi? - Teraz to ja odwróciłem głowę i spojrzałem na rękę mieszańca obok mojego uda, jednak po chwili mój wzrok znów spoczął na Deku i jego smutnym wyrazie twarzy.
CZYTASZ
~𝔹𝕚𝕖𝕣𝕫 𝕞𝕟𝕚𝕖 𝕜𝕒𝕤𝕫𝕥𝕒𝕟𝕚𝕖~ | ✨BAKUDEKU✨ | BNHA |
FanficPisałam tą książkę w wieku 12 lat, więc nie oczekujcie tu gruszek na wierzbie. Nie jestem z tej książki zadowolona i po upływie tych 4 lat z pewnością napisałbym to inaczej, aczkolwiek nie usunę jej z sentymentu. No i widzę też, że nadal sporo osób...