0.9

19.9K 1.6K 611
                                    

"komutanım, bence uyanınca ona kalın ve uzun bir şeyler yedirelim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"komutanım, bence uyanınca ona kalın ve uzun bir şeyler yedirelim."

Kulağıma Timuçin'in sesi dolarken hemen ardından acıyla inlediğini de duymuştum.

"Timu sinirlerim tepemde zaten, sen de gelme aslanım."

Göktuğ'un kaba sesinin ardından Yaşar "Sana vereceğim kalın ve uzun bir şey kapayacaksın o çeneni." Diye söylenirken Timuçin'in devam ettiğini belirten "Vural kızar ki ehe." Gibi söylemleri ile kaşlarımı çatarak gözlerimi aralamıştım.

"Bir susmadınız amına koyayım." Diye giriş yapmak istesem de ilk dediğim şey ağzımın kuruluğundan kaynaklı "Su." Olurken hızla ağzıma doğru uzatılan bardağı kabul ederek birkaç yudum almıştım.

Geri çekilen bardakla bakışlarım karşımda Yaşar'ın kolunun altında hevesle bana gülümseyen Timuçin'e, gülümseyen Vural'a ve Yaşar'a kayarken en son başımda duran Göktuğ'a bakmıştım.

"Timuçin'i doyurmaya gitmediniz mi komutanım? Uyandığımda bile Yaşar'ı sayıklıyordu."

Odada Timuçin'in gülme sesi yankılanırken bir an Yaşar'a dönüp "Usta olan." Diye belirtmemle Yaşar'da genişçe gülüp Timuçin'in kafasına vurmuştu.

"Espriler yaptığına göre iyisin asker."

Göktuğ'un sesi ile bakışlarımı ona çevirdiğimde ben bayılmadan önce dediklerini hatırlayarak gerilmiştim. Gerilmemle karnım acırken bu yüzüme de yansımış olmalı ki kaşlarının çatıklığı biraz düzelmiş ve gözleri hızla yarama doğru kaymıştı.

"Biz hemşireye haber verelim, oradan da askeriyeye geçeriz. Çok geçmiş olsun kardeşim."

Yaşar herkes adında konuşup Timuçin'i sürükleye sürükleye odadan çıkartırken Vural şakacı bir tavırla asker selamı verip Göktuğ ve beni odada yalnız bırakmıştı.

"Şu yataktan kalk o zaman çekeceğin var Cihan."

Göktuğ'un yanıma oturmasıyla kaşlarımı çattığımda "Ama helikopter gelmişti."diye anında itiraz etmiştim. Fakat Göktuğ öyle bir bakmıştı ki itirazımı yutmak zorunda kalmıştım.

"Sana özel pembe iple diktirdik yaranı. Baktıkça salaklığını hatırla ve armut gibi dikilme diye."

Duyduklarımla dudaklarımda geniş bir gülümseme oluşurken "Umarım gül kurusudur komutanım. O renk beni çok açar." Dememle kafama çok hafif bir darbe almıştım.

"Seni bir açarım Cihan..."

Devamını getirmeyip susan adamla o an şakalaştığım gerçeği kafama vurduğunda şaşırsam da mutlulukla gülümsemiştim. Demek uyandığım için mutlu ve havasındaydı.

İçeriye giren hemşire ile muhabbetimiz son bulurken değerlerimin stabil olduğunu söyleyerek çıkmasının ardından yerimde kıpırdanmıştım. Göktuğ'un bakışlarını üzerimde hissederken çaktırmamaya çalışarak doğrulduğumda yarama giren sızı yüzünden anlık durmuştum.

Göz Gez Arpacık (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin