Sabah gözlerimi açmamla kafamı koyduğum zemine sürtündüğümde havalanıp yeniden çöktüğüm için kaşlarımı çatmıştım.
Hem... duyduğum kalp sesi de neydi.
Düzenli biçimde atan kalp sesi, kafamın belli aralıkla kalkıp inmesi ve burnuma dolan kokuyla beynim anında uyanırken hızla kalkmak istemiş ama belimdeki kollar yüzünden başarılı olamamıştım.
Şimdi şaşkınca belime sarılmış, huzurla uyuyan Göktuğ'a bakarak nefeslenirken benim de ondan aşağı kalır bir yanım yoktu.
Yani şöyle ki, adamın üzerine resmen çıkmıştım.
Hafifçe hareketlenerek elini çekmeye çalışmamla Göktuğ gözlerini açarken bir an gözlerimiz birleşmişti.
Sanki yeni uykudan uyanmamış gibi canlı canlı bakan ballarla birlikte kızardığımı hissederken Göktuğ kısacık bir süre kaşlarını çatarak bana bakmış ardından da gözlerini yavaşça kapatarak derin bir nefes almıştı.
Belimdeki eli sıkılaşarak beni yeniden kendisine çekmesiyle dengemi kaybedip üzerine düştüğümde kafam boyun girintisine girmiş ve sert nefeslerimin hedefi haline gelmişti.
"G-göktuğ..."
Şaşkınca mırıldanmamla Göktuğ derin bir nefes alıp beni bırakırken hemen kendimi geri çekmiş ve ona bakmıştım.
Gözleri hâlâ kapalıyken yutkunduğunda gözlerim adem elmasına takılı kalmıştı.
"banyoya ilk benim girmemi mi istersin?"
Gözleri kapalıyken konuşmasıyla "Fark etmez ki." Dediğimde gözlerini açarak bana bakmış ve salak salak kendisine baktığımı anlamamı sağlamıştı.
"Öhöm... yani, ben girerim. İlk yani."
Konuştukça battığımı fark etmemle hızla yataktan kalkıp banyoya girdiğimde ardımdan kapattığım kapıyla kendime sövmüştüm.
"Aferin geri zekalı."
Son kez kendime söylenerek rutin işlerimi yapmaya başladığımda biraz önce yaşananları olabildiğince düşünmemeye çalışıyordum.
****
"Bunlardan da ye."
Tabağıma kahvaltılıklardan koyan Göktuğ'a tebessüm ettiğimde aslında tamamen rollerimize bürünmüştük.
Masada bizimle birlikte kahvaltı yapan Harin ve Lorin yüzünden yine çift rolü yaparken Harin'in sürekli bizi izliyor olması gerilmeme neden oluyordu.
"Nasıl tanıştınız?"
Bir anda gelen soruyla şaşkınca Harin'a baktığımda gülerek gözlerime odaklanmış ve yavaşça dudaklarını yalamıştı.
"Okulda tanıştık."
Göktuğ başka bir şey demeden masanın üzerindeki elimi tutarak sıktığında bakışlarımı ona çevirerek gülmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göz Gez Arpacık (bxb)
Novela Juvenil--TAMAMLANDI-- Göktuğ timine çok bağlı bir yüzbaşıydı, Cihan ise time yeni katılan bir üsteğmen. Eşcinsel konulu bir hikayedir, bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, smut ve şid...