25

397 95 33
                                    

تازه به خودم اومدم.  ما قرار بود چجوری بخوابیم؟

چرا وارد این بازی مسخره شدم؟ یعنی اگه اون روز اون کیف پول نحس و نمیزدم و گیر نمیفتادم هیچ کدوم از اینا شروع نمیشد ؟

معلومه که میشد.

لیام به خاطر من برنگشته‌ . به خاطر آرنود برگشته‌ .

ولی آخه چرا ما رو از خونه بیرون کشید و به اینجا آورد ؟ ما سالهاست اونجا زندگی می‌کنیم. چرا
باید باهاش میومدیم اینجا؟

این فکر ها یه هفته ای میشد که ذهنم رو درگیر کرده و بی جواب مونده بود .

برگشتم به سوال جدید.

جلوی لیام ایستادم: من رو ...رو کاناپه میخوابم.

همچنان بهم زل زده بود : کلارک صبح بی خبر میاد تو اتاق .

اولش متوجه منظورش نشدم اما بعد مغزم کار کرد .
اعتراض کردم:

_ چی؟ ... این بی احترامی نیست؟ هر کس خواست میتونه یهویی بیاد تو اتاق؟‌

خندید . اون واقعا خوش اخلاق شده بود : اون پسر عموی منه . کلارک پین. و خب یه جورایی رقیب
محسوب میشه. مدام دنبال اینه که یه چیزی از من پیدا کنه و گزارش کنه.

میخواستم بگم ولی تو معمولا با هرزه هات اینجایی‌. ممکنه کاملا بد موقع و توی شرایط ناجوری در رو باز کنه‌ . خودش خجالت زده نمیشد ؟

اما برای اینکه بد برداشت نکنه چیزی نگفتم: این‌ یعنی مجبورم‌رو تخت بخوابم؟

سر تکون داد .
لب تر کردم . کاش یه قرار داد می‌نوشتیم تا قبل از شیرجه زدن توی این استخر پر شده با تیرگی، بدونم باید انتظار چیو بکشم . چیزایی که اصلا یه فکرمم نمیرسید .

این خیلی سخت تر از چیزی بود که فکر میکردم. خوابیدن کنار کسی که ...

من نتونسته بودم قبول کنم. اون گفت از من خوشش میاد .‌ منطقی نیست. اون آخرین بار من رو ۷_ ۸ ساله دیده و حالا ، من نزدیک ۱۸ سالمه . چطور در عرض دو سه هفته از من خوشش اومده بود؟ از منی که‌ خودش از پرورشگاه به سرپرستی گرفته بود.

سمت دیگه تخت رفتم و با بیشترین فاصله از لیام دراز و پتو رو تا زیر گلوم بالا کشیدم.‌

_ زین...
سر چرخوندم تا نگاهش کنم : بله؟
_ گفتم بی هوا میاد تو .
اخم کردم : خب منم رو ...

تازه متوجه منظورش شدم ناخودآگاه صدام بالا رفت : ها؟

سر جام نشستم : این ... نامردیه. تا کی باید اینطوری باشه؟

همونطور که نشسته بود وانمود کرد که داره فکر میکنه : میتونم یه کاری کنم که فقط امشب باشه ‌. ولی گمون نکنم تو خوشت بیاد .

نگون سار cyclamen Onde histórias criam vida. Descubra agora