3.7

10.9K 1.2K 267
                                    


Yaptığımız eğitimin ardından odalara dağıldığımızda Göktuğ duş önceliğini bana bırakmıştı. Duşumu alıp çıktıktan sonra sevgilimin yanına giderek dudaklarından öptüğümde hızla bana karşılık vererek öpüşmemizin ilerlemesini sağlayan Göktuğ ellerini belime atmış ve beni kendisine çekmişti.

Dili sakince dilimi okşayarak dudaklarıyla dudaklarımı emdiğinde içime hızlı bir nefes çekerek yeniden dudaklarına odaklanmıştım.

Çok güzeldi.

Güzeldi fakat aklımdaki isim sürekli yanıp söndüğü için kendimi geri çekerek dudaklarımı dilimle yalamış ve karşımdaki kırmızı, sulu dudaklara yeniden minik bir öpücük bırakmıştım.

"Timuçin'i arayacağım."

Geri çekilerek ensesindeki saçlarla oynamaya başlarken söylediğim şeyi onaylayan sevgilime gülümsediğimde elleri kalçama gitmiş ve loblarımı sıkarak yeniden dudaklarımdan öpmüştü.

Öylece durmaya devam etsek cidden işin ilerleyeceğinin bilincinde olarak sevgilimden uzaklaştığımda Göktuğ bana içli içli baksa da elimdeki telefonumu havaya kaldırarak iki üç kere sallamıştım.

Sonunda duşa girmeye karar vererek benden umudu kestiğinde ise "Sürprizi ağzından kaçırma sakın." Uyarısını yaparak banyoya girmişti.

Ne var yani ben o salaklığı yapar mıydım?

Ne sanıyordu beni? Hah. Kapalı olan kapının ardından cins cins baksam da aklıma Timuçin'in gelmesiyle hızla numarasını çevirdiğimde odanın içinde gezinmeye başlamıştım.

"Efendim çiçeğim?"

Hafif hüzünlü de olsa enerjik sesini duymamla gülümsediğimde "Nasılsın balım?" demiş ve onun oyunlarına ortak olmak istemiştim.

Gelen birkaç hışırtının ardından kapı açılıp kapanma sesi duyduğumda onun daha rahat bir alana geçtiğini düşünüyordum.

"İyiyim Cihan aşkım. Siz nasılsınız? Tim nasıl?"

Meraklı meraklı sorular sorması beni güldürürken hafifçe dudağımı dişlemiştim.

"Bizler iyiyiz, seni özledik."

Açık olarak özlediğimizi söylememle Timuçin sessiz kalırken arka taraftan birisi bir şey demiş o da "Tamam annem." Diyerek onay vermişti. Annesinin gittiğini varsayarak beklememle birlikte Timuçin iç çektiğinde pencereden dışarıya bakmaya başlamıştım.

"Yarın dönüyorsun, değil mi?"

Sessiz bir şekilde mırıldanmamla "Evet." Cevabıyla onaylandığımda yüzümde gerçek bir gülümseme oluşmuştu.

Aslında çok daha erken dönecekti ama haberi yoktu.

"Timu-"

Arkadan gelen kalın sesin duyulması ve susması bir olurken kaşlarım çatılmış ve telefondan gelen hışırtıları dikkatle dinlemeye başlamıştım.

"Öyle işte Cihan yavrum. Yarın dönerim."

Biraz yüksek sesle konuşması ile işkillendiğimde "Yanında birisi mi var?" demiştim. Timuçin hızla "Evet." Derken en azından alan söylemeye çalışmadığı için bir tık rahatlamıştım.

"O zaman sonra konuşuruz, seni seviyoruz."

Destek olduğumuzu bilmesi ve bildiği şeyi de unutmaması için içten bir şekilde konuşmam eminim ki işe yarıyordu.

"Biliyorum, ben de sizleri çok seviyorum."

Sevgi dolu bir sesle konuşan arkadaşımı öylece bırakıp telefonu kapattığımda arkamdan gelerek etrafıma sarılan kollar ve omzuma yaslanan başla birlikte kendimi arkamda duran Göktuğ'a yaslamıştım.

"Nasılmış?"

Yanağıma ve boynuma kondurduğu öpücüklerin arasında sorusunu sorarken "İyi, annesiyle yalnız değil en azından. Orada da arkadaşları var gibi duruyor." Diyerek gülümsemiştim.

Sözlerim Göktuğ'un kasılmasına neden olurken hafifçe kafasını geri çekmiş olsa da bir şey dememişti.

"Erkek miydi arkadaşı?"

Sorusuna karşılık kafamı sallayarak ona döndüğümde gözlerinde düşünceli ifadeleri görmemle kaşlarımı çatmıştım. Fakat Göktuğ halimi fark eder etmez gülümsemiş ve dudaklarımın üzerine gelerek minik bir öpücük bırakmıştı.

"Ben çok açım."

Dudaklarımın üzerinde mırıldanarak konuşması beni güldürürken elimle omuzlarına tutunarak tenini okşamış ardından da gözlerine bakarak burunlarımızı birbirine sürtmüştüm.

"Üzerimizi giyindikten sonra kafeteryaya geçeriz."

Beni onaylayan sevgilim eliyle kalçalarımı sıkıştırıp beni serbest bıraktığında bu sevgi dolu tutkulu halleri beni gülümsetmişti.

*****

"Yaşar'ın dürümlerini aldınız mı?"

Arkama dönerek sormamla Vural kafasını sallayarak yanında duran poşeti gösterdiğinde Yaşar yanında söylenerek bizi güldürmüştü.

"Tİmu yine dürümün büyük, iri ve sulu olmasından bahsedecektir. Ona kızdığınızı görmeyim."

Anne edasıyla arkada oturan Yaşar ve Vural ikilisine baktığımda kafalarını sallayarak beni onaylamışlardı.

"Size kırgın olduğu için laf da sokabilir. Girene çıkana bakmayacaksınız."

Şimdiden imalara alışmış olan vücudumuzla konuşmam Göktuğ'u güldürürken ona dönerek gözlerimi kısmıştım.

"Dikkatli sür sen de, Timu'ya kavuşamadan yanda duran uçuruma yuvarlanmak istemiyorum."

Sürekli savrulan arabadan şikayetçi bir şekilde konuştuğumda Timuçin'in böyle dağlık bir alanda yaşamış olacağını düşünmüyordum. Şehir içi tahmin etmiştim genelde.

"Anne edasıyla arkadakileri mi haşlasan acaba?"

Göktuğ ona söylenmeme karşı hoşnut değilmiş gibi yan gözlerle bana baktığında hemen gülümsemiş ve ona havadan bir öpücük atmıştım.

"Resmen hile var."

Vural arkamda söylenirken onlara dönerek gülümsemiştim.

"Siz asıl hileyi Timu'dan göreceksiniz, cani herifler."

O günden sonra sürekli yaptığım gibi onlara cani diyerek seslendiğimde ikisi de suspus olarak yerlerine sinmişlerdi.

Yarım saatin ardından nihayet ilerdeki müstakil evi görebildiğimizde heyecanla yerimde hareketlenmiştim.

"Ateş timi, operasyon Timu şu andan itibaren başlamış bulunmaktadır. Görevimiz hedefi askeriyeye mutlu ve barışık bir şekilde götürmek. Dilinize kuvvet."

Bıcır bıcır sesim arabayı doldururken Yaşar bir tövbe çekmiş Vural ve Göktuğ ise hafifçe gülmüştü.

Arabayı durduran sevgilimle hemen arkadaki dürümleri alarak arabadan inmiş ve bahçede duran, tam görünmeyen siluetlere karşı mutlulukla bağırmıştım.

"Timuçin! Sana Yaşar'ın sulu ve iri dürümünü getirdik!"

Onun şoka girmesi ve mutlu olmasını istediğim için bir yandan da içimdeki onu görmenin vermiş olduğu istekle bağırdığımda saatler önceki konuşmamızda annesinin biraz uzaktaki akrabalarında olduğunu bildiğim için rahattım.

Göktuğ kolumu cimcikleyerek beni uyarırken onunla savaşmaya başlamış ama Yaşar ve Vural'ın odaklandığını görmemle durmuştum.

"Cihan aşkım? Tim?"

Arkamdan gelen sesle geri dönerken Timu'yu istediğim şaşkınlıkta görmüştüm ama beklenmedik olan yanında duran ve bize bakan Kuzgun'du.

******

Tam yerinde bitirdiğimi biliyorum ama gelecekte ne olacak bilmiyorum. Yazacağım şey kurgunun ilerleyişini belirlediği için burada bitirmek istedim.

Sevgilerimle.❤😚

Lovendwrite.

4.4.22

Göz Gez Arpacık (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin