Ajándék

2.3K 180 50
                                    

Louis

Képtelen vagyok levenni a tekintetem Harry fenekéről, ahogy előttem lépked fel a lépcsőn. Minden lépésre összerezzen, és félúton szinte félénken néz rám hátra. Az egész helyzet új nekünk, de éppen ettől olyan izgalmas és szexi. Álmaimban sem gondoltam volna, hogy ez ennyire izgató tud lenni, mert eddig mindig úgy asszociáltam a hasonló szexuális segédeszközökre, mint komolytalan játékokra. Ennek ellenére nagyon elvesztem valahol aközött, amikor Harry izmai ellazultak a kis, hideg üvegjáték körül, és az édes bejárata szinte magába szippantotta az egészet, és aközött, ahogy a csípője ringásával megegyező ütemre mozog az a csábító, vörös rókalobonc mindössze néhány centire az arcomtól. Amikor a puha, selymes szálak hozzáérnek a bőréhez, libabőrös lesz a csiklandozástól, és azon kapom magam, hogy kajánul vigyorgok, amikor végre belépünk a hálószobába. Nem igazán tudja, mit kezdjen magával, ezért csak megáll az ágy mellett, és várja az utasítást. A testén most még jobban kirajzolódnak a tetoválások, mint a nappaliban, és a farka – az igazi – büszkén meredezik az összeszorított combjai előtt. A makkja vörös, és nedvesen csillog, amitől csak még jobban megjön a kedvem, hogy az eddiginél is nedvesebbé tegyem. A mellbimbói kicsire összehúzódva, hegyesen domborodnak ki a mellkasán. A nyál összefut a számban, és már azt se tudom, hol kezdjem.

Miután tetőtől talpig végigmérem, kérdőn, felvont szemöldökkel nézek az arcára.

- És most, hogyan tovább? - érdeklődöm, és még a fejem is oldalra döntöm. Tudni akarom, mire vágyik igazán, mert akármi is legyen az, biztosan nekem is tetszeni fog.

- Ez a te ajándékod – mondja halkan Harry, de a hangjában nyoma sincs a bizonytalanságnak. - Neked kell eldönteni, mit szeretnél.

- Hm – dünnyögöm elgondolkodva, miközben összefonom a karjaim a mellkasom előtt. - Szeretném, ha lefeküdnél az ágyra.

Harry szó nélkül engedelmeskedik, és óvatosan elhelyezkedik a hátán, ügyelve arra, hogy a lompos farkincája ne szoruljon a dereka alá. Minden mozdulata megfontolt, és rájövök, hogy kétségbe esve szeretném tudni, mit érez. Nagyon remélem, hogy semmi kellemetlenséget, csakis színtiszta kéjt. Felnézek az arcára, a hajára, ami szétterül a párnán, és nyelek egy hatalmasat.

- Minden rendben? - kérdezem halk, rekedt hangon, mert tudnom kell, mielőtt folytatjuk.

- Ha bennem lennél, sokkal jobban érezném magam, de arra még várnom kell, ugye? - kérdezi Harry, miközben kacéran felvonja a szemöldökét, és a kezébe fogja a szerszámát. Annyira megszállottan bámulom, hogy kiszárad a szemem, mert pislogni sem akarok, nehogy elszalasszak valamit. Amikor lassan, finoman leejti a karjait maga mellé, nem tudom eldönteni, hogy hogyan csinálja ezt. Hogyan lehet ennyire gyönyörű? Emlékeztetnem kell magam, hogy nem ember. A kezét ökölbe szorítja a lepedőn, aztán türelmetlenül megnyalja az ajkát, és kicsit megemeli a csípőjét. Egyértelmű, hogy mit akar, és imádom, hogy nem fél a tudtomra hozni. Még akkor is, ha ezzel megőrjít. Ilyenkor úgy érzem, hogy az ártatlan tündérből sikeresen teremtettem egy szörnyet. Egy szexi, és végtelenül magával ragadó szörnyet.

Lassan feltérdelek az ágyra, és úgy mászok hozzá közelebb. A farkam hozzáér a felgyűrt paplanhoz, és csak akkor veszem észre, mennyire kész vagyok már ettől, pedig még csak az előjátéknál tartunk.

- Lehet, hogy az én ajándékom... - dünnyögöm, és lehajolok a hasára, hogy egy fekete virág közepébe csókoljak, miközben magamon érzem a pillantását. – De az egész mit sem ér, ha nem élvezed te is legalább annyira.

Harry hasán összerándulnak az izmok, és felnyikkan, amikor a puha csók után végigsimítom a bőrét a nyelvemmel, aztán beleharapok a libabőrös felszínbe éppen a medencecsontja felett. Ekkor adja fel a szemkontaktust, és a feje visszazuhan a párnára. A lábait hívogatón szétnyitja nekem, én pedig elégedetten közéjük furakszom. Már megszámolni sem tudom, hányszor vettem a számba, de az illata, az íze még mindig ugyanolyan hatással van rám. Ijesztően közel kerülök az extázishoz, pedig szinte még hozzám sem ért. Ekkor megváltozik a tervem, és úgy döntök, ideje kipróbálnunk valami mást is. Harry végig követ a világító, zöld szemeivel, ahogy a feje fölé mászom, és úgy nézek le rá.

Egyszer volt... (Befejezett)Where stories live. Discover now