Gün doğduktan sonra biraz bekleyerek Timu'nun kaldığı odaya doğru yola çıkmıştık. Gece boyunca diken üstünde bir uyku çekmiştim, bizimkilere bağlılığımı bir kez daha anlarken hemen yanımda yürüyen sevgilime bakarak dudaklarımı yalamıştım.
"Sence Vural ve Yaşar ne yapacaklar? Yani Timu'nun gönlünü almak için."
Sorumla birlikte Göktuğ omuz silkerek çenesini kırıştırdığında düşünen pozisyonuna geçmişti.
"Bilmem, ama öyle kolay şeylerle yırtamazlar gibi. En azından duygulu bir muhabbet olmalı. Timu şakacı dursa da duygusal yanı ağır basan bir karakter."
Kafamı sallayarak Göktuğ'u onaylarken önüne geldiğimiz kapıyı çalmıştık.
Saniyeler içinde uykulu Timu kapıyı açtığında hızla içeriye girmiş ve karşımızdaki ayakta uyuyan adama dönmüştüm.
"Hadi güzelce kahvaltı yapalım Elini yüzünü yıka da ayıl."
Timuçin beni onaylayarak banyonun içine girdiğinde Göktuğ yanıma gelerek beni kollarının arasına almış ardından da alnımdan öperek ayrılmadan önce dudaklarıma dudaklarını bastırmıştı.
Kısa ve tam bir öpücük sayılmayan birleşmenin ardından ayrılırken gülümsediğimde Göktuğ iç çekmiş ve saçlarımı okşamıştı.
"Askeriyede sana sert davrandığım zamanlar trip yiyecek miyim?"
Konudan bağımsız bir şekilde soru soran sevgilimle şaşırırken kısa bir an düşünme payım olmuştu.
"Şu zamana kadar hiç trip attım mı?"
Sorusuna soruyla karşılık vermemle kafasını iki yana salladığında ikimiz de cevabımızı almıştık. Ama yine de söyleme gereği de duyarak dudaklarımı aralamıştım.
"Askeriyedeki kimliklerimizin farkındayım, görevin sana ne emrediyorsa ve o emrin gereği neyse onu uygula. İlişkimiz çok farklı bir klasmanda kalıyor."
Gözlerine bakarak konuşmamla Göktuğ'un mavileri kasılırken orada oluşan hayranlığı ve teşekkürü görmek duygularımı okşamıştı.
"Ben bizimkilere küsüm ya, erkenden askeriyeye dönsem olur mu?"
Bir anda aramıza dönüş yapan Timu yüzünden bakışlarımı ona odaklandığında yüzündeki isteksizliği görmüştüm.
Ulan, çocuğu harbi harbi kırmışlardı ya lan...
"Toparlanacaksan her şey kabulüm."
Öne atılarak konuşmamla Göktuğ belimdeki eliyle olduğu yeri okşadığında derin bir nefes almıştı.
"Önce kahvaltı ettiğini göreyim, ardından ne yaparsan yap."
Komutanından izin aldığı için kafasını sallayarak rahatlamış bir şekilde duruşunu düzelten Timu için üzüldüğümde Yaşar ve Vural'ı ilk gördüğüm yerde dövecektim.
En azından vücutlarına birazcık vururdum...
Timuçin'in hazır olduğunu söylemesiyle odadan çıkarak kafeteryaya indiğimizde bizimkileri görmediğim için şaşırırken Göktuğ rahat bir şekilde davrandığı için onun bu işte parmağı olduğunu anlamıştım.
Sanırım ben dövmeden önce başkaları onlarla minik konuşmalar yapmıştı.
Hepimiz karınlarımızı doyurduktan sonra toparlanmak için odalara dağılmış ardından da lobide buluşmak için sözleşmiştik.
Eşyalarımızı getirdiğimiz çantaya sıkıştırırken Göktuğ'un telefonu çaldığında elindeki pijama altını katlayarak bana uzatmış ardından da telefonunu açmıştı.
"Tamam, dediğim gibi takıl kafana göre."
Sözlerinin ardından karşıyı dinlediğinde sıkıntılı haline bakılırsa Timu ile görüştüğünü anlamak zor olmamıştı.
"Pekala, selam söyle bizden de. Herhangi bir şeyde ara beni ve unutmadan... sadece üç gün iznin var."
Kaşlarım duyduklarımla çatılırken ne izninden bahsettiğini anlayamadığım için telefonu kapatan Göktuğ'un yanına ilerlemiştim.
"Ne izni bu?"
Kaşlarımı çatmış bir şekilde merakla konuşmam sevgilimin tebessüm etmesine neden olduğunda bana sarılarak hafifçe geri çekilmişti.
Göktuğ'un temas bağımlısı halleri beklenmedik bir şekilde hoşuma giderken askeriyeye girdiğimizde bu kadar sık temasta olamayacağımız için biraz buruk hissediyordum.
"Abisinden bahsetmiştim ya... zaten her yıl izin alırdı, şimdi biraz erkene aldı bu işi. Annesinin yanına gitmek istiyormuş. Ayrıca merak etme, tim böyle arası bozuk olsa bile sonunda mutlaka bir yol bulunuyor. Yani barış kesin olacak, araya zamanın girmesi önemli değil."
Daha önce de yaşanmış gibi konuşan sevgilimle kafamı sallarken Timu aklımı kurcalıyordu.
"Ama böyle yalnız bırakmış gibi duruyoruz. Bugün onu kendi haline bırakalım ama ardından peşine takılalım."
Kendimden emin bir şekilde konuşmamla Göktuğ güldüğünde "Sen de hep takip etme peşindesin." Diyerek burnuma hafifçe vurmuştu. Burada onun peşinden geldiğimiz ana gönderme yaptığını anlayarak omzu silktiğimde ondan ayrılarak yeniden çantaya dönmüştüm.
"Söz konusu sevdiklerim olunca öylece durmak işime gelmiyor. Yaşar ve Vural'la hiç konuşmadım ama senin konuştuğunu biliyorum. Onlar nasıl?"
İki taraflı yaşanmış bir olayda sadece bir tarafla ilgilendiğimiz için onları da merak ettiğimde kapı çalınmış ardından da Göktuğ'un açmasıyla içeriye merak ettiğim sorunun cevapları girmişti.
Evet...
Onlar da bok gibiydi.
"Timu erkenden ayrılıyormuş."
Vural üzgün bir şekilde konuştuğunda onu onaylayarak yanlarına ilerlemiştim.
"Oğlum neden o kadar abarttınız? Sarhoştu zaten, üstelik abisi olayı da var."
Sakin ve yumuşak biçimde konuşmamla Yaşar iç çektiğinde eliyle saçlarını dağıtmıştı.
"Ya genelde onu öyle ayıltırdık. Dün biz de hafif sarhoş olunca süreyi biraz fazla kaçırdık. Hatamızı tabii ki kabul ediyoruz da... işte, Timu ile konuşmamız da gerekli."
En azından her şeyin farkında olan ikili ile rahatlarken Göktuğ'un saniyeler önce dediği gibi timdekilerin birbirine olan bağlarını görmüştüm. Sağlamdı ve kolay kolay kopmaya niyeti yoktu.
"Gelince konuşursunuz."
Göktuğ araya girerek konuşur konuşmaz Vural ona döndüğünde kaşları hafif çatıktı.
"Abisi için erken izin kullanıyor. Birkaç gün etrafta olmayacak."
Göktuğ yerine benim açıklama yapmamla iki beden de üzgünce kafasını salladığında gülümsemiştim.
"En azından döndüğünde gönlünü almak için plan yaparak onu şaşırtabilirsiniz. Yani önümüzde en az iki gün var demek."
Heyecanla konuşmamla Yaşar gülümserken Vural hızla kafasını sallamış ve düşünmeye başlamıştı.
Timuçin'i zorlamayacak ve ona zaman tanıyacaktık. Fakat emindim ki maksimum iki gün süresi vardı. Ardından biz ve sürprizimizle birlikte olmak zorundaydı.
*****
Nasıl gönüllerini alacaklarını ben de bilmiyorum... Fakat hafif bir geçiş süreci koymam gerekmiş gibi hissettim. Her şeyi birbirine oturtacağım bir şekilde 🙌
Sevgilerimle.😚
🌸Lovendwrite.🌸
31.3.22
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göz Gez Arpacık (bxb)
Teen Fiction--TAMAMLANDI-- Göktuğ timine çok bağlı bir yüzbaşıydı, Cihan ise time yeni katılan bir üsteğmen. Eşcinsel konulu bir hikayedir, bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve şid...