37~

2K 90 123
                                    


‼️15+‼️
_____________________________
~*~*~
|Pov. Bakugo|

Ale on ma zajebistego chuja! Większy od mojego to on raczej nie jest, ale jednak te kilka centymetrów ma. Wtuliłem sie w niego uśmiechając pod nosem, a Deku przykrył nas kołdrą.

Chuj z tym że nie mogłem oddychać bo odciął mi tym dopływ tlenu, ale miałem go, pięknego, miękkiego, ale to się szybko zmieni i zajebistego, oczywiście mniej zajebistego od mojego, kutasa mojego brokuła.

No i czego chcieć więcej? Uraszmata to mi może pięty lizać! Tylko i wyłącznie JA mogę go przytulać, lizać, całować, ssać, gryźć, miziać-

Moje cudne myśli o pięknym chuju MOJEGO Deku zostały przerwane przez dźwięk otwierających się drzwi.

Podniosłem głowę, ale przez kołdrę nic nie widziałem więc ciężko mi było stwierdzić kto to bo się nie odzywał.

Gdy po ciężkiej walce z tym cholerstwem udało mi się wyjrzeć spod niej, zobaczyłem kosmitkę z miną jakby nowy towar w lumpie zobaczyła.

Spojrzałem na nią jak na największe dziwadło albo typową dziwkę po czym znów wtuliłem się w moje kochanie. Wyjebane na tą różową pudernice to cudeńko ważniejsze.

- Mina! C-Co tu robisz? - Zaczął Deku podnosząc się do siadu. No i po chuj się odzywasz? Wyjebane na nią.

- Mogłabym zadać to samo pytanie tobie! Ale mniejsza... - Powiedziała spokojnie, ale po chwili wydarła pizdę. - CZEMU NIC O TYM KURWA NIE WIEM! MIAŁEŚ DO MNIE ZADZWONIĆ, NAPISAĆ CZY COŚ ODRAZU GDY COŚ ZAISKRZY MAŁY KURWIU! A TY CO? LEŻYSZ SE KURWA JAK ŁANIA, A KASZTAN CI SIE TULI DO CHUJA?!

- M-Mina... - Brokuł zaczął się jąkać.

- CZEMU NIC MI NIE POWIEDZIAŁEŚ?! - Dalej darła pizdę.

- Mina! To nie tak! To dopiero przed chw-

- Po 1. NIE DRZYJ TEJ PIZDY JEBANA ZMORO! - Już nie wytrzymałem i musiałem się wtrącić. - Po 2. Nie kłam mała szmato że przed chwilą bo już wczoraj o 20 sie lizaliśmy, a jest po 8 więc miałeś 12 godzin by jej powiedzieć.
Po 3. CZEMU ON MIAŁ CI TO KURWA NIBY POWIEDZIEĆ HUH?! A MOŻE JA KURWA CHCE BYĆ W SEKRETNYM ZWIĄZKU PUDERNICO PIERDOLONA?! MOŻE NIE CHCE ŻEBY KTOŚ O TYM WIEDZIAŁ I MI DO ŁÓŻKA ZAGLĄDAŁ TYM BARDZIEJ GDY TULE SIE DO CHUJA MOJAGO NERDA?! KIM TY KURWA JESTEŚ ŻE ON MA CI WSZYSTKO MÓWIĆ!

- PAPIEŻEM KURWA NIE WIEDZIAŁEŚ?! OD JEBANYCH 2 MIESIĘCY STARAM SIE ABY TAN ZIWAZEK POWSTAŁ DLATEGO POWINNAM BYĆ PIERWSZĄ OSOBĄ, KTÓRA SIE O TYM DOWIE!

- I JESTEŚ PIWERWSZA TO O CHUJ CI CHODZI?!

- O TO ŻE JUŻ WCZORAJ BYLIŚCIE RAZEM, A DZIŚ JEST DZISIAJ I JA SIE MUSZĘ O TYM DOWIADYWAĆ DOPIRO TERAZ GDY POWINNAM DOWIEDZIEĆ SIE O TYM JUŻ PO PIERWSZEJ MINUCIE WASZEGO ZWIĄZKU!

- NIE DRZYJCIE TYCH RYJI KURWAAAA!!!!! - Deku również się wkurwił, ale go zignorowaliśmy.

Sory skarbie, ale tak być kurwa nie może że ktoś drze na ciebie ryja. Tylko ja tak mogę.

- CO SIE DRZECIE JAK JEBNIĘCI ŻE CAŁY AKADEMIK WAS KURWA SŁYSZY?! - Za plecami Kosmitki pojawił się mieszaniec.

- DEKU JEST Z BAKUGO OD WCZORAJ I CHUJA NAM POWIEDZIAŁ! - No skończ drzeć tą pizde jest 8 rano kurwa!

- ŻE CO KURWAAAA!!!!!!! JAK MOGŁEŚ MAŁA ZDRADZIECKA PIZDO! -  No kurwa następny i jeszcze mi będzie chłopaka obrażać Todoździra niedopierdolona umysłowo, która się czajnika boi!

- MIESZANIEC NIE DRZYJ MORDY NA MOJEGO DEKUSIA BO JAK CI KURWA ZAJEBIE Z PÓŁ OBROTU TO RYJEM O ŚCIANĘ ZAPIERDOLISZ TAK ŻE CIE KURWA DO LASU WYJEBIE! I W OGÓLE KTO CI POZWOLIŁ DO MOJEGO POKOJU WEJŚĆ KURWA WYPIERDALAJ SZMATEKSIE JEBANY!

~𝔹𝕚𝕖𝕣𝕫 𝕞𝕟𝕚𝕖 𝕜𝕒𝕤𝕫𝕥𝕒𝕟𝕚𝕖~ | ✨BAKUDEKU✨ | BNHA |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz