3.0

16.2K 1.4K 421
                                    

Sabah gözlerimi koltukta açmamla gerinirken yatağında huzursuz bir şekilde uyuyan Göktuğ'a bakarak iç çekmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sabah gözlerimi koltukta açmamla gerinirken yatağında huzursuz bir şekilde uyuyan Göktuğ'a bakarak iç çekmiştim.

Sabah olunca ikimiz de sakince köşelerimize çekilmiştik. Uzattığım elimi sıkı sıkı tutarak uykuya dalan Göktuğ'u izlerken ben de uyuyakalmıştım ve şimdi ellerimi sıkıca tutan ele bakarak gülümsüyordum.

"Ehe..."

Gelen sesle kafamı çevirip koltuklara bakmamla uslu uslu dizilmiş üçlüyü gördüğümde şaşkınca gözlerimi irileştirmiş ve elimi çekmek istemiştim ama Göktuğ sıkı sıkı tutmuştu.

"Hareket etmesene oğlum, adamı uyandıracaksın."

Vural'ın uysal sesiyle birlikte sakince durduğumda hepsinin gözlerine çekingence bakmıştım.

"Bize bir şey açıklamak ya da anlatmak zorunda değilsiniz Cihan. Gerilme ve kasılma."

Yaşar'ın babavari bir şekilde konuşmasıyla gerginliğim bir tık azalırken elimin sıkılmasıyla kafamı çevirmiş ve gözlerini yenice açmaya çalışan Göktuğ ile karşı karşıya kalmıştım.

"Su alabilir miyim?"

Boğuk bir şekilde mırıldanan Göktuğ ile hızla kalkıp sürahideki suyu bardağa boşalttığımda yavaşça Göktuğ'a yaklaşıp suyu içirmiştim.

Boğazının ıslanmasıyla daha da rahat ederek etrafa bakındığında gözleri ilk başta bende gezinmiş ardından da hemen arkamda kalan koltukta dizilmiş bir şekilde duran üçlüye bakmıştı.

"Günaydın?"

Resmen 'Ne işiniz var burada?' der gibi konuşan Göktuğ ile güldüğümde Timuçin arkasında sakladığı poşeti hızla havaya kaldırmıştı.

"Sana iri, sulu ve kalın bir şey getirdik lan."

Büyük bir enerjiyle konuşan Timu ile herkes gülerken Göktuğ kafasını iki yana sallamış ama Yaşar'dan gelen dürüme de hayır dememişti.

"Ver de yiyelim. Günlerdir aç yatıyorum resmen. Serumlar olmasa beslenemeyeceğim."

Göktuğ kucağına bırakılan dürümü hızlı bir şekilde açıp yemeye başlarken Timuçin herkese teker teker dürümünü dağıtarak yeniden koltuğa oturmuştu.

"Of of... Muhteşem."

Vural ağzını silerek ağzındaki lokmasını öğütürken Timuçin tek ısırışta büyük bir çoğunluğu ağzına almıştı.

"Yavaş ye davar."

Yaşar ona kötü kötü bakarak konuşmuş, karşılığında ise Timu'dan omuz silkme hareketini almıştı.

Dün gece Timu'ya özellikle mesaj atarak yemek istediğim için kendimi bir kez daha tebrik ettiğimde açlıkla elindeki dürümü sömüren Göktuğ'a bakarak gülümsemiştim.

Göz Gez Arpacık (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin