3.2

16.4K 1.3K 439
                                    

❗❗❗ Cinsel hassasiyet uyarısı❗❗❗

İşaretli yere dikkat ederek okuyun lütfen. 🌸

💥💥💥💥💥💥💥💥💥

Uzunca bekleyişin ardından binadan çıkan Kuzgun ile hepimizin ilgisi ona dönerken o bu ilginin farkında olarak yavaşça bize ilerlemiş ve kendisini tam da Timu'nun yanına bırakmıştı.

"Eee, ne dedi ne dedi?"

Timuçin bile o kadar meraklanmıştı ki yanına bir anda oturan ve vücuduna temas eden bedeni umursayamadan hevesle konuşmuştu.

"Sizin timin uzaktan destekçisiyim artık. Timiniz daha çok dağa çıkacak ve bende sizleri uzaktan izliyor olacağım. Bu da demektir ki-"

"Daha tehlikeli görevler verilecek ve sürekli dağda olacağız! Allah be!"

Timuçin bir anda sevinerek kollarını Kuzgun'a sararken hepimiz şokla ona baksak da o sıkıca sarıldığı bedeni sağa sola sallamış kaşları çatık olan Kuzgun ise sakince sarılmanın bitmesini beklemişti.

"Sırf Ölüm Timinden sağ döndüm diye verildi bu karar amına koyayım. Normalde düz, dağ görevlerimiz vardı."

Sevinse de diğer yandan hepimizin tehlike oranı arttığı için komutan olarak bizleri düşünen Göktuğ ile derin bir nefes aldığımda Yaşar dostça omzunu sıkmış ve gülümsemişti.

"Kötü mü oğlum işte, daha aksiyonlu görevlerimiz olacak."

Sözleri ile sesleri kesilen Kuzgun, Timuçin ikilisine odaklandığımda Kuzgun'un bizimkini kendisinden iterek uzaklaştırdığını görerek gülümsemiştim.

Kuzgun'un en azından bir şeylere böyle tepkiler veriyor olması beni mutlu etmişti. İlk tanıştığımız zamanlar konuşmayan ve hiçbir şekilde temas etmeyen birisinden bu haline gelmesi tabii ki beni sevindirirdi.

"Hadi odalara dağılıp dinlenelim."

Bir anda bana dönerek konuşan Göktuğ ile şaşkınca suratına baktığımda hafif biraz endişelenmiştim.

"Bacağın mı ağrıyor?"

Endişeli bakışlarıma karşılık Göktuğ kafasını iki yana sallarken hafifçe dudaklarını yalamasıyla dikkatle suratına bakmıştım.

"Seninle zaman geçirmek istiyorum."

Hafifçe kulağıma yaklaşarak fısıldamasıyla gülümsediğimde kafamı sallayarak geri çekilmiş ve ayağa kalkarak Göktuğ'a elimi uzatmıştım.

Sevgilim gülümseyerek elimi tutsa da benden destek almadan ayağa kalktığında tüm timin dikkatini üzerimize çekmiştik.

"Oynaşma zamanı." Diyerek sözde fısıldayan Timu'ya karşı Yaşar dirseğini karnına vurduğunda Timu hafifçe inleyerek Kuzgun'a doğru kaçmıştı.

"Ay, bu da yağmurdan kaçarken doluya tutulmak oluyor."

Timuçin hiç durmadan konuşurken Kuzgun ona boş boş bakışlar atarak bize döndüğünde sadece kafasıyla selam verirken Vural sadece göz kırpmıştı.

"Ağrım var, odaya geçiyoruz."

Göktuğ, Yaşar'a karşı açıklamasını yapıp 'görev sende' imasını yaparken herkese toplu birer selam vererek yanlarından ayrılmıştık.

Odaya varmıştık varmasına ama aklım istemsizce Göktuğ'da kalmıştı.

"Canın acıyor mu cidden?"

Göz Gez Arpacık (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin