*3. Kişi anlatımı*
Yn, normalde tek kişilik olan ,abisi için ayırtılmış , ufak koğuşta ;her zaman ki gibi sandalyeye oturmuş kitap okuyordu.
Koğuşun kapısı tıklatıldı.
"Saklan" dedi abisi yn'e dönerek.Elindeki kitabını bıraktı ve havalandırma boşluğundan içeri girdi.
"Arkanı dön" dedi bir gardiyan soğuk bir edayla.
"Hey hey, daha yaşım dolmadı... 6 ay var daha bırakın!"
abisi doğruca havalandırmaya, yn'nin olduğu yere bakıyordu."Henüz öldüremezsiniz!"
ARK.'da işler böyle ilerlerdi
18 yaşının altında ki suçluları koğuşlara koyar yaşı dolduğunda kaderinin ne yönde ilerleyeceğine karar verirlerdi."Öldürmüyoruz sakin ol"
dedi Abby Griffin içeri girerek.John döndü ve gardiyana kafa attı.
"Neler oluyor?Ne yapacaksınız?"
Dedi çaresizce."Açıklayamam, geç." dedi ve uzaklaştı.
Gardiyanlar John'a elektrik verdi. Yn,
saniyeler içinde yere devrilen abisini
görmeye dayanamadı ve yan koğuşa doğru havalandırmadan ilerledi."Bir şey yapın, geliyorlar!"
dedi Yn uzun yıllardır arkadaşları olan monty ve jasper'a gözleri dolu bir şekilde bakarak."Yn sakinleş ne oldu anlamıyorum" dedi monty havalandırmadan yn'nin inmesine yardımcı olarak.
"Anlat bakalım" dedi jasper, yn tamamen sakinleştikten sonra.
"Anlamıyorum herkesi götürüyorlar-" cümlesini tamamlayamadan gardiyanlar kapıyı çaldılar, yn'in havalandırmaya girmesi ile gardiyanların içeri girmesi bir oldu.
"Ne olduğunu sorabilir miyim?" dedi Monty soğukkanlı bir edayla.
"Görürsün" dedi gardiyan bileklikleri ikisinin koluna takarken.
Bir süre sonra gardiyanlar jasper ile monty'i çoktan götürmüş yn ise havalandırmadan nereye gittiklerini anlamaya çalışarak geziniyordu.
yn sürünerek havalandırmada ilerlerken abisinin sesini duydu , sesin geldiği yere yöneldi ve izlemeye başladı.
Abisi direniyordu ve uzay mekiğine binmemek için gardiyanlar ile boğuşuyordu.
gardiyanları bir şekilde bayılttıktan sonra havalandırmadaki kardeşini gördü ve ona doğru ilerledi, kelepçelerin onu çok sıktığı belliydi kolunu arkada bağlamışlardı kollarını hareket ettiremiyordu.
Kendini zorlayarak havalandırmaya yaklaştı
"Bizi Dünya'ya gönderiyorlar! Bir yolunu bul ve o sikik gemiye bin." sözünü tamamladığı an içeri bir sürü gardiyan yığıldı onu bayıltıp mekiğe bindirdiler.Yn gözüne havalandırmadaki boşluk çarptı sürünerek oraya ilerledi ve cebinde bulunan metal parçasını uzağa fırlatı , metalin çarpmasıyla oluşan ses gardiyanları meraklandırmış ve saniyelik bir boşluk yaratmıştı.
Yn tam atlayacaktı ki yan odadan silah sesi geldi bunun üzerine gardiyanlar odayı terk etti yn atladı ve mekiğin üst katına girmeyi başardı.
Bulunduğu yerde sadece erzaklar ve yere karışık şekildr yığılmış kablolar vardı.
İçeri Bellamy Blake girdi ve yn'e baktı.
Yn bir an onu üstündeki formadan dolayı gardiyan sandı ve yanındaki tahta parçasını eline alarak
"Kendimi nasıl savunacağımı biliyorum!"Bellamy olanlara anlam veremeyerek boş gözlerle ona baktı.
"Gardiyan değilim ve yaptığın şeyi sorgulamayacağım" dedi ve yn'den uzak bir yere oturdu.
İndirme gemisi biraz sallandı.
"bir yere tutunsan iyi olucak"dedi Bellamy, yn'e dönerekyn kablolarla kendini bağladı ve fazladan kabloları Bellamy e uzattı.
iniş gerçekleştiğinde Bellamy anında gözden kayboldu
yn indiğinde yerde yatan iki ceset ve kapının açılmasını bekleyen bir kalabalık buldu.Bellamy ile Clarke bir süre kapıyı açıp açmama konusunu tartıştıktan sonra Bellamy "Radyasyon varsa her şekilde öleceğiz" dedi kapıyı açtı.
Yn ilerledi ve derin bir nefes aldı güneşi teninde hissetmek onu çok mutlu etti.
Abisi John çoktan ilerlemiş yn'i fark etmemişti bile.
"Hey John,beni unuttun sanırım!" diye seslendi yn
"Nasıl başardın?"
Dedi john kardeşinin gerçekten indirme gemisine binmesine şaşırarak."Yıllarca saklanan biri için zor olmadı" dedi ve gülümsedi.
"Ah küçük Blake'de buradaymış" dedi yn .
Arkadaşı Jasper Octavia denen kızı çok hoş buluyordu.Octavia bir şey demeye fırsat bulamadan Bellamy atıldı
"Büyük Blake de burada,sorun mu var?""Sen de kimsin"diye ekledi Octavia.
"Yn Murphy" dedi ve elini dostça uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tüm yalnız insanlar||The100
FanficY/N Murphy, 100 çocuk suçlunun bulunduğu indirme gemisine gizlice binerek dünyaya iner. Dünyayı ve kendini hiç beklemediği bir halde bulacağından haberi yoktur...