bab 21

3.3K 82 1
                                    

***this chapter is considered M rated (you have been warned)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

***this chapter is considered M rated (you have been warned)

MELISSA hanya merenung saja backless cami dress berwarna hitam yang dihemparkannya di atas katil. Hatinya berbolak balik untuk menyarungkan pakaian ini kerana ianya agak terdedah dan langsung tak pernah dicuba oleh Melissa, selama ini Melissa hanya pakai mengikut citarasanya saja. Setelah berfikir panjang, Melissa menyarungkan dress itu di badan, terasa janggal taktala dia melihat bahagian belakang badannya terdedah luas.

Dress jenis apa seksi macam ni? Rungut Melissa dalam hati. Beberapa minit kemudian Melissa muncul semula ke ruang tamu dengan memakai dress yang dibeli Enrique.

"Kau suka dress ni?" tegur Enrique sambil mengusap dagunya.

Jeda, Melissa hanya berdiam diri, apabila Enrique tidak mendapat tindakbalas wanita itu, dia bangkit dari duduknya dan menuju ke arah Melissa yang masih berdiri kaku di hadapan pintu bilik.

"Hey, aku tanya kau ni sayang, kau suka tak dress yang aku beli ni?" Bisik Enrique, telapak tangannya mengusap pipi Melissa, beberapa saat kemudian Enrique menariknya ke ruang tamu pula.

"Awak nak buat apa ni?" tanya Melissa, kini lelaki itu membawa Melissa ke dalam dakapan eratnya,

"Dance with me like we used too." Enrique berkata dengan nada sensual ke arah telinga Melissa, dengan perlahan dia menjatuhkan kepalanya ke bahu Melissa yang terdedah, bibirnya mengucup rangka bahu Melissa berkali kali.

Kini badan mereka mula bergerak seiring ke kanan dan kiri, walaupun tanpa muzik, Enrique seakan menghayati momen mereka bersama. Enrique cuba menahan nafsu yang sedang bergelodak, dia sebenarnya mahu bersama Melissa tanpa melakukan aktiviti itu, dia cuba dan cuba namun ianya gagal.

Melissa terlalu mengkhayalkan buat Enrique.

"What if..." Enrique berbisik sekali lagi, kali ini iris mata mereka bertemu, wajah mereka terlalu dekat sehinggakan setiap hembusan nafas Melissa terasa ke setiap rongga kulitnya, jari jemari Enrique segera menjatuhkan tali dress yang halus itu.

God! I need to take her now.

Perlahan tangan kekar Enrique menjalar ke sekitar pinggang Melissa, telapak tangannya pula meraba sekitar belakang badan wanita itu dengan penuh teliti, kulit mulus Melissa mula membangkit sesuatu dalam diri Enrique.

"So no bra? You're so brave, wifey." Kata Enrique nakal, tangannya masih lagi bergerak ke belakang badan Melissa.

"Izinkan saya pergi ke apartment esok. Saya nak ambik barang saya." Melissa memotong momen mereka. Baginya perkara ini lagi mustahak dari segalanya.

bad prince (on hold)Where stories live. Discover now