𝕖𝕞𝕡𝕒𝕥 𝕓𝕖𝕝𝕒𝕤☀︎︎

178 46 6
                                    


꧁____________☾︎ꨄ︎☽︎____________꧂

꧁____________☾︎ꨄ︎☽︎____________꧂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

꧁____________☾︎ꨄ︎☽︎____________꧂





"Jom balik dengan aku nak?" Jimi toleh memandang Sungchan selepas mendapat ajakan darinya.

"Aku selalunya balik dengan driver aku je. Tak pernah lagi la balik jalan kaki"

"Orang kaya la ni?"

"Ish, mana ada. Parent aku tak bagi sangat aku jalan kaki"

"Emm yelah. Hari ni aku balik sorang la" Sungchan mencebikkan bibirnya seraya menolak kerusi masuk ke dalam meja.

"Alolo merajuk ke tu?" Jimi mengoncang lengannya seraya tergelak perlahan. Sungchan hanya endahkan perbuatan gadis itu.

"Jom balik dengan aku nak?"

"NAK!" jerit Sungchan gembira lalu dia terus tarik tangan Jimi berlari ke arah pagar sekolah.

"Tak sabar sabar la dia ni. Sepak jugak nanti" ngumpat Jimi dalam hati. Kakinya terpaksa melangkah besar memandangkan lelaki ini berlari dengan sangat laju.

"Mana kereta kau?" tanya Sungchan selepas kami berdua berada di bus stop sekolah.

"Sini ikut aku" tangannya ditarik dan menuju ke arah kereta hitam yang tidak jauh dari mereka.

"Anneyong ahjusshi" sapa gadis itu sopan selepas dia membuka pintu kereta bersebelahan dengan pemandu.

"Ahjusshi, ni kawan Mimi nak tumpang sekali. Boleh kan?"

"Boleh je" lelaki tua itu terus menekan pedal minyak untuk menggerakkan keretanya.

"Kamu tinggal dekat mana?" soal Ahjusshi Kim pada Sungchan yang sedang merenung luar kereta.

"Dekat hati ahjusshi" Jimi tergelak kecil apabila Sungchan pandai menyakat si lelaki tua ini.

"Saya tinggal dekat taman permainan no. 0 persiaran 0"

"Nanti Ahjusshi hantar kamu dekat kubur nak?"

"Ish, tak best la kubur Ahjusshi. Kita pergi padang nak? Boleh main bola"

Jimi hanya gelengkan kepalanya kerana pening dengan kerenah lelaki tinggi lampai ini. Kemain menyakat orang tua ni. Nasib baik dia punya kesabaran tahap maksimum. Kalau yang jenis tahap Renjun je macam mana? Aku rasa kene halau dah.

 ժ┃Lelaki Bunian ⤻ ˡᵉᵉ ᵈᵒⁿᵍʰʸᵘᶜᵏWhere stories live. Discover now