46

351 85 29
                                    

سیگارم رو زیر پام خاموش کردم و به پیر مرد نگاه کردم: چه حسی داری ؟ دوست دارم نا امیدیت و بشنوم.

نگاهم کرد :فکر میکنی برنده شدی ؟

سرش رو به طرفین تکون داد : تو نمیدونی چی در انتظارته. از این که من و نکشتی پشیمون میشی.

جلو رفتم و رو به روش خم شدم تا چهره اش رو رصد کنم : خودت و با همین حرفا گول بزن تا زنده بمونی. تا وقتی لیام بیدار شه ‌‌.

دندون ساییدم و تکیه گاه صندلیش رو توی مشتم گرفتم : تا وقتی بیدار میشه باید زنده بمونی .

تک آبرویی بالا انداختم و پوزخند زدم : اون وقت ذره ذره مردنت و تماشا میکنم. ذره ذره دود شدنت رو.

عصبی نگاهم کرد . صاف ایستادم و بعد سمت در چرخیدم .

_ خیالت راحت نباشه پسر ... هیچ چیز انقدر راحت تموم نمیشه.

بی اهمیت بهش در رو پشت سرم قفل کردم و به سمت پله ها رفتم

***

_ گارد باید آماده باشه. معلومه که باید باشه. عموزاده های لیام هنوز یه جایی اون بیرونن و هر لحظه منتظرن خطایی از ما سر بزنه .

عصبی غریدم اما برای براندون مهم نبود : عمو زاده در اصل .‌چون کلارک دیگه پیش ما نیست.

کنار کتری ایستاده بود و سعی داشت با محاسبات ذهنی بفهمه باید چقدر آب بریزه که نه کم باشه و نه اون قدر زیاد باشه که مثل سری پیش سر ریز شه.

اخم کردم :منظورت ...

شبی که توی آشپزخونه درگیر شدیم رو به یاد آوردم . تکیم رو از دیوار گرفتم : کشتیش؟

کتری رو با احتیاط سر جاش گذاشت : من نه. آلیس کشتش . اون خیلی ... میدونی ، تر و تمیز میکشه.

طبق عادت قدیمیم با ناخن گوشه اپن رو خراشیدم .

از کلارک خوشم نمیومد اما باز هم‌... قلبم درد گرفت .

_ به هر حال.  هنوز یه عمو زاده مونده . آلوین؟

.اصلاح کرد : الیور قربان.

سر تکون دادم : چی تو فکرته ؟

زیر کتری رو روشن کرد عقب رفت: اون احتمالا میاد تا با ما مذاکره کنه. به هر حال باید عاقل باشیم. بدون فردریک وضع الیور خیلی بهتره. میتونه بیخیال تو بشه و قدرت و به دست بگیره. حتی دیگه برادری نیست که سر راهش باشه. لیامی هم نیست . لئویی هم نیست.

نگاهم کرد: درسته؟ رقابتی که برای جلب رضایت پین بزرگ  بینشون بود از بین رفته . هیچ رقیبی سر راه الیور نیست .

اخم کردم و قدمی جلو رفتم : چی؟ این این بده.  ما باید جایگاه لیام و حفظ کنیم .

نگران به کتری نگاه کرد . انگار باز هم اشتباه کرد بود . در کتری با شدت تکون میخورد .

نگون سار cyclamen Donde viven las historias. Descúbrelo ahora